Vad fick dig att le idag?

STP

Guest
Ja, denna är ju överflödig så vad fan*S*
Idag log jag åt mig själv:)
Jag är väl bland en av dom som trodde att man skulle finna en trevlig partner på internet, men som vanligt får man bita i det sura äpplet*S*
Men vad fan, livet går vidare och man träffar ju en del nytt folk*L*
Kom ihåg att visa den lilla flickan Engla (tillsammans med tradarchaffisarna) er symati kl 11 imorgon. Jag kommer att stanna min bil kl 11 för att göra det.
Life sucks but its continue.

/STP

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Vädret och att lacka om bakkåpan på KTM:en mattsvart ftw :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Schläkten :) har haft besök av två av mina mostrar på en vecka och det har varit kuul! Lilla valpen Harry underhåller allto alla och man blir på gott humör (för det mesta:näsblod ) av honom :)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...att jag fick sitta med lillgrabben å fika i uterummet för första gången i år. Man blir sådär föräldra-töntigt glad av å se honom smaska i sig en äpple & kaneltoast med ett stort smil på läpparna.
...Äpple och kaneltoast gav en nostalgitripp det med eftersom det var standard-fika när jag var pank student. Nu är jag pank pappaledig istället.

Dominator-Rocks

Guest
...att jag fick sitta med lillgrabben å fika i uterummet för första gången i år. Man blir sådär föräldra-töntigt glad av å se honom smaska i sig en äpple & kaneltoast med ett stort smil på läpparna.
...Äpple och kaneltoast gav en nostalgitripp det med eftersom det var standard-fika när jag var pank student. Nu är jag pank pappaledig istället.

Vara pappaledig är är så jevla potent :tummenupp :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Har du barn!? :eek:

"Jag har närt en kommunist vid min barm" :Tyko_Jonsson

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Hur gör man äpple o kaneltoast? :)

Jag log när jag träffade min kompis lilla baby Maja idag. Fan så söt och hon somnade på min barm direkt. Harry var sådär imponerad att inte vara i centrum så han försökte begå självmord genom att sticka in hela huvudet i min sko och somnade (svimmade ?) i den positionen..fan att jag inte hade kameran då. En valp som är lika stor som skon och två öron som syns på varje sida och inget mer :p

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Besked från jobbet idag och bonusen för 2007 betalas ut imorgon :wallenberg

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Visserligen igår och egentligen inget att le åt men jag gjorde det iaf... :evil

Mazuecos highsider under Le Mans:
[YOUTUBE-ID]_8XANwQAGYU[/YOUTUBE-ID]

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vara pappaledig är är så jevla potent :tummenupp :)
Japp, det är fett som fan!
kommer dock skriva i förbannadtråden om knappt två veckor då jag är tillbaka på jobbet...

Vådaskott du vet! :) Nädå.. man måste ju sprida sina kommu-gener!
- "Hon skrek men jag höll kvar"!

Hur gör man äpple o kaneltoast? :)

Barn bjuder på mååånga fototillfällen! :fakta

Kaneltoast är ju så gott å så simpelt och ytterst studentanpassat.

1. Skär kanterna av två formbröd
2. bred dem med lite honung
3. kanela på den ena och lägg tunna äppelskivor på den andra
4. lägg ihop och bred smör/margarin på utsidorna
5. brassa i smörgåsjärnet

Snåla inte med smöret på utsidan för det gör att de blir riktigt frasiga!! :fakta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati