Vad fick dig att le idag?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Då jag e hemma och är sjuk så bestämde jag mig för att räkna ihop alla småpengar jag har i min Smirnoffhink. 4k fick jag ihop.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Åter igen en rolig "tåganställd" fick mig och många övriga att brista ut i skratt idag. På vägen hem åker jag inte med SJ utan Veolia nattåg mot luleå och när vi begav oss iväg mot skövde så ropades det ut:

"VIKTIGT MEDELANDE VIKTIGT MEDDELANDE!

-Om tio minuter närmar vi oss skövde och lokföraren är hungrig, upprepar till bistropersonal jag är hungrig, skövde om tio minuter.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Åter igen en rolig "tåganställd" fick mig och många övriga att brista ut i skratt idag. På vägen hem åker jag inte med SJ utan Veolia nattåg mot luleå och när vi begav oss iväg mot skövde så ropades det ut:

"VIKTIGT MEDELANDE VIKTIGT MEDDELANDE!

-Om tio minuter närmar vi oss skövde och lokföraren är hungrig, upprepar till bistropersonal jag är hungrig, skövde om tio minuter.
.. :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Efter snart 1,5 år så får jag fortfarande den där "nykärskänslan" när tänker på min :kär. Att folk i dagens stressade samhälle inte stannar upp och tar vara på varandra mer. Skrev en lapp i går kväll då jag la mig där jag önskade honom en trevlig dag på jobbet idag och att jag fixar disken, när jag vaknade så hade han svarat " hej älskling disken i diskmaskinen är ren, ha en underbar dag på spat idag, det är du värd" så nu sitter jag o njuter av utsikten o solen med en kopp kaffe, en helt underbar start på dagen och den stundande helgen.

:krama sh-tokar o speciellt till dig nursey, vet inte varför du tog beslutet att lämna sh men du känner själv vad som är bäst för dig men ja kommer sakna dig och dina kloka inlägg.:pannkyss. (jag var borta härifrån i ett halvår men ville ändå hålla konktaten med en del så jag bytte nick)

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Efter snart 1,5 år så får jag fortfarande den där "nykärskänslan" när tänker på min :kär. Att folk i dagens stressade samhälle inte stannar upp och tar vara på varandra mer. Skrev en lapp i går kväll då jag la mig där jag önskade honom en trevlig dag på jobbet idag och att jag fixar disken, när jag vaknade så hade han svarat " hej älskling disken i diskmaskinen är ren, ha en underbar dag på spat idag, det är du värd" så nu sitter jag o njuter av utsikten o solen med en kopp kaffe, en helt underbar start på dagen och den stundande helgen.

:krama sh-tokar o speciellt till dig nursey, vet inte varför du tog beslutet att lämna sh men du känner själv vad som är bäst för dig men ja kommer sakna dig och dina kloka inlägg.:pannkyss. (jag var borta härifrån i ett halvår men ville ändå hålla konktaten med en del så jag bytte nick)

förstår precis hur du menar! man ska inte ta varandra för givet även om man varit ihopa länge. och man måste vårda och ta hand om sin kära partner. :)
brukar packa ihop min sambos matlåda på morgonen och lägga fram allt han skall ha med sig så han inte glömmer något (han är lite glömsk) ;)

och solen skiner och det är helt underbart, ska bli 27-30 grader hela helgen :yoparty

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Aahhhh.. Solen skiner, ensam hemma, sitter i kallingar med en kopp kaffe på terrassen och skriver reaktionsformler.. Livet är rättvist! :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Aahhhh.. Solen skiner, ensam hemma, sitter i kallingar med en kopp kaffe på terrassen och skriver reaktionsformler.. Livet är rättvist! :)

aha det är du jag ser i min kikare, en liten krumelur

förstår precis hur du menar! man ska inte ta varandra för givet även om man varit ihopa länge. och man måste vårda och ta hand om sin kära partner. :)
brukar packa ihop min sambos matlåda på morgonen och lägga fram allt han skall ha med sig så han inte glömmer något (han är lite glömsk) ;)

och solen skiner och det är helt underbart, ska bli 27-30 grader hela helgen :yoparty
:tummenupp
grr det va du som snodde mitt tillfälliga nick, varsego :hihi

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Låg och fes på random Europa-väg idag med sumpgixxern och så på en fin lång raka så fick jag bara för mig att "nu jävlar ska du få smaka gashandtag din gamla sothora!" och sen drog ja på så det slog lågor ur småbrallorna på mig.
Det värsta är att skrotet till hoj funkar lite som de där Blackbird planen...på marken så är plåten skev och fogarna diffar flera centimeter...men i Mach2 på marsch-höjd så pressas allt samman och blir till en formgjuten raket!

Äre kanonväder eller äre kanonväder? :D :yoparty :tuttar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...