Vad fick dig att le idag?

_teSSan_

Guest
Ett sms. Ett enda litet sms med fyra ord... Att så lite kan värma så mycket... :)

Kanske skulle ta och leta upp en pojkvän så kanske man skulle få glädjande sms lite oftare... :nicka
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ett sms. Ett enda litet sms med fyra ord... Att så lite kan värma så mycket... :)

Kanske skulle ta och leta upp en pojkvän så kanske man skulle få glädjande sms lite oftare... :nicka

Det är bara att lägga ut telefonnummret här så lär du få SMS....
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag fick beröm av chifen idag! Efter första avklarade vecka och allt, han var glad att han anställde mig samt att jag är duktig. Fi satan !! :yoparty
 

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Z 1000 -08
Detta fick mej att le

Baxade in min R6:a bak i bilen och körde 30 mil ner till Skåne för att där lämna den och istället ta med en R1 hem. Väl hemma parkerades den givetvis i vardagsrummet (inte omtyck av alla familjemedlemmar) och vår lilla hundvalp fick äran att provsitta.
 

Bifogat

  • R1 Mahou.jpg
    R1 Mahou.jpg
    138.8 KB · Visningar: 82

Kia

Guest
Log stort när jag såg alla vänliga inlägg på SH... :)

Känns skönt att veta att det trots allt finns vänliga själar därute nånstans... :pannkyss

Sen log jag igen åt alla som tycker det är okej att spy galla över allt och alla... Vad jag tycker synd om er. :pannkyss

Ytterligare ett leende spreds på mina läppar när jag läste "Fräckis" tråden... :)

Sporthoj :yoparty
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det damp ner ett handskrivet kärleksbrev. :) Det va längesen man fick nåt handskrivet. Annars är det mest smutsiga PM jag får. Usch :(

Emmi.jpg
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Första gången jag ser en kille som e lika dålig på komplimanger som jag :D Ligga?:yoparty

Jag är ännu sämre på komplimanger, en av mina bättre är:
"Hur f-n fick du ner rumpan i dom där jeansen?"
Vad jag menade var att dom satt tight och snyggt över ändan, inte att hon var bred som en lokaltrafikbuss baktill, vilket givetvis hon tolkade det som...

Okej, det var väl lite "wide load" men vaffan, en kvinna måste ha lite bredd så att dom ligger stadigt :yoparty
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Första gången jag ser en kille som e lika dålig på komplimanger som jag :D Ligga?:yoparty

Var minut, var sekund utan dig gör det ont. Natt och dag går jag runt, rastlös som ett djur i en bur och önskar att du vore här hos mig.

Japps, jag är den enda som kan göra, lägga dom rätta orden i en flickas öra.

Läs och lär n00bS! :pussa
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Prata över 2 timmar i telefon med en riktigt trevlig tjej :tuttar

Och om mindre än 14 timmar sitter man på bussen till Vemdalen :yoparty
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Firat att jag och min älskling varit tillsammans ett helt år redan, ätit gott och druckit gott och bara myyyyyyyst :)
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
En snygg kompis-tjej tog mig mellan benen sådär på skoj och jag kontrade med att ta henne på bröstet (observerade snabbt att bh saknades). Jag kommer att ha ett leende på läpparna hela veckan... :rodnar Man behöver sånt när man är singel!

I Love life today

Edit. Fan vad kåt jag är... Haha!

.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top