...ingen glad nyhet! Du gör ju tvärtemot din egen tråd!!Att jag äntligen tagit ett beslut!
Hej då SH!
Save Nursey-tråd?...
...ingen glad nyhet! Du gör ju tvärtemot din egen tråd!!Att jag äntligen tagit ett beslut!
Hej då SH!
Precis varit ute en sväng i jeans, t-shirt och gympapjuck.. Helt underbart!
Och.. jag dog inte heller!!
Hey.. vi kanske alla är döda, utan att veta om det!?Är du säker?
Hey.. vi kanske alla är döda, utan att veta om det!?
I see smartarses everywhere.."I see dum.. dead people.. They are everywhere.."
Då jag e hemma och är sjuk så bestämde jag mig för att räkna ihop alla småpengar jag har i min Smirnoffhink. 4k fick jag ihop.
Hey.. vi kanske alla är döda, utan att veta om det!?
Varför?Att jag äntligen tagit ett beslut!
Hej då SH!
..Åter igen en rolig "tåganställd" fick mig och många övriga att brista ut i skratt idag. På vägen hem åker jag inte med SJ utan Veolia nattåg mot luleå och när vi begav oss iväg mot skövde så ropades det ut:
"VIKTIGT MEDELANDE VIKTIGT MEDDELANDE!
-Om tio minuter närmar vi oss skövde och lokföraren är hungrig, upprepar till bistropersonal jag är hungrig, skövde om tio minuter.
Efter snart 1,5 år så får jag fortfarande den där "nykärskänslan" när tänker på min . Att folk i dagens stressade samhälle inte stannar upp och tar vara på varandra mer. Skrev en lapp i går kväll då jag la mig där jag önskade honom en trevlig dag på jobbet idag och att jag fixar disken, när jag vaknade så hade han svarat " hej älskling disken i diskmaskinen är ren, ha en underbar dag på spat idag, det är du värd" så nu sitter jag o njuter av utsikten o solen med en kopp kaffe, en helt underbar start på dagen och den stundande helgen.
sh-tokar o speciellt till dig nursey, vet inte varför du tog beslutet att lämna sh men du känner själv vad som är bäst för dig men ja kommer sakna dig och dina kloka inlägg.. (jag var borta härifrån i ett halvår men ville ändå hålla konktaten med en del så jag bytte nick)
Att jag äntligen tagit ett beslut!
Hej då SH!
Aahhhh.. Solen skiner, ensam hemma, sitter i kallingar med en kopp kaffe på terrassen och skriver reaktionsformler.. Livet är rättvist!
förstår precis hur du menar! man ska inte ta varandra för givet även om man varit ihopa länge. och man måste vårda och ta hand om sin kära partner.
brukar packa ihop min sambos matlåda på morgonen och lägga fram allt han skall ha med sig så han inte glömmer något (han är lite glömsk)
och solen skiner och det är helt underbart, ska bli 27-30 grader hela helgen
aha det är du jag ser i min kikare, en liten krumelur
aha det är du jag ser i min kikare, en liten krumelur
grr det va du som snodde mitt tillfälliga nick, varsego
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |