Nursey
Utan lem
Hade inte läst här än när jona berättade på msn om jobbet och då log jag så jag fick kramp i nyllet. Om det är någon som förtjänar detta så är det han LYCKA TILL och hoppas verkligen att det är jobbet med stort J
Den nya chifen ringde idag och sa att jag skulle komma och börja jobba på måndag halv åtta!
Inte illa säger jag, eftersom han sa att han skulle prata med sin personaltjosanhejsan innan på onsdag i veckan som kommer. Men han sket väl i honom antar jag
Får en riktigt anständig lön med som löken på laxen!
Fi fan. Ikväll blir det Jameson!
/S.juktgladjonathan
Hade inte läst här än när jona berättade på msn om jobbet och då log jag så jag fick kramp i nyllet. Om det är någon som förtjänar detta så är det han LYCKA TILL och hoppas verkligen att det är jobbet med stort J
Grattis till jobbet, men se nu till att inte vara där för länge innan du går in och läser. Det är inte så lätt att anpassa sig till studentekonomi när man är van att det är någon större summa än studiebidraget/lånet rullar in på kontot.
En tjåckis jag känner har fått värkar....så jag ler som ett fån
Jag ler INTE ALLS (jo det gör jag lite), men det blir nog bättre ikväll när knytena ligger i lådan och snuttar...
/Carin
SNUTT!!!! jag får INGET gjort!!! Jag vankar av o an här i Uppsala som en orolig pappa utanför forlossningsrummet på 50talet KOM IGEN KIA!!!
Jag beundrar dom som föder upp hundar att dom klarar av att göra sig av med valparna, skulle jag försöka mig på hunduppfödning skulle det sluta med att jag hade huset fullt med unghundar och inte en krona på banken...
Tråden Hål eller Grop fick mej att skratta gott nyss.
Det tre ton tunga monstret med 5,2 liters motor som vi köpte för att ha som racebuss! Naturligtvis är den svart som alla gangsterbilar! Det kommer att mullra påväg till tävlingarna i sommar!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|