Vad fick dig att le idag?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag log åt vår häst som hade gått i en lerig haga hela dag och hade dessutom rullat sig i leran, resultatet av detta blev att han gnuggat in en massa lera i ansiktet och öronen och när jag tog in honom och borstade honom ren så blev han så glad och sprallig,,,, :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag log åt vår häst som hade gått i en lerig haga hela dag och hade dessutom rullat sig i leran, resultatet av detta blev att han gnuggat in en massa lera i ansiktet och öronen och när jag tog in honom och borstade honom ren så blev han så glad och sprallig,,,, :)

Lät som hästen hade en heldag på spa. :)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) ler fortfarande pga en kollegas kommentar i torsdags natt :D
hhoohhooo aja jag fattar i alla fall :D

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Känner att jag har träningsvärk idag. Då kan jag le eftersom det kommer som ett resultat av gårdagens premiärtur i sörmland. resultat: 30 mil. :)

Kia

Guest
Log när jag gick ner till vårat (snart) nya sovrum och insåg att det är faktiskt inte så överväldigande mycket kvar innan det är klart. :)

Gabor

Guest
En till som sett ljuset från ett annat perspektiv :tummenupp

Bifogat

• head.jpg
    head.jpg
    11.3 KB · Visningar: 211

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Fan det är härligt med måndagar. Morgonkaffe ute i solen och ledigt hela dagen gör gott för själen :tummenupp

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Mitt nya skinnställ från PSI. Helt grymt och sjukt snyggt. Sitter i det just nu.. frågan är bara om jag kommer ur det. Blir att töja lite.

Något som borde ligga i förbannad tråden är att jag borde nu loosa 6 kilo för att få en optimal vikt på hojen. Ungefär det skinnstället väger. Annars blir det alldeles för mycket.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Idag sitter jag hemma och snorar, näsan rinner hela tiden typ, men detta fick mig att asgarva precis -> länk

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag ler lite åt att om hunnrra år så finns det ingen som minns varken mig, dig eller den här jädra mardrömmen vi befinner oss i. :emo

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Va fan ska dom bidra med? Dustin

Dustin är en handdocka som säger alla fula fräcka saker som man inte får säga i katolska strikta irland och han pruttar och rapar..You gotta love Dustin!
Jobbade i en leksaksaffär på Irland under julrushen för ca 8 år sedan. Dom hade årets julklapp. En talande Dustindocka. Jag gjorde slut på alla Dustindockors batterier innan dom var sålda...underbart! jag hade så jääävla kul. GO ON YA GOOD THING...BUUUURP!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ja lagade tjejens bil o gav den en liten service för de humana priset av 300 + ett par timmars jobb, de fick mig att le när hon blev så glad efter att ha varit smått desperat o trott den va redo för skroten :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag log åt en av mina chefer idag.
Dom har en kund som vägrar betala för utfört arbete+material.

Jag frågade lite försiktigt hur de gick med den där kunden i fråga varpå chefen svarar:
"Menar du den där jävla tjockisen?"

Jag kunde inte låta bli att asgarva pga de sättet han slängde ur sig svaret på, han fattar vad han har sagt och börja garva han också.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept