Kört såna där små maskiner en del i jobbet, man blir 5 år på direktenToys for boys!
Var och hämtade den här ikväll...
Kört såna där små maskiner en del i jobbet, man blir 5 år på direkten![]()
Lite skillnad mot en stor maskin dock![]()
Haha vadå, en bandare på 50ton+ förstör väl inte gräsmattanblir så jobbigt när man kör sönder mer än man fixar![]()
Haha vadå, en bandare på 50ton+ förstör väl inte gräsmattan![]()
Nejdå.I know! Med en stor maskin blir man 3 år![]()
Har kört både stora hjul- och bandmaskiner tidigare fast den här känns mer lagom för ändamålet.. blir så jobbigt när man kör sönder mer än man fixar![]()
Har just blivit medlem här, och snart ska jag och pojken krypa ner i sängen... det får mig att le![]()
Min fru och dotter har somnat tillsammans, själv ska jag snart krypa ner i gästsängen!Har just blivit medlem här, och snart ska jag och pojken krypa ner i sängen... det får mig att le![]()
Min fru och dotter har somnat tillsammans, själv ska jag snart krypa ner i gästsängen!
Sweet!
Jag ler när jag tänker på Limez urfestliga tråd där han trodde att han hade fått syfilis av en prostituerad she-male i Thailand. Vad vi skrattade!![]()
Haha, ja det roliga var väl att Louize var med när jag var i Thailand![]()
![]()
Konstigt att hon inte märkte något![]()
Tror det klarar sig.Okey Limez, i förebyggande syfte, se nu till att det här inte blir Kia/Gabor-syndromet över halva SH.
Menar inget illa med ovanstående, men du vet ju själv hur det var när dom härjade omkring.
Nåväl, jag tog the car from hell (som är strået vassare än packväskorna from hell) till jobbet idag. Det fick mig att dra på käften sidleds.![]()
Tror det klarar sig.
Skillnad att fjäska för en ny slangklämma och att försöka övertyga världen om att man är hemlig agent i paradiset.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |