Vad fick dig att le idag?

_teSSan_

Guest
RoLLERs inlägg fick mig att le. Mycket och högt.

Cynisk och bitter som man är.
 

Kia

Guest
När jag kom på att det är söndag idag och att idag får jag hämta min dotter....
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Inget varar för evigt. Det är snart slut.

Hela min umgängeskrets barn leker med dina bollar nu. Dom uppskattas!

Moahaha... :D

RoLLERs inlägg fick mig att le. Mycket och högt.

Cynisk och bitter som man är.

Hur ler man högt? :confused:

Vi har en trogen stab med bittra och cyniska människor här på SH, ibland känner jag mig som en amatör i samlingen, men jag gör mitt bästa :tummenupp
 
Last edited:

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Moahaha... :D



Hur ler man högt? :confused:

Vi har en trogen stab med bittra och cyniska människor här på SH, ibland känner jag mig som en amatör i samlingen, men jag gör mitt bästa :tummenupp

Japp, gäller att inte släppa taget :D

Givetvis gäller det att njuta för stunden, underbart är kort som det heter :pannkyss
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
När jag hittade den här bilden på min dator :D
 

Bifogat

  • haha.jpg
    haha.jpg
    69.1 KB · Visningar: 81

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Inget varar för evigt. Det är snart slut.
]

Även om du o Mattias säkert menar era små inlägg med femton nypor salt så tror jag att dom kan såra ibland..ba så ni vet

Annars tycker jag att ni är ganska hemska som säger som ni gör till Mrs Laphroaigh. Här säger tjejen att hon ler för att hon är kär o det har hållit länge o ni sitter som gamla skator o gaggar om när det skall gå i kras.

Kalla det moralkärringtjaffs om ni vill men det är faktiskt ganska sorgligt att läsa kommentarerna även om de är menade på skämt.

Hoppas att ni får många fler fina år ihop Linda :krama
 
Last edited by a moderator:

Wheelie_babe

Guest
den här bilden..jag + 1Hk
...minnen...skulle bege oss till oskarshäll mc fiket..:D
 

Bifogat

  • Bild414.jpg
    Bild414.jpg
    3.8 KB · Visningar: 177

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Detta, åkte Snowracer efter min gamla 125a, 50väg och man var ju tvungen att MINST hålla farten:yoparty

drift.jpg
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Även om du o Mattias säkert menar era små inlägg med femton nypor salt så tror jag att dom kan såra ibland..ba så ni vet

Annars tycker jag att ni är ganska hemska som säger som ni gör till Mrs Laphroaigh. Här säger tjejen att hon ler för att hon är kär o det har hållit länge o ni sitter som gamla skator o gaggar om när det skall gå i kras.

Kalla det moralkärringtjaffs om ni vill men det är faktiskt ganska sorgligt att läsa kommentarerna även om de är menade på skämt.

Hoppas att ni får många fler fina år ihop Linda :krama

Försöker du ta udden av ditt inlägg genom att blanda in mig? Jag har inte sågat Mrs Laphrogogogiangi eller hennes förhållande. I alla fall inte nyligen. :3freak

Men nej, jag tror inte heller på evig lycka. Dessutom är det tokigt mycket roligare att vara sur och bitter än att vara naivt golden retriever-lycklig.

To have ups you gotta have downs. Yin och yang, och den skiten va.

För att vara lite on topic så får min feta fetaudi mig att le. Jag tvättade den, och den är RÖD! Otroligt. Det hade jag nästan glömt.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Försöker du ta udden av ditt inlägg genom att blanda in mig? Jag har inte sågat Mrs Laphrogogogiangi eller hennes förhållande. I alla fall inte nyligen. :3freak

Men nej, jag tror inte heller på evig lycka. Dessutom är det tokigt mycket roligare att vara sur och bitter än att vara naivt golden retriever-lycklig.

To have ups you gotta have downs. Yin och yang, och den skiten va.

För att vara lite on topic så får min feta fetaudi mig att le. Jag tvättade den, och den är RÖD! Otroligt. Det hade jag nästan glömt.

Nej det var kanske inte schysst att dra in dig..mindes att du sade exakt samma sak förut till ngn bara :p

Jag är inte direkt naiv när det gäller lycka och kärlek..tyckte bara att det var lite rått att ALLA som svarade hade samma tråkiga saker att säga, hon var ju glad. Men det var bara min reflektion!

Nu när du tvättat din feta Audi..kan du tvätta min feta Mazda?:) Den skall vara en annan färg än vad den är nu..och jag är säker på att jag har regskyltar någonstans under allt gegg.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.

Nu när du tvättat din feta Audi..kan du tvätta min feta Mazda?:) Den skall vara en annan färg än vad den är nu..och jag är säker på att jag har regskyltar någonstans under allt gegg.
O du kan få ta på dig uniformen o tvätta min feta kewk:tuttar Då lovar jag att jag ska skriva ett fint inlägg om varför jag blev glad i dag sen:D :tungan :gnissla
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top