Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hade inte läst här än när jona berättade på msn om jobbet och då log jag så jag fick kramp i nyllet. Om det är någon som förtjänar detta så är det han :) LYCKA TILL och hoppas verkligen att det är jobbet med stort J
:pannkyss

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Den nya chifen ringde idag och sa att jag skulle komma och börja jobba på måndag halv åtta! :yoparty

Inte illa säger jag, eftersom han sa att han skulle prata med sin personaltjosanhejsan innan på onsdag i veckan som kommer. Men han sket väl i honom antar jag :hihi
Får en riktigt anständig lön med som löken på laxen!

Fi fan. Ikväll blir det Jameson!

/S.juktgladjonathan

Grattis till jobbet, men se nu till att inte vara där för länge innan du går in och läser. Det är inte så lätt att anpassa sig till studentekonomi när man är van att det är någon större summa än studiebidraget/lånet rullar in på kontot.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Hade inte läst här än när jona berättade på msn om jobbet och då log jag så jag fick kramp i nyllet. Om det är någon som förtjänar detta så är det han :) LYCKA TILL och hoppas verkligen att det är jobbet med stort J

:rodnar

Grattis till jobbet, men se nu till att inte vara där för länge innan du går in och läser. Det är inte så lätt att anpassa sig till studentekonomi när man är van att det är någon större summa än studiebidraget/lånet rullar in på kontot.

Tack grabben. Jo men det är det som är lite av grejen med det här jobbet. Dom tillhandahåller kurser som man får läsa gratis (dvs. att dom betalar för resväg till och från skolan, material etc.). Enda kruxet är att man måste vara 20 för det.
Men jag kan säkert deala till mig något bra med chifen som är supertrevlig annars.
I allra värsta fall kan man säga upp sig och börja plugga, för det kan man väl vid provanställning?

Last edited:

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Nu har mitt leende varat sen i måndags då vi hämtade vår nya familjemedlem.
En liten hundvalp som man bara inte kan sluta att älska.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
SNUTT!!!! :kär jag får INGET gjort!!! Jag vankar av o an här i Uppsala som en orolig pappa utanför forlossningsrummet på 50talet :p KOM IGEN KIA!!!

Ska du skaffa valp Nursey?

Hundvalpar är söta, farligt söta, det slutar bara med att man tar med en hem om man åker och tittar på dom, det spelar ingen roll vilken sort det är, som valp är dom alla lika söta.

Jag beundrar dom som föder upp hundar att dom klarar av att göra sig av med valparna, skulle jag försöka mig på hunduppfödning skulle det sluta med att jag hade huset fullt med unghundar och inte en krona på banken...

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra

Jag beundrar dom som föder upp hundar att dom klarar av att göra sig av med valparna, skulle jag försöka mig på hunduppfödning skulle det sluta med att jag hade huset fullt med unghundar och inte en krona på banken...

Man tänker inte riktigt så, och några kronor på banken är det inte tal om.... Det går åt endel kronor när man föder upp... Meritering och inköp av nya hundar osv är inte gratis direkt... Att föda valparna kan oxå kosta en slant....

/Carin

Mrs. Laphroaig

Guest
Att jag igår trots feber, kraftig halsont och snuva lyckades baka både matbröd och en sort kakor :)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
att min migrän och yrsel har gått över, den sabbade hela helgen men ju jävlar, gymmet here i come :)

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Att datorn gick att laga utan några större problem!

Och så duckie förstås! :kär

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Det tre ton tunga monstret med 5,2 liters motor som vi köpte för att ha som racebuss! Naturligtvis är den svart som alla gangsterbilar! Det kommer att mullra påväg till tävlingarna i sommar! :)

Kia

Guest
Log ett stort skadeglatt leende när mitt ex ringde min mobil när jag precis skulle åka från stallet och frågade (med en väldigt len och trevlig stämma för en gångs skull) om jag kunde komma och dra upp hans firmabil som hade råkat "glida" ner i ett dike med ena framhjulet... :D

Jag övervägde några sekunder att faktiskt ställa upp och hjälpa till.... sen mindes jag plötsligt varför jag skiljde mig från honom och kom på att jag faktiskt hade bråttom och skulle vara upptagen resten av eftermiddagen med att räkna fiskar i akvariumet.... (fast det sista sa jag naturligtvis inte till honom...) :D :D Hallelulja, jag kommer le resten av veckan tror jag... :yoparty Det finns en rättvis "man above" ibland... :yoparty

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det tre ton tunga monstret med 5,2 liters motor som vi köpte för att ha som racebuss! Naturligtvis är den svart som alla gangsterbilar! Det kommer att mullra påväg till tävlingarna i sommar! :)

Vad för bil?

Jag log idag då jag överlevde min första dag på jobbet som reparatör/konstruktör. :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log när jag skulle tvätta en tröja som legat i tvättkorgen ett tag o den var full med små svarta grishår ;)

Sedan log jag i lördags när jag var på Lelles med Pallas och skulle prova skinnställ. Pressade (och jag menar PRESSADE med hjälp av två pers :hihi) mig i ett ställ som var storlek 44..fast det var fakking italiensk 44 så när jag stog som en räka och inte kunde andas och tjejen sade att det motsvarade en 36a i svenska storlekar så blev jag jääääävligt glad :D

Last edited by a moderator:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...