Vad fick dig att le idag?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jag hjälpte en tant med rollator med dörr och bar hennes kassar, hon blev jätteglad och sa "Du förtjänar dagens ros!" Kändes riktigt bra faktiskt :)
 

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
Ikväll...när vi var med ungarna till backen,o åkte bob o pulka.

Mitt i backen finns flertalet gupp,som givetvis skulle åkas i...ungarna kiknade av skratt....o det måste nog sett roligt ut när morsan knölade sig ner bakpå boben,som inte är särskilt stor :rolleyes: ...för att få sig en åktur med den stora damen på 4 år...i alla guppen...hmm, jag hade ingenting att hålla i :gnissla ..så det va bara o hålla sig i balansen :tungan

Men kul hade vi.

//Lillan
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag HAR faktiskt hög lungkapacitet på RIKTIGT :mallig :tungan
Minns att det var 6.7 och kvinnor i allmänhet låg runt 3.5 eller 4 så jag kan lätt sjunga med i Don't Cry och gnälla lika länge som Axl på slutet :tuttar

Ja det vet jag väl att du har, det är liksom svårt att undkomma när man träffar dig :hihi

Idag har jag inte smilat alls. Alla hjärtans dag kan dra åt helvete!
 

Sullitto

Snart hämtas grusbus hojen....
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 954 RR -02 CRF 450 -02
Hävdar med bestämdhet att alla hjärtans dag e nåt som e tjej nån gång kom på för att förhoppningsvis kunna få lite dyra presenter av sin respektive.. Eller bara för att ha an anledning till att kunna kila ut på krogen o ragga besinningslöst..

Va e så speciellt med den dan?? Funkar det inte att bjuda på en sju jävla åk tur me hojen?? :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag skrattade så jag tjöt hemma hos min mormor i morse.

Hon skulle berätta om någon gammal väninna som hört av sig och dom hade en gemensam vän för 50 år sedan som kallades Muffe. Jag drog på smilbanden men tänkte "va nu inte så snuskig jämt" så jag sade inget.

Men så säger tanten i samma andetag: "ja förstår du, det har visat sig att Muffe var lesbisk :O"
Jag försäkte kontrollera mig o fråga om det inte var just därför hon kallades Muffe :D. Men det kom inte ut som jag hade tänkt mig: "det var ju pass...
gahahagahaghahahaaahahg..ande..MUFFE...jojjoo...ahahahaahaaahaha..."

Som tur är har jag o min mormor samma humor trots att hon är 81. Men hon hävdar bestämt att Muffes smeknamn inte har med NÅGOT sånt att göra.."man tänkte inte så på den tiden :rolleyes:" Sen tillade hon.."dom har det inte så lätt dom som är så..dom har väldigt svårt att hitta karlar" aaahaahaahaahaahaha:D

Jag är så omogen :rodnar
 
Last edited by a moderator:

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Kramfors
Hoj
2005, KTM 640 SM
Fick min kepa från RoLLERs däck idag! Snabb leverans och jävligt grym kepa! Ska nog beställa en svart också, det fick mig att lyfta läpparna lite ;)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Fick min kepa från RoLLERs däck idag! Snabb leverans och jävligt grym kepa! Ska nog beställa en svart också, det fick mig att lyfta läpparna lite ;)

Ditt inlägg fick mig att le idag. Kul att du är nöjd med servicen och våra produkter!

Du kan nu officiellt titulera dig "Cool Snubbe"! :cool:
 

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Kramfors
Hoj
2005, KTM 640 SM
Ditt inlägg fick mig att le idag. Kul att du är nöjd med servicen och våra produkter!

Du kan nu officiellt titulera dig "Cool Snubbe"! :cool:

Cool snubbe, det är inte en dålig titel det :D
IMG_1952.jpg


Cool och cool, det vette fan d.. :tummenupp
Så back to topic, my bad!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top