Vad fick dig att le idag?

Mrs. Laphroaig

Guest
Varit ute i det helt underbara vädret med lill-Dreggel i barnvagnen HELA dagen. Jag tänkte knappt ens på motorcyklar vilket är ett direkt brott mot min religion. Framåt kvällskvisten mötte vi upp ett gäng bekanta till grabbens mor och satt ute och käkade grillad kyckling med potatissallad, blandade småtomater, vitlöksbröd, vin och öl. Till efterrätt blev det kanonfina jordgubbar, kakor och kaffe. Allt detta med Lill-Dreggel lugn som en filbunke på armen :D

åå vad mysigt :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag jobbade i dag, det sög ju IOFS lite, men kul arbetskamrater (sommarjobbarna i åldern 16-17 år), trevliga kunder och kort dag gjorde det uthärdligt, dessutom tog jag motorcykeln till jobbet...

Efter jobbet hade jag tänkt åka och köpa en ny buff på en MC firma, det blev injgen buff, men jag träffade en bekant som var ute och körde med en kille som övningskörde, så då hakade jag på en sväng med dom, stannade och åt på Donken, träffade mer utav deras vänner och det var ju lite kul, dom var studenter allihopa, så det var ju lite utanför mitt normala umgänge.

En kanondag helt enkelt!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Värmdö - Waxholm (inkl. Bogan & stopp på systemet) - Svinninge och hem igen. :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Fann ett, i mina ögon, fint smycke som jag tänkte unna mig när lönen kommer in som belöning för att jobbet går så oerhört bra.:) Fick i går beröm av ansvarig läkare "du skriver så snabbt och rätt så jag har nästan slutat läsa igenom" :rodnar, så de har bokat upp mig för fler uppdrag.

:banana Sjöhöstar ger verkligen tur, allt har gått nästan för bra sedan jag gjorde sjötatton för drygt ett år.

Bifogat

• T0078-12.jpg
    T0078-12.jpg
    24.9 KB · Visningar: 33
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
åå vad mysigt :)

jete mysit !!!!!!!!!!!!!!!

HahahAHhah! Det här är ju sjukt kul om dom e seriösa! :lol

Men kan dom vara seriösa? Är det möjligt att dom är seriösa? :D

Det är fantastiskt. Och vad som är minst lika kul är m man kommer ihåg korvgubbes svartvita profilfoto. Pliiiiiiiiiis säg att det finns kvar i någon hemlig sh-databas som du har tillgång till. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiis.

Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
:banana Sjöhöstar ger verkligen tur, allt har gått nästan för bra sedan jag gjorde sjötatton för drygt ett år.

Sjöhästar är skit, min arbetsgivare har två sådana i logon. Har nog blivit blåst mer än vad de har gett tur. :gnissla

Fast nu har jag 1,5 månad semester kvar, o det gör livet lite lättare.

Bifogat

• crystal logo.jpg
    crystal logo.jpg
    2.5 KB · Visningar: 187

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Slutade jobbet och åkte till Rosenhill för en fika. Träffade Solan och Mattias, alltid lika trevligt :hej

Sen blev det en tur på Bulten och Bogesundsvägen, en alldeles för snabb repa för min smak men Swedie njöt iallafall :D

För att avsluta en trevlig kväll avnjöt vi en glass i Vaxholm.

(Detta på fyra istället för två hjul)

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ingen =(

pic08551.jpg

http://www.aetv.com/growing_up_gotti/

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Sjöhästar är skit, min arbetsgivare har två sådana i logon. Har nog blivit blåst mer än vad de har gett tur. :gnissla

Fast nu har jag 1,5 månad semester kvar, o det gör livet lite lättare.

Tja ja då måste det vara något annat min tur beror på ;), vackra, underliga o jämställda :rolleyes: djur är de i alla fall enligt mig.

:va hm...vart det fel nu

Bifogat

• seehorse.JPG
    seehorse.JPG
    40.4 KB · Visningar: 59
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log hela kvällen för jag var på en skitfin fest som pappa ordnade åt sin fruga som fyllde år. Maten låg i stora berg, alkoholen flödade och Lillharry blev omhändertagen hela kvällen av en skock på 134 ungar.

Sedan är jag fett stolt att jag lärt honom att spela död. Han slänger sig på rygg och spretar med benen när jag "skjuter" honom..hähä...13 veckor och asasmart ;)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Varit ute i det helt underbara vädret med lill-Dreggel i barnvagnen HELA dagen. Jag tänkte knappt ens på motorcyklar vilket är ett direkt brott mot min religion. Framåt kvällskvisten mötte vi upp ett gäng bekanta till grabbens mor och satt ute och käkade grillad kyckling med potatissallad, blandade småtomater, vitlöksbröd, vin och öl. Till efterrätt blev det kanonfina jordgubbar, kakor och kaffe. Allt detta med Lill-Dreggel lugn som en filbunke på armen :D

Du är gammal :) :rolleyes:

Jag tror faktiskt att dom är seriösa :D jag ser knappt någon skillnad på killarna, alla har jätteroliga frisyrer och massa "brunutansol" :D :)

Förövrigt log jag idag när jag träffade en snubbe i Varberg som hade en Comet 650 (jag har 125an av samma modell):tummenupp :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati