Vad fick dig att le idag?

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Vårdförbundet :rofl

Man har efter sex veckors "strejk" accepterat ett bud som är 0,5% bättre än anledningen till att man inledde konflikten.. På vägen har t ex Helsingborgs lasarett sparat ett par miljoner om dagen, de strejkande får 80% av sin grundlön (utan ob osv) och nu blir dessutom en hel del semesterperioder förskjutna.. Om det blir någon semester alls när 1000-tals operationer ska "jobbas in"..

Jaja, så går det när man sätter en flock klimakteriekossor vid förhandlingsbordet.. (wiiii girlpower) :hihi

...

Last edited:

le_man

Medlem
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
Honda CBR 600F -97 -Banhoj...trasig..fan..ingen motor nån?, KTM SXC 625, Kawasaki ZX10 R
...att livet är allt bra gött och leva ibland! =)

Kia

Guest
Solen och värmen får mig alltid att le..... :)

Mannen på jobbet, stora barnen i skolan, lilla barnet på dagis....
Huset är städat och allt är redan fixat. Har inte ett enda måste på hela dagen. Ska bara umgås med solstolen och poolen tills ungarna kommer hem. :) :) :) Såna här sköna dagar som dyker upp ibland ger mig alltid ett leende... :)

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Bara att solen skiner, jag är frisk och hel (likaså mina fordon har fått stå ifred, efter en tids vandalisering), i god form, inte har ont någonstans, är lycka i sig, anledningar att vara nöjd.
Men imorgon är lyckan total. Vad jag har väntat. Imorgon kommer min nya själ och mitt hjärta! Schäfern! kommer att vara här efter 400km körning (tur/retur) och 144 timmars väntan sen sist jag såg den.:kär :2cool

*Now it´s my time...My time to breath Dream of the sky..*

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Bara att solen skiner, jag är frisk och hel (likaså mina fordon har fått stå ifred, efter en tids vandalisering), i god form, inte har ont någonstans, är lycka i sig, anledningar att vara nöjd.
Men imorgon är lyckan total. Vad jag har väntat. Imorgon kommer min nya själ och mitt hjärta! Schäfern! kommer att vara här efter 400km körning (tur/retur) och 144 timmars väntan sen sist jag såg den.:kär :2cool

*Now it´s my time...My time to breath Dream of the sky..*

Det är nu rännskitan slår till, med full kraft, som en blixt från klar himmel....bara för att påminna dig om att vara tacksam! :tummenupp

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ska plugga på högskolan till hösten.. tihi..

Magnus 38: "jag har guldkort och får handla på systemet".. :brynad
Bimbo 19: "jag har feta pattar och dålig självkänsla.. ligga?" :tuttar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras