Nursey
Utan lem
Näe.. Jag har en röv av stål!
Jag försöker föreställa mig hur det ser ut...en hårig stålröv..man måste le
Näe.. Jag har en röv av stål!
Jag log åt en av mina chefer idag.
Dom har en kund som vägrar betala för utfört arbete+material.
Jag frågade lite försiktigt hur de gick med den där kunden i fråga varpå chefen svarar:
"Menar du den där jävla tjockisen?"
Jag kunde inte låta bli att asgarva pga de sättet han slängde ur sig svaret på, han fattar vad han har sagt och börja garva han också.
Hoppade in snabbt på apoteket idag..
Jag hade inga pengar till aoutomaten så jag chansade.
Hoppas inte lapplisejäveln kommer nu tänkte jag![]()
När jag knallar ut från apoteket så ser jag henne Nazistlapplisan
Hon är 15m ifrån mig och 5 meter från min bil, samtidigt som jag börjar småspringa mot bilen så får hon syn på min bil utan billjet... Gaaah..
Löpte fram till bilen sade hej hej till Lisan, öppnade dörren sade hej då och körde därifrån med världens jeddra smile![]()
Hon gillar inte mig den där damen (Vi har bara en såndär kärring här i Motala tror jag) vi har varit lite oense ett par gr
Edit: Det som är bra är att hon har fått en såndär illgul signaljacka så nu kan hon inte smyga lika bra längre![]()
Ha ha jävla kärring!
Hoppade in snabbt på apoteket idag..
Jag hade inga pengar till aoutomaten så jag chansade.
Hoppas inte lapplisejäveln kommer nu tänkte jag![]()
När jag knallar ut från apoteket så ser jag henne Nazistlapplisan
Hon är 15m ifrån mig och 5 meter från min bil, samtidigt som jag börjar småspringa mot bilen så får hon syn på min bil utan billjet... Gaaah..
Löpte fram till bilen sade hej hej till Lisan, öppnade dörren sade hej då och körde därifrån med världens jeddra smile![]()
Hon gillar inte mig den där damen (Vi har bara en såndär kärring här i Motala tror jag) vi har varit lite oense ett par gr
Edit: Det som är bra är att hon har fått en såndär illgul signaljacka så nu kan hon inte smyga lika bra längre![]()
Ha ha jävla kärring!
Lycka till..nu äre kört för din del gubbe lilla. Sedan jag skrev ungefär exakt vad du skrev nu i detta inlägg har lapplisedjävulen hämnats så in i helvete och jag har fått ca 7 böter sedan dess...när jag skrev inlägget hade jag knappt fått några alls. Ta genast i trä och offra ett Mariekex (eller kanske en dildo..dom verkar behöva sånna) till parkeringsgudinnan..eller se fram emot feta böter inom snar framtid...jag lovar![]()
Jisses, det blir dyrt för dej. Allra helst om du ska betala både böterna & stå för ett gäng stafettpinnar. Du har nog lyckas reta fler "såna där" än mej nu, vilket jag knappt trodde var möjligt![]()
Lycka till..nu äre kört för din del gubbe lilla. Sedan jag skrev ungefär exakt vad du skrev nu i detta inlägg har lapplisedjävulen hämnats så in i helvete och jag har fått ca 7 böter sedan dess...när jag skrev inlägget hade jag knappt fått några alls. Ta genast i trä och offra ett Mariekex (eller kanske en dildo..dom verkar behöva sånna) till parkeringsgudinnan..eller se fram emot feta böter inom snar framtid...jag lovar![]()
Hittills i år..inkl fortkörningsböterna har jag pröjsat 2200 kr...tänker inte lägga ett KORVÖRE till på böter i mitt liv. Har saktat ner till jobbiga 120 km i timmen och är tvångsmässigt kontrollerande var jag parkerar min bil. Läste lusen av långhåriga fuckot härromdagen för att betalmaskinen var dum i systemet och bara registrerade varannan tia..jobbigt när man skall lägga i ca 15 st.
Han bara skyllde ifrån sig och vankade vidare *INTE TYCKA OM* jag kastade virtuella bajsbollar i bakhuvudet på honom när han lunkade bort.
Nu blev jag förbannad![]()
Säg inte sådär!![]()
Vilket jäddra jobb kan inte för mitt liv förstå hur man kan vilja jobba som lapplisa, usch!
Hittills i år..inkl fortkörningsböterna har jag pröjsat 2200 kr...
Om den där nedräkningen är vad jag tror den är så gjorde du precis min dag3...2...1...
Hittills i år..inkl fortkörningsböterna har jag pröjsat 2200 kr.
Om den där nedräkningen är vad jag tror den är så gjorde du precis min dag
Skrattar så jag får ont i magen![]()
Well.. Vad sägs om lite "koll", fröken!?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |