Vad fick dig att le idag?

carleson

Gillar kurvor
Gick med
7 Mar 2006
Hoj
Fazer 1000, R1 ?
Jag blev glad när jag såg väderleksrapporten för de kommande dagarna. Gött ! Och så ska jag till Sthlm på söndag och köra sköna vägar på Södertörn mån-tis. Jag ler.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log när jag insåg att min lilla valp verkligen hade fattat galoppen med att vänta vid matskålen innan han kastar sig över maten.

Annars brukar vi kämpa ett tag med "väääänta Harry..nej vänta...harry..väänta" för han är så ivrig att kasta i sig sina små gryn. Men idag satte jag ner maten och glömde helt bort att kolla om han väntade. Han satt och tittade på mig med stoora ögon och ägnade inte maten en blick. Jag blev orolig o tänkte fan..varför vill han inte äta helt plötsligt. Men så kom jag på att jag inte hade sagt "varsågod" som jag brukar då han satt sig ner o tittar upp på mig istället för att panika om sin mat. Och nu han satt o väntade på att få börja (precis som vi har tränat). Min duktiga lilla kille :)

:stolt

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Äh, vadå!? Honhar ju långt hår!

Vaddå, vadå....vill grabbar ligga med alla som har långt hår??

Säg för fan inte det till Speedgirl..!! Utifall hennes kille skulle få för sig att tänka någonting såå syndigt..!! :rolleyes:

Men eftersom det är "letråden" så passar jag på att le lite när jag tänker på den sköna löprundan som jag hade på lunchen.!! :tummenupp Vårvarmt och svettigt.!

Och hundvalpar och kattungar ler jag oxå åt.:)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Säg för fan inte det till Speedgirl..!! Utifall hennes kille skulle få för sig att tänka någonting såå syndigt..!! :rolleyes:

Men eftersom det är "letråden" så passar jag på att le lite när jag tänker på den sköna löprundan som jag hade på lunchen.!! :tummenupp Vårvarmt och svettigt.!

Och hundvalpar och kattungar ler jag oxå åt.:)

Inte alla killar. Men 95% av de hormonstinna fjunen som hänger här iaf :)

Ang. Letråd så kan jag le åt det finfina vädret. Blir nog en snabbis till Vaxholm tror jag tamigfan.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Kan bara tala för mig själv - det är möjligt de andra SH-killarna generellt sett har en annan uppfattning - men: Nej, verkligen inte! Jag vill inte ligga med alla som har långt hår! Tanken på Twisted Sisters-sångaren, eller annan valfri långhårig hårdrocks-slusk tänder i alla fall inte mig det minsta. :hihi

Långhåriga med :tuttar går det däremot hur bra som helst med. :tummenupp

Tillägg: Men jag kanske är mer kräsen än andra? :gnissla

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Jag var på stormarknaden och tog ut pengar precis, på ett par minuter vart jag spanad på av div snygga tjejer :brynad

Känner mig snygg idag, det får mig att :)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Har köpt en gaffeltruck idag.
Nu ska en av mina anställda lacka den svart så ska jag sen göra röda och vita scallops på den.

En rod-truck ska det bli !

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Min hoj startade (efter lite om och men) med den nya motorn =) Sweet

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Inte alla killar. Men 95% av de hormonstinna fjunen som hänger här iaf :)

Kallar du mig hormonstinn fjunis? :D
Nog för att man är runt 12 mentalt men nog fan har kroppen gått 35 varv runt solen...och det är nog inga snälla mil. :)

(nu tänkte jag dra ett skämt typ "37 grader och ur blöjorna så är det gått nog åt mig", men med tanke på händelserna nyligen så skiter jag i det.)

Dreggel... nu får du fan se till att få dig ett ligg...!! :7peta

Om man börjar tråna efter Carola... då har det fan i mig gått för långt.!!:eek:

Hjälp? :tungan

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kallar du mig hormonstinn fjunis? :D
Nog för att man är runt 12 mentalt men nog fan har kroppen gått 35 varv runt solen...och det är nog inga snälla mil. :)

(nu tänkte jag dra ett skämt typ "37 grader och ur blöjorna så är det gått nog åt mig", men med tanke på händelserna nyligen så skiter jag i det.)

Haha.. Näe. Det var inte dig jag syftade på... Men det var allt lite roligt att du tog åt dig :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Gnällkukarna i Läääiiinnjköööööööping lyckades tappa 2-0 i matcher till 2-4. Trodde aldrig att jag skulle kunna glädjas med Hallelujans Vänner 71, men det gör jag nu.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ett brev ifrån usa.

1 mils promenad vid Billingen i vårsolen :) verkar bli lika bra väder i morgon; ta med vägvisaren, gps:en och leta "catchar".

Första dygnet var det mest sura minner men nu har katterna accepterat varandra *puh spritskåpet säkrat*

Carola har visst varit och köpt brudklänning, något du inte berättat för oss :pannkyss

Bifogat

• DSC01275.JPG
    DSC01275.JPG
    88 KB · Visningar: 86
Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Min hoj är nu redo att fightas med =)
Den är stripad och klar med ny motor och nya däck..
Thanks darling :yoparty

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
16 mil krokvägar på Viffern idag, underbart gött! 3:e rundan ut på den och jag blir mer och mer nöjd över valet att konvertera till bågar.

/J

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...