Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag log faktiskt igen när jag skulle stänga salongen (min pappas salong) idag. Fick för mig att det var dags att ta bort dom sista juldekorationerna (hrm..:rolleyes: ).

Jag hade släckt ner som jag brukar, utom skylfönstret som alltid är upplyst (det är ett stoort fönster).
Jag har på mig min SH tröja för jag har en slappdag och den är sköön. Luvan uppdragen på huvudet, jeans o gympadojjor och med en svart dunväst och ser allmänt suspekt ut, klättrar jag över soffan med min stora bag över axeln (för den lämnar man bara på golvet om man är smart:näsblod..glömde likosm att jag höll i den..skulle bara fixa till några saker snabbt) och upp i fönstret.

Börjar rumstera om bland julglitter o schampooflaskor när jag tittar upp och ser en man och hans fru som ser lite lätt chockade ut :p
Hehe..jag ler o nickar och fortsätter mitt pulande och paret ser lite förbryllade ut o går vidare :p

Mohahaha
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag log faktiskt igen när jag skulle stänga salongen (min pappas salong) idag. Fick för mig att det var dags att ta bort dom sista juldekorationerna (hrm..:rolleyes: ).

Jag hade släckt ner som jag brukar, utom skylfönstret som alltid är upplyst (det är ett stoort fönster).
Jag har på mig min SH tröja för jag har en slappdag och den är sköön. Luvan uppdragen på huvudet, jeans o gympadojjor och med en svart dunväst och ser allmänt suspekt ut, klättrar jag över soffan med min stora bag över axeln (för den lämnar man bara på golvet om man är smart:näsblod..glömde likosm att jag höll i den..skulle bara fixa till några saker snabbt) och upp i fönstret.

Börjar rumstera om bland julglitter o schampooflaskor när jag tittar upp och ser en man och hans fru som ser lite lätt chockade ut :p
Hehe..jag ler o nickar och fortsätter mitt pulande och paret ser lite förbryllade ut o går vidare :p

Mohahaha

Jag vet vad dom tittade på :brynad
 

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -00
Log o blev lite gladare när jag hittade en 50-lapp i mina jeans.:) Ett oväntat o välkommet tillskott i min plånbok (Ja, det är på den nivån:rolleyes: ) Runt 10 dgr kvar till lön nu :gnissla
 

Dr.Bike

Guest
Häj JIMMY, och välkåmmen te programmet mä musik för hårda killar! vad kan jag spela för däjj då?
- Die, bitch die!
Jahalu JIMMY, tjejen har jort schluut? Å nu vill du att hon ska dö? ja jag förstår att livet känns tomt och innehållslöst. JIMMY.
Men här ska jag spela en låt föle, såru hajar vad det handlar om!
Äru me?
- ja...
Åkkej:

"I allt som lyser, rör sig eller låter....finns ett batteri - som skall lämnas åter!"
Gå in på www.batteriinsamlingen.se så ser du vad det handlar om!


:D Såååå bra!! :tummenupp




*Nä han ÄR inte klok, den där dr.bike!* ;)
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Frukost o kaffe me granntösen.

Nya däck beställda utan att behöva lyfta ett finger.

O jag blev överöst med jobb, slöa jobb dessutom =) "ta med laptopen"

Allt detta innan ja ens varit vaken 3 timmar :D..
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top