Vad fick dig att le idag?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag skall bara hämta min manliga sjuksköterske elev..han behöver lära sig just detta aspekten av sjuksköterskeyrket..det är okej att han utför tvätten va?
Njaaaaeee,okej då.Bara han inte kör igång nån underredsspolning eller liknande.:) Vitsen va ju att få den tvättad av ett riktigt proffs som du.Amatörtvätt utför jag ju själv varenda dag.Skulle va kul o få se den glänsa riktigt ordentligt,o få busken ansad o krullad med locktång o hela kittet lixom.:gnissla :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Njaaaaeee,okej då.Bara han inte kör igång nån underredsspolning eller liknande.:) Vitsen va ju att få den tvättad av ett riktigt proffs som du.Amatörtvätt utför jag ju själv varenda dag.Skulle va kul o få se den glänsa riktigt ordentligt,o få busken ansad o krullad med locktång o hela kittet lixom.:gnissla :D


Du kan få den lasrad :brynad
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Do it..intimlaser står på prislistan :)
Fast bleka får du göra själv :hihi
Ha ha ha,du e kul du gumman.Bäst man lägger av spammandet nu så man inte blir bannad.Nu har iaf jag fått le lite idag igen.Tackar man för.:pannkyss
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Försöker du ta udden av ditt inlägg genom att blanda in mig? Jag har inte sågat Mrs Laphrogogogiangi eller hennes förhållande. I alla fall inte nyligen. :3freak

Men nej, jag tror inte heller på evig lycka. Dessutom är det tokigt mycket roligare att vara sur och bitter än att vara naivt golden retriever-lycklig.

To have ups you gotta have downs. Yin och yang, och den skiten va.

För att vara lite on topic så får min feta fetaudi mig att le. Jag tvättade den, och den är RÖD! Otroligt. Det hade jag nästan glömt.

Har haft min del av downs och därför är det extra mysigt och roligt för min del att jag faktiskt får le ibland. Att ständigt gå runt och vara sur och bitter är inte speciellt bra för någon, inte ens för dig Mattias.
Dessutom vill jag inte vara lycklig med en golden retriever :D
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
De som fick mig att le idag är att jag fick jobbet jag sökt i Bålsta. Såå skönt att ha nära till jobbet, så man förhoppningsvis kan cykla dit och spara in bensinpengar. Hoppas jag klarar av stressen som det ökade ansvaret medför bara..:gnissla
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
De som fick mig att le idag är att jag fick jobbet jag sökt i Bålsta. Såå skönt att ha nära till jobbet, så man förhoppningsvis kan cykla dit och spara in bensinpengar. Hoppas jag klarar av stressen som det ökade ansvaret medför bara..:gnissla

Jag tror på dig..stenhårt :krama..grattis fressten
 
Last edited by a moderator:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias vann 10.000 på en trisslott igår! Jag är superglad för din skull gubben! :kiss

(Han snodde min tjej den djäveln, jag ska trycka ner pengarna i halsen på han så han kvävs!) :mad:
 

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750
De som fick mig att le idag är att jag fick jobbet jag sökt i Bålsta. Såå skönt att ha nära till jobbet, så man förhoppningsvis kan cykla dit och spara in bensinpengar. Hoppas jag klarar av stressen som det ökade ansvaret medför bara..:gnissla

Håbo-Tible -> Bålsta med cykel? Det är starkt! :)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Mattias vann 10.000 på en trisslott igår! Jag är superglad för din skull gubben! :kiss

(Han snodde min tjej den djäveln, jag ska trycka ner pengarna i halsen på han så han kvävs!) :mad:

Men å andra sidan, om tjejen valde Mattias så kan det knappast ha varit en förlust? Vem vill ha en fet och halvblind brud liksom?


Jag log nyss när jag svarade på ett idiotiskt mail då en kille försökte pruta 10k på min raptor. När jag då kunde svara med att den blev såld efter ca 18 timmar ute på annons för det begärda priset så log jag litegrann. Sen log jag ännu mer när jag läste ett liknande mail fast angående en bil där en "mr Leifi" försökte pruta liknande och sedan började hota med att skrota både mig och bilen i samma veva när jag bad honom att gå någon annanstans :D Svenskjävel blir man inte kallad varje dag :yoparty
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tenacious D filmen...skrattade mig harmynt o headbangade till djävulens riff..Gillar du rock eller Jack Black eller bara vill skratta..GÅ O SE DEN.:D :tummenupp

Måste hålla med sjuksköterskan, den är riktigt grym! JB är ett geni i allt han gör och hans polare Kyle är übergrym på guran.
OBS: Måste ses med grymt ljudsystem :yoparty
*Nu vill jag ju slå på den igen och skippa jobbet imorrn*
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Måste hålla med sjuksköterskan, den är riktigt grym! JB är ett geni i allt han gör och hans polare Kyle är übergrym på guran.
OBS: Måste ses med grymt ljudsystem :yoparty
*Nu vill jag ju slå på den igen och skippa jobbet imorrn*

grymt ljudsystem är ESSENTIELLT för alla filmer (därför kollar jag aldrig på film hemma hos mig :()
 

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Kramfors
Hoj
2005, KTM 640 SM
Tenacious D filmen...skrattade mig harmynt o headbangade till djävulens riff..Gillar du rock eller Jack Black eller bara vill skratta..GÅ O SE DEN.:D :tummenupp

KLOCKREN film! Soundtracket fick nytt liv efter filmen..
Och vem kunde gissa sig till att David Grohl spelade satan!
Angående det här med att le, kan bli svårt.. Är inte vaken än.

:backontop my bad
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Satte ut en annons på en bil igår. Fick ett mail idag av en som tyckte det var den bästa annons han sett på Blocket :va Fick beröm för snygga bilder och bra skriven annons.

Något udda men jag bara tackade och tog emot :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top