Vad fick dig att le idag?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Blev glad när Swedie skickade ett mess och berättade att han hade städat hela huset, så att jag slipper det i veckan.
Underbart!!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag log idag (jag vet..jag är lika chockad som ni:rolleyes: ) när jag lasrade min lillebror och det blev kanonbra resultat ! Nu är han bara halvbabian (och DET går inte att lasra bort):gnissla

Sen log jag när jag stötte på en ung dam som jag tog hål i örat på härromdagen. Hon var 5 månader för ung för att ta hål utan målsmans godkännande men svooor att det var okej med hennes mamma (och jag brukar alltid ringa morsorna o dubbelkolla om det är så..men denna gången gjorde jag inte det) men när hon såg mig på Åhlens och jag nickade och höll på att fråga hur örat kändes så hoppade hon bakom sin mamma och började göra en massa desperata gester som antydde att hennes mamma inget visste och att hon (flickan) skulle få lida om hon FICK veta. Skitunge! Då log jag för jag lärde mig en läxa :p
 
Last edited by a moderator:

Gabor

Guest
Log stort när någon försökte skälla ut mig för något jag absolut inte kan rå för och när personen ifråga upptäcker att jag hånler å ser söt ut.
En enkel kommentar och den chefen kommer att gå omvägar i ett halvår, igen.

Att en del aldrig lär sig.:D
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag log idag (jag vet..jag är lika chockad som ni:rolleyes: ) när jag lasrade min lillebror och det blev kanonbra resultat ! Nu är han bara halvbabian (och DET går inte att lasra bort):gnissla

Sen log jag när jag stötte på en ung dam som jag tog hål i örat på härromdagen. Hon var 5 månader för ung för att ta hål utan målsmans godkännande men svooor att det var okej med hennes mamma (och jag brukar alltid ringa morsorna o dubbelkolla om det är så..men denna gången gjorde jag inte det) men när hon såg mig på Åhlens och jag nickade och höll på att fråga hur örat kändes så hoppade hon bakom sin mamma och började göra en massa desperata gester som antydde att hennes mamma inget visste och att hon (flickan) skulle få lida om hon FICK veta. Skitunge! Då log jag för jag lärde mig en läxa :p

Ägd av ett litet kex :hihi
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag kollar på nyheterna nu, de intervjuade en chey som hette Sabina Butt. HAHA! :rofl

Skrev inte att jag tillhör andra och tredjehands sorteringen av människor, som raggar på krogen. Däremot kan jag inte annat än att le åt folks dumhet när de för en sekund inbillar sig att det är lockande med en snorfull kille som i baren sluddrar:

"Schena lilla schtuman, sharu hänga me hem till mig schen...??"
Det är den ultimata raggningsrepliken, den går alltid hem. :fakta
 
Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Är eventuellt sjukt glad! Jobberbjudande.

Jobbade på som vanligt när bror ringde på eftermiddagen.

Inleddes som vilket samtal som helst tills:

"Jo, chifen kom och frågade om jag visste någon konstruktör som sökte jobb"

Här undrade jag vad det hade med mig att göra i öht.

"Jo jag sa att jag inte visste någon, men att du läst CAD samt konstruktion etc. Han sa att du skulle komma hit och snacka med honom om du ville"

Nu är jag som ett -> :confused:

Iaf så ville alltså hans chef att jag skulle komma och prata med honom då de sökte en konstruktör. Det lät som att dom kunde erbjuda några kurser i konstruktion och så, betalt då naturligtvis.

Det är ju helt sjukt bra om det nu blir något. Liksom, hur många blir uppsökta och vill att man ska börja jobba (eventuellt då)? :gnissla

Nåväl, ska dit på torsdag och prata med honom. Får se då hur det ter sig med allt. Önska mig lycka till! :)

Mvh /G.Ladsomfaen
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Blev för några timmar sen klar med min första beställning av hantverk, första betalningen av 2 är inne på kontot och det känns jättebra.
Håller nu tummarna att det går bra så jag får ännu mer att göra :tummenupp

OCH

på fredag ska jag på anställningsintervju inom privat regi så förhoppningsvis får jag nöjet att lämna landstinget. fan vad skönt om det hela går vägen, håll tummarna för mig !
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Jag skrattade mej harmynt häromdan när Shirin insultade Emils mamma i RIKTIGT kebabmanér!!
Idag log jag när jag fick lugnande sms av polaren aka uppfödaren... Det ska nog gå bra det här... (intalar mej själv).

/Carin
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag skrattade mej harmynt häromdan när Shirin insultade Emils mamma i RIKTIGT kebabmanér!!
Idag log jag när jag fick lugnande sms av polaren aka uppfödaren... Det ska nog gå bra det här... (intalar mej själv).

/Carin

Jag är ju inte svensk ;):rolleyes: *IRONI* då måste man ju ta till kebabmanéer när man pratar för att folk skall fatta vikten av vad man säger..helst skall man prata om att ha intima förhållanden med andras mammor :riktigtheftigärjag
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Knäpper på telefonen 05.20, tröttare än vanligt och funderar på hur man ska orka dagen. Får ett trevlig sms. Tjolahopp så vart hela denna dag räddad och resten av veckan med :)
 

Kia

Guest
Vaknade med en rejäl migrän. Visste inte riktigt hur jag skulle orka mig igenom morgonen. Log iaf ett litet trött leende när sambon pussade mig på pannan och sa: "Gå och lägg dig så fixar jag det här.."
Han lagade frukost och såg till att barnen kom i väg till både skola och dagis... Han skickade dessutom ett sms några timmar senare för att kolla hur jag mådde... Sånt får mig att le...:)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jobbintervju idag.

Hmm, vet inte vad jag ska tycka riktigt.
Pratade med chifen för den avdelningen så jag eventuellt skulle jobba på som konstruktör, mycket i CAD etc.
Han var jäkligt trevlig och gav ett seriöst intryck. Dom hade tydligen haft några inhyrda killar som han var aningen missnöjd med. Så det fanns två alternativ egentligen, att bearbeta killarna som han var missnöjd med och som hade både kompetens och erfarenhet inom ämnet.
Eller anställa en jewligt shnygg och arbetsvillig snorunge (läs jag) och lära upp denne.

I mitten på nästa vecka skulle han höra av sig. Det här blir spännande!

/J
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top