Jag log idag (jag vet..jag är lika chockad som ni) när jag lasrade min lillebror och det blev kanonbra resultat ! Nu är han bara halvbabian (och DET går inte att lasra bort)
Sen log jag när jag stötte på en ung dam som jag tog hål i örat på härromdagen. Hon var 5 månader för ung för att ta hål utan målsmans godkännande men svooor att det var okej med hennes mamma (och jag brukar alltid ringa morsorna o dubbelkolla om det är så..men denna gången gjorde jag inte det) men när hon såg mig på Åhlens och jag nickade och höll på att fråga hur örat kändes så hoppade hon bakom sin mamma och började göra en massa desperata gester som antydde att hennes mamma inget visste och att hon (flickan) skulle få lida om hon FICK veta. Skitunge! Då log jag för jag lärde mig en läxa![]()
Det är den ultimata raggningsrepliken, den går alltid hem.Skrev inte att jag tillhör andra och tredjehands sorteringen av människor, som raggar på krogen. Däremot kan jag inte annat än att le åt folks dumhet när de för en sekund inbillar sig att det är lockande med en snorfull kille som i baren sluddrar:
"Schena lilla schtuman, sharu hänga me hem till mig schen...??"
Jag kollar på nyheterna nu, de intervjuade en chey som hette Sabina Butt. HAHA!![]()
Idag så hälsade en mycket speciell flicka på mig under en skolutflykt, då blev jag jätteglad och jag hoppas att jag log (annars är jag väl udda) hon log iallafall och de känndes bra
![]()
Det är den ultimata raggningsrepliken, den går alltid hem.![]()
precis den flickanmen allt är okej nu
![]()
Jag skrattade mej harmynt häromdan när Shirin insultade Emils mamma i RIKTIGT kebabmanér!!
Idag log jag när jag fick lugnande sms av polaren aka uppfödaren... Det ska nog gå bra det här... (intalar mej själv).
/Carin
GLAAAD![]()
vad kul för dig
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar