FreddaGädda
Guest
Varför ler folk hela tiden? Är det nån jälla lekstuga, eller?
Tillbaka ner i gruvorna med er, och jobba tills ni inte vet vad ni heter!
Tillbaka ner i gruvorna med er, och jobba tills ni inte vet vad ni heter!
...
---------------------------------
Nu log ja igen, eller ja gapskratta nog snarare, när ja såg kollegans reaktion på meddelandet ja skrev när ja förde över pengar... HAHAHAH
Log precis när jag kom på att det är fredag med tillhörande fest imorron.
Hård sex slår det mesta
Jag HAR faktiskt hög lungkapacitet på RIKTIGT :mallig
Minns att det var 6.7 och kvinnor i allmänhet låg runt 3.5 eller 4 så jag kan lätt sjunga med i Don't Cry och gnälla lika länge som Axl på slutet
Men sen knäppte jag upp byxorna och hamnade högst på pallen igen
Vi hade en snubbe som tävlingssimmade i klassen.Han blåste tills makapärens överdel kantrade o ville trilla av.Det innebar MINST 7 liter.Tror jag hade runt 6 liter själv,o på den tiden hade jag väldigt bra kondition.Fast läraren påstod att det inte hade så mycket med kondition att göra i våran ålder,utan mer genetiska anlag.Undrar hur stora lungor dom där som tränar "apne" eller vad det heter har.Såna där som håller andan under vatten i 6-7 minuter ni vet.Golly me.. 6,7 var det högsta jag hört talas om. Vi testade våra lungor i nian.
Störst lungor hade en brud, som hade mastiga 4,5 liter, vilket tydligen räknades som anmärkningsvärt stort. Jag hade minst med mina 2,8 liter.
Golly me.. 6,7 var det högsta jag hört talas om. Vi testade våra lungor i nian.
Störst lungor hade en brud, som hade mastiga 4,5 liter, vilket tydligen räknades som anmärkningsvärt stort. Jag hade minst med mina 2,8 liter.
Vi hade en snubbe som tävlingssimmade i klassen.Han blåste tills makapärens överdel kantrade o ville trilla av.Det innebar MINST 7 liter.Tror jag hade runt 6 liter själv,o på den tiden hade jag väldigt bra kondition.Fast läraren påstod att det inte hade så mycket med kondition att göra i våran ålder,utan mer genetiska anlag.
Just glott på en helt fantastiskt kul irländs stand uppare på kanal 2 av alla tänkbara platser.Ska försöka hitta kvarten jag missade på nåt sätt oxå,för han var verkligen skojig faktiskt.Kanske nursey vet vem det var t,o,m???
Har jobbat mycket med irländare o anser mig väl ha "hyfsad" koll på läget angående deras humor.Ska öla ikväll med en av dom faktiskt(Allan quinn,kan d bli mer irländskt? )kunde ju va kul o glo på lite irländsk stå upp då kanske.Ska ladda ner MONSTER genast.Tack för att du tipsade med namn o allt,för showen hade börjat när jag zappade in,så jag fick aldrig pejl på vad han hette.Hade väl stått på texttv kanske iofs.Nu fick jag ju le idag oxå,faaaan va det stramar i mitt citronfejs dååå .Det var ett tag sedan jag testade...men jag är helt säker på att det var minst två enheter över vad tjejer brukar ha...
Vaffan..får väl knalla till morsans jobb o greja lite sprirometri så återkommer jag med exakt lungkapacitet.
Det måste vara som du säger för min far hade typ 7.5 eller 8 när han var i min ålder. Nu vet jag inte vad han har.
Ja Dylan Moran..väldigt poppis. Hans DVDfinnes att köpa på nätet.heter MONSTER Kanske finns på youtube..skall kolla.
Kan rekommendera Tommy Tiernan också men det är mer internhumor om man fattar hur irländare är EGENTLIGEN plus att han har en dialekt som kanske är jobbig Annars är även Breandan Grace rolig "father of the bride". Finns massor. Billy Connolly är underbar men han är ju skotte
Edit...kanske det var någon av dessa du missade http://www.youtube.com/results?search_query=dylan+moran+monster
Har jobbat mycket med irländare o anser mig väl ha "hyfsad" koll på läget angående deras humor.Ska öla ikväll med en av dom faktiskt(Allan quinn,kan d bli mer irländskt? )kunde ju va kul o glo på lite irländsk stå upp då kanske.Ska ladda ner MONSTER genast.Tack för att du tipsade med namn o allt,för showen hade börjat när jag zappade in,så jag fick aldrig pejl på vad han hette.Hade väl stått på texttv kanske iofs.Nu fick jag ju le idag oxå,faaaan va det stramar i mitt citronfejs dååå .
Det ska bli.Har en skottsk polare oxå.Brukar va riktigt kul att ta hem dom samtidigt.Brukar gå bra ett tag,sen brukar det sluta med att skotten(calum o'connor) lackar ur o drämmer igen dörren efter sig när han ångar iväg.Dom har ett skojigt temperament "over there".Tror jag ska bjuda på engelsk öl den här ggn(fniss)RespekCt..hälsa Quinny från Nursey och säg Howyeeeeeeeeeeeeeeeeeee buddy addy
Det ska bli.Har en skottsk polare oxå.Brukar va riktigt kul att ta hem dom samtidigt.Brukar gå bra ett tag,sen brukar det sluta med att skotten(calum o'connor) lackar ur o drämmer igen dörren efter sig när han ångar iväg.Dom har ett skojigt temperament "over there".Tror jag ska bjuda på engelsk öl den här ggn(fniss)
Det där tar jag som en spikrakt riktad sexuell invit.......Så självklart låter det intressantNi borde komma till uppsala o stödja Buddy som öppnar ny irländsk pub ikväll..
Ajm gåing äftör wörk får wan bir ..med min mor..men dock
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |