När jag bevittnade monteringen av granitskivan, som vi ska ha på köksön. Det blev så jävla bra.
Gårdagens snusk.
Fint fint, när får man komma på inflyttningsfest?När jag bevittnade monteringen av granitskivan, som vi ska ha på köksön. Det blev så jävla bra.
När jag såg att madhonda har ett äckligt snyggt kök..det förtjänar du tjejen..såsom du slitit med det huset Grattis!!
Tackar.....jag bjussar på en till dårå...induktionshäll och blandare på plats.
Slitit är bara förnamnet. Att bygga sig ett eget hus är både roligt, lärorikt och jobbigt som fan.
Tackar.....jag bjussar på en till dårå...induktionshäll och blandare på plats.
Slitit är bara förnamnet. Att bygga sig ett eget hus är både roligt, lärorikt och jobbigt som fan.
Det där ser jätte bra ut
Bror min har hålle på att byggt hus från grunden började i maj och kan nu flytta in i mitten av feb Har vare en hel del slita där men dom är jätte nöjda för de vet att dom har gjort allt själv (eller nästan, vissa saker har dom hyrt in nån för)
Grattis till bygget
Jag kommer att le om någon kan hjälpa mig att hitta ett videoklipp. Det är en kvinna som gör en show där hon strippar till musik och samtidigt trollar bort en röd tygbit.
Filmklipp
Tack igen.!
Ungerfär som mig dårå...började med markarbeten i april, sen vi gjöt i maj och i början på juli kom första virkeslasset. Och sendan dess har vi byggt ett garage, ett pannrum/förråd och till sist ett hus. Vi hade som tur är hjälp av ett par snickare till huset, men nog fan har man gnott en jävla massa själv.
Men jag ler varje gång jag kommer "hem" till detta.
Bilbanerace med min son!
Han vann hela tiden Hans bil hade grymt mycket bättre väghållning och lita vassare motor.
Men det var jäddrigt kul!
Grabben var precis överlycklig och det fick mig att le brett!
Väcker gamla, trevliga minnen.
Ser bra ut, vad är de för hus ni har köpt?Slitit är bara förnamnet. Att bygga sig ett eget hus är både roligt, lärorikt och jobbigt som fan.
Är det en Scalextrix-bana jag skådar? Fy fan så najs.
Jag har fortfarande kvar min bana som jag fick för ganska precis 25 år sen, och kommer förmodligen aldrig att göra mig av med den. Kommer väl dock antagligen behövas ett par burkar kontaktspray för att få fart på grejerna igen. Lite synd att det ska vara så förbannat dyrt med bandelar.
Ser bra ut, vad är de för hus ni har köpt?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|