Vad fick dig att le idag?

Dominator-Rocks

Guest
Kolgrillning av kabanoss med jalapenobostongurka starksenap, ketchup, i bröd och iskalla :öl till det :)

Sweet Sunday eve.

:) :) :) :) :) :)

OKKLOT-178262-0_368_79401w.jpg

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Skyll på henne,du loggade ju in 03:14.....:tungan

Sant, det där var en variant på att kasta ballong i kaktushus...
Jag har rubbade sovtider, jag vet.

Det blev en heldag på folkracebanan, jag lånade en stor fyrhjulsdriven pickis att dra dit bilen med, och då visade det sig att dom skulle köra manöverprov med personbil :huvet (Juniorer måste göra det, har man körkort slipper man)
Klart största bilen där, men det gick utmärkt i konbanorna ändå.
Sen övergick dom till att lägga varv med folkracebilarna, vilket också gick bra, men det gjorde inte bilen... (den slog igen ett stift hela tiden)

Sen på väg hem sköt vi loss en turboslang på dragbilen, och givetvis hade vi INGA verktyg med oss (vaddå, vi skulle ju bara köra lite folkracebil), vi hittade en kass skruvmejsel och drog så mycket vi orkade, vilket visade sig vara för lite, vi upprepade 3 gånger, sista gången vi hade satt fast slangen så linkade vi hem på låga varv så att inte turbon laddade så mycket, sedan drog vi fast den ordentligt och for ut och pressade pickisen, det höll!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
wighsnews
Stockholm: Våldtäkt
Strax före 08:30 larmades polisen till en våldtäkt på Pilgatan på Kungsholmen. Enligt de första uppgifterna så skall en man ha blivit våldtagen av en kvinna.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
börjar bli gammal nu men rolig :)

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=LhMu6qVuMGM[/YOUTUBE-ID]

Spelar ingen roll HUR gammal den blir..den är asBÄST iallafall..fast Bastusekvensen är det som får mig att gråta av skratt..
"jag skall suula"
"kära dy..kan do setta på dej en liten kalsång eller nån..det loktar tjonthsårgan"
"du håller tjafften och jag drar åt helvete..fakk ju" :rofl

Just ja så ler jag för jag hade helt otippat gått ner 2 kg :O OCH blitt erbjuden en jobbintervju på den nyaste största skönhetskliniken i stan som syrra!
Hoppas det blir nåe av det.

Last edited by a moderator:

Mrs. Laphroaig

Guest
Just ja så ler jag för jag hade helt otippat gått ner 2 kg :O OCH blitt erbjuden en jobbintervju på den nyaste största skönhetskliniken i stan som syrra!
Hoppas det blir nåe av det.

Grattis vännen, ska hålla tummarna för dig :)

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Att jag fick trevligt besök som sedan bjöd in en till på besök och erbjöd kaffe osv som om det var hans hus. *asg*

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Du kommer nog inte tacka när hon står där 14 år gammal, med en ecklig flåsande pubertets fåne i handen och proklamerar pojkvän! :arsele
Då skall du minnas vad du själv sysselsatte din hjärna med till 95% i den åldern :D

Få en grabb FTW! :tungan

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Du kommer nog inte tacka när hon står där 14 år gammal, med en ecklig flåsande pubertets fåne i handen och proklamerar pojkvän! :arsele
Då skall du minnas vad du själv sysselsatte din hjärna med till 95% i den åldern :D

Ingen fara.
Det blir en svartmuskig heroinhandlare i 45årsåldern, ägandes en svart BMW med avgasrör som en ventilationstrumma.
Kallas inte pojkvän.
Kallas blivande far.

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!

Haha, det är lugnt...hennes 1,5 år äldre bror Max ska ta jägar- och vapenlicens när han blir 15! :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati