Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:yoparty va kul det är att ha börjat i jobba i götet igen.

tre saker fick mig o asg/le idag

1: den bästa tågvärden på SJ; en kort äldre man som alltid är så himla vänlig och hjälpsam, idag hade han gjort kaffe åt oss pendlare som gick på på startstationen skövde till götet, det vara bara att bege sig till resturangvagne o hämta...gratis..:) ( i vanliga fall är resturangvagnen stängd kl 0600 på morgonen). Han har alltid tid att sätta sig och lyssna på pendlarnas åsikter ang tågtider etc eller bara för att berätta roliga historier.

2: På tåget hem var det en skolklass med som hade varit på liseberg, de tjoade och härjade ganska bra vid plattformen..en kille hade vunnit en stor chockladask som han helt plötsligt började låtsasjucka mot :rofl, ungarnas sätt att impa på brudarna idag:rolleyes:

3: direkt efter så kom en kvinnlig klassföreståndare fram och började röka varvid hela klassen skrek "fimpa röken behåll glöden" :D :tummenupp

Härliga luleåungar som förgyllde min dag :)

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
:yoparty va kul det är att ha börjat i jobba i götet igen.

tre saker fick mig o asg/le idag

1: den bästa tågvärden på SJ; en kort äldre man som alltid är så himla vänlig och hjälpsam, idag hade han gjort kaffe åt oss pendlare som gick på på startstationen skövde till götet, det vara bara att bege sig till resturangvagne o hämta...gratis..:) ( i vanliga fall är resturangvagnen stängd kl 0600 på morgonen). Han har alltid tid att sätta sig och lyssna på pendlarnas åsikter ang tågtider etc eller bara för att berätta roliga historier.

2: På tåget hem var det en skolklass med som hade varit på liseberg, de tjoade och härjade ganska bra vid plattformen..en kille hade vunnit en stor chockladask som han helt plötsligt började låtsasjucka mot :rofl, ungarnas sätt att impa på brudarna idag:rolleyes:

3: direkt efter så kom en kvinnlig klassföreståndare fram och började röka varvid hela klassen skrek "fimpa röken behåll glöden" :D :tummenupp

Härliga luleåungar som förgyllde min dag :)

Vilken underbar tågvärd :tummenupp

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Att jag idag kört min första hoj-lektion :D
Har ont i hela kroppen men kan inte sluta le ! :)

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Så politiskt inkorrekt det bara kan bli, men kul är det! :D

Bifogat

• handiakpp.JPG
    handiakpp.JPG
    78.7 KB · Visningar: 96

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Den här får mig alltid på bra humör.

Bifogat

• naked.jpg
    naked.jpg
    28.8 KB · Visningar: 82

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
"är det du som skriver undan alla mina högar, sluta med det jag hinner inte med att signera.

Kul att känna sig uppskattad, ännu bättre att kunna hänvisa till när man ska löneförhandla

Fick précis veta att jag e inbokad på ett arbete närmare bostaden, kapar restiden me 30 min enkel resa:yoparty

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
"är det du som skriver undan alla mina högar, sluta med det jag hinner inte med att signera.

Kul att känna sig uppskattad, ännu bättre att kunna hänvisa till när man ska löneförhandla

Fick précis veta att jag e inbokad på ett arbete närmare bostaden, kapar restiden me 30 min enkel resa:yoparty

Härligt:yoparty :yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler som faen för en killkompis friade TILLSLUT till sin tjej som fö jobbar hos mig. Jag har vetat om detta i 100 år och sett ringen o FAN vad jag har väntat (ni fattar inte vad jobbigt det är att hålla käft om en sån sak i en frisersalong).

Han hade ringen i väskan när vi alla var på restaurang nu ikväll och jag började tjata på honom att han skulle få tummen ur o göra det. Efter myyyycket tjat, cigarettpauser och skakiga händer så gick han ner på ett knä och det blev tår(t)kalas av hela grejen när hon hulkade fram ett "JAAhahahahaaaaaaa :uäääähhhhhhhhhh" (inte jag..hon).

Fick spela in 19 (!) filmer på telefonen innan han vågade klämma ur sig frågan och hon satt i varje film och frågade mig varför jag satt o filmade dom. Jag skyllde naurligtvis på ölet jag pimplat och spelade dum(mare).

Kul som fan iallafall för hon vill ha mig som tärna...det hade jag INTE trott!
Vilken jävla möhipp aflickan kommer få :evilsomfan

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
:)

Felsökte på Yammahan idag den har gått som en påse skit en längre tid nu...

Hamnade tillslut på brytarna som jag började mickla med.... :gnissla klurigt var det utan bladmått....

Efter en timma så hittade jag en inställning som jag tyckte var bra och gav mig ut på en tur.. vilket jevla drag :skrämd

Fs1an har aldrig gått så bra i min ägo :yoparty

Mätte upp topphastigheten med GPS men jag vill inte skryta :rodnar

Och det fina vädret!

Fuckovarning i Sverige.
Kult i England.
Var med en djävulskt cool "Fizzer" i Classic motorcycle mechanics.
Letar bild.

Gefunden:
FINISHED_4.jpg

Annan:
HPIM0797.jpg

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...