Vad fick dig att le idag?

FreddaGädda

Guest
Varför ler folk hela tiden? Är det nån jälla lekstuga, eller?

Tillbaka ner i gruvorna med er, och jobba tills ni inte vet vad ni heter! :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag har lett konstant i säkert 45 minuter (jag har kramp i kinderna) nu för vi har en jättegullig liten kille vars storasyster klipper sig. Världens lilla flirtkille..och sen kom han o sträckte upp armarna mot mig och så promenerade vi i salongen :p...sööööt :)
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
:tummenupp ...

---------------------------------

Nu log ja igen, eller ja gapskratta nog snarare, när ja såg kollegans reaktion på meddelandet ja skrev när ja förde över pengar... HAHAHAH :D

Lite underlig är du adde....:mad: :mad:
Kul att gå till revisorn i nästa vecka.
You fagman:D
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Två ekorrar som busade järnet i träden utanför fönstret. Tänk er Homer då han jagar en ekorre med en pinne: "Tiihihihiiihii..." :)
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Log precis när jag kom på att det är fredag med tillhörande fest imorron.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Just glott på en helt fantastiskt kul irländs stand uppare på kanal 2 av alla tänkbara platser.Ska försöka hitta kvarten jag missade på nåt sätt oxå,för han var verkligen skojig faktiskt.Kanske nursey vet vem det var t,o,m???
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
När jag insåg att jag faktiskt kan vara vänlig och trevlig och att jag faktiskt kommer längre med det :)
 

FreddaGädda

Guest
Jag HAR faktiskt hög lungkapacitet på RIKTIGT :mallig :tungan
Minns att det var 6.7 och kvinnor i allmänhet låg runt 3.5 eller 4 så jag kan lätt sjunga med i Don't Cry och gnälla lika länge som Axl på slutet :tuttar

Golly me.. 6,7 var det högsta jag hört talas om. Vi testade våra lungor i nian.
Störst lungor hade en brud, som hade mastiga 4,5 liter, vilket tydligen räknades som anmärkningsvärt stort. Jag hade minst med mina 2,8 liter.
Men sen knäppte jag upp byxorna och hamnade högst på pallen igen :tummenupp
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Golly me.. 6,7 var det högsta jag hört talas om. Vi testade våra lungor i nian.
Störst lungor hade en brud, som hade mastiga 4,5 liter, vilket tydligen räknades som anmärkningsvärt stort. Jag hade minst med mina 2,8 liter.
Men sen knäppte jag upp byxorna och hamnade högst på pallen igen :tummenupp
Vi hade en snubbe som tävlingssimmade i klassen.Han blåste tills makapärens överdel kantrade o ville trilla av.Det innebar MINST 7 liter.Tror jag hade runt 6 liter själv,o på den tiden hade jag väldigt bra kondition.Fast läraren påstod att det inte hade så mycket med kondition att göra i våran ålder,utan mer genetiska anlag.Undrar hur stora lungor dom där som tränar "apne" eller vad det heter har.Såna där som håller andan under vatten i 6-7 minuter ni vet.:gnissla
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Golly me.. 6,7 var det högsta jag hört talas om. Vi testade våra lungor i nian.
Störst lungor hade en brud, som hade mastiga 4,5 liter, vilket tydligen räknades som anmärkningsvärt stort. Jag hade minst med mina 2,8 liter.
Men sen knäppte jag upp byxorna och hamnade högst på pallen igen :tummenupp

Det var ett tag sedan jag testade...men jag är helt säker på att det var minst två enheter över vad tjejer brukar ha...
Vaffan..får väl knalla till morsans jobb o greja lite sprirometri så återkommer jag med exakt lungkapacitet:tungan.

Vi hade en snubbe som tävlingssimmade i klassen.Han blåste tills makapärens överdel kantrade o ville trilla av.Det innebar MINST 7 liter.Tror jag hade runt 6 liter själv,o på den tiden hade jag väldigt bra kondition.Fast läraren påstod att det inte hade så mycket med kondition att göra i våran ålder,utan mer genetiska anlag.

Det måste vara som du säger för min far hade typ 7.5 eller 8 när han var i min ålder. Nu vet jag inte vad han har.

Just glott på en helt fantastiskt kul irländs stand uppare på kanal 2 av alla tänkbara platser.Ska försöka hitta kvarten jag missade på nåt sätt oxå,för han var verkligen skojig faktiskt.Kanske nursey vet vem det var t,o,m???

Ja Dylan Moran..väldigt poppis. Hans DVDfinnes att köpa på nätet.heter MONSTER :) Kanske finns på youtube..skall kolla.
Kan rekommendera Tommy Tiernan också men det är mer internhumor om man fattar hur irländare är EGENTLIGEN :tungan plus att han har en dialekt som kanske är jobbig :p Annars är även Breandan Grace rolig "father of the bride". Finns massor. Billy Connolly är underbar men han är ju skotte :p

Edit...kanske det var någon av dessa du missade http://www.youtube.com/results?search_query=dylan+moran+monster
 
Last edited by a moderator:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Det var ett tag sedan jag testade...men jag är helt säker på att det var minst två enheter över vad tjejer brukar ha...
Vaffan..får väl knalla till morsans jobb o greja lite sprirometri så återkommer jag med exakt lungkapacitet:tungan.



Det måste vara som du säger för min far hade typ 7.5 eller 8 när han var i min ålder. Nu vet jag inte vad han har.



Ja Dylan Moran..väldigt poppis. Hans DVDfinnes att köpa på nätet.heter MONSTER :) Kanske finns på youtube..skall kolla.
Kan rekommendera Tommy Tiernan också men det är mer internhumor om man fattar hur irländare är EGENTLIGEN :tungan plus att han har en dialekt som kanske är jobbig :p Annars är även Breandan Grace rolig "father of the bride". Finns massor. Billy Connolly är underbar men han är ju skotte :p

Edit...kanske det var någon av dessa du missade http://www.youtube.com/results?search_query=dylan+moran+monster
Har jobbat mycket med irländare o anser mig väl ha "hyfsad" koll på läget angående deras humor.Ska öla ikväll med en av dom faktiskt(Allan quinn,kan d bli mer irländskt?:tungan )kunde ju va kul o glo på lite irländsk stå upp då kanske.Ska ladda ner MONSTER genast.Tack för att du tipsade med namn o allt,för showen hade börjat när jag zappade in,så jag fick aldrig pejl på vad han hette.Hade väl stått på texttv kanske iofs.Nu fick jag ju le idag oxå,faaaan va det stramar i mitt citronfejs dååå:D .:yoparty
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Har jobbat mycket med irländare o anser mig väl ha "hyfsad" koll på läget angående deras humor.Ska öla ikväll med en av dom faktiskt(Allan quinn,kan d bli mer irländskt?:tungan )kunde ju va kul o glo på lite irländsk stå upp då kanske.Ska ladda ner MONSTER genast.Tack för att du tipsade med namn o allt,för showen hade börjat när jag zappade in,så jag fick aldrig pejl på vad han hette.Hade väl stått på texttv kanske iofs.Nu fick jag ju le idag oxå,faaaan va det stramar i mitt citronfejs dååå:D .:yoparty

RespekCt..hälsa Quinny från Nursey och säg Howyeeeeeeeeeeeeeeeeeee buddy :paddy
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RespekCt..hälsa Quinny från Nursey och säg Howyeeeeeeeeeeeeeeeeeee buddy :paddy
Det ska bli.Har en skottsk polare oxå.Brukar va riktigt kul att ta hem dom samtidigt.Brukar gå bra ett tag,sen brukar det sluta med att skotten(calum o'connor) lackar ur o drämmer igen dörren efter sig när han ångar iväg.Dom har ett skojigt temperament "over there".Tror jag ska bjuda på engelsk öl den här ggn(fniss):arsele
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det ska bli.Har en skottsk polare oxå.Brukar va riktigt kul att ta hem dom samtidigt.Brukar gå bra ett tag,sen brukar det sluta med att skotten(calum o'connor) lackar ur o drämmer igen dörren efter sig när han ångar iväg.Dom har ett skojigt temperament "over there".Tror jag ska bjuda på engelsk öl den här ggn(fniss):arsele

Ni borde komma till uppsala o stödja Buddy som öppnar ny irländsk pub ikväll..
Ajm gåing äftör wörk får wan bir :yoparty..med min mor..men dock ;)
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ni borde komma till uppsala o stödja Buddy som öppnar ny irländsk pub ikväll..
Ajm gåing äftör wörk får wan bir :yoparty..med min mor..men dock ;)
Det där tar jag som en spikrakt riktad sexuell invit.......Så självklart låter det intressant:tungan :tungan
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Att kontoret äntligen lyckades boka en flygbiljett som inte innefattar okristligt tidig avgång från Arlanda så att man måste bo på hotell natten innan, inte heller en 7 timmars väntan på nån flygplats för nästa flyg. Nu åker jag vid 7 på kvällen, 1,5 timme i Frankfurt sen direkt till kapstaden. Flygning/sovning hela natten, ingen tidsomställning att prata om heller. Det är säkert en engångshändelse men man får vara glad för det lilla. :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top