Vad fick dig att le idag?

rough_boy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2008
Hoj
Kawazaki GPZ 400
Inte fan var det bakfyllan efter gårdagens cruising minneslucka från att vi åkte från stan hade tydligen sommnat i bilen men vaknde i min säng hmm :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nyss hemkommen från Kalmar och Öland, sol och värme och trevligt sälskap.

I morgon väntar, några veckor framåt med, arbete i Alingsås och sommarbonus med 20kr extra/h. Efter två månaders flängande runt på diverse vårdcentraler i Götet blir det nu en och samma uppdragsgivare ett tag framöver med helt underbara nyrenoverade lokaler och digital diktering:)

Last edited:

Kia

Guest
Ler fortfarande för att jag har haft en helt kanon helg. :) Kommer le länge. :)
Fredag: Tappade bort Chryslern på uppfarten när jag skulle till stallet. :tummenupp :tummenupp Men jag har tur som har en helt fantastisk man som istället fixade fram ett sjysst raggaråk till power meet. :) Kvällen spenderades i Västerås bland en massa folk och fina bilar. Fick många "fina" erbjudanden och roliga komentarer. Att man dessutom fick massor med :tummenupp och vara med i mångas kameror gjorde ju inte självförtroendet sämre. :D (jaaa jag vet att det var bilen de gillade... men man kan väl få låssas ibland..:D :D )
Lördag: Födelsedag med nära och kära runt mig hela dagen. Många kramar och glada skratt. På kvällen middag med maken på fin resturang. Chryslern inte upphittad så det fick bli raggaråk den här kvällen också.
Söndag: Chryslern upphittad igen. Hämtade min lill-tjej som jag ska få ha i 2 veckor i rad nu.
Dock rejält förkyld efter att ha åkt cab kyliga sommarnätter, men det var det värt. :tummenupp

Tack till min älskade Gabor för en underbar födelsedagshelg. (å förlåt för att jag tappade bort Chryslern, lovar att ha bättre koll nu... )

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag började le i lördags när jag provade hojen, sen när jag köpte den sved det lite, men i går var jag ute och körde den på gata och rörken och då flina jag än mer :)
Och jag ler i dag med trotts att jag har ont men de är de värt :)

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Var ute och körde i helgen, neråt Malexander till och det gick undan ganska bra. När jag kom fram mot några hus slog jag av lite för att visa lite hänsyn till de boende, och det visade sig att en herre var ute i trädgården. När han märkte att jag slog av så höjde han handen och tackade. Då gick det ändå fortfarande en försvarlig bit över hastighetsbegränsningen, men trots det blev han uppenbarligen glad över att jag brydde mig. Då blev jag glad. :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Igår spelade det ingen roll vad jag gjorde, allting var bara underbart och jag fick uppmärksamhet av alla och jag behövde inte jobba och sambon gjorde allt för mig och ingen har det så bra som jag utom när jag har ont men sen blev det bra och nu är jag gladast i världen och ingen är gladare än jag och nu ska jag ut i hästhagen.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Igår spelade det ingen roll vad jag gjorde, allting var bara underbart och jag fick uppmärksamhet av alla och jag behövde inte jobba och sambon gjorde allt för mig och ingen har det så bra som jag utom när jag har ont men sen blev det bra och nu är jag gladast i världen och ingen är gladare än jag och nu ska jag ut i hästhagen.

Lägg av med rökat, du blir ju otäck :näsblod

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det var en gång en man som var ute och gick. Plötsligt så träffade han på en groda som sa:
-Kyss mig och jag förvandlas till en snygg tjej!

Mannen tog upp grodan och stoppade den i fickan.
Grodan fortsatte prata:
-Kyss mig och jag förvandlas till en jättesnygg tjej och lovar att stanna hos dig i ett år.

Mannen fortsatte bara att gå.

Så sa grodan igen:
-Kyss mig och jag kommer att förvandlas till världens snyggaste tjej och vara dig trogen för evigt!

Mannen tog då upp grodan och sade till den:

-Ok, jag är datanörd och har inget liv. Har aldrig haft nån tjej och det har inte mina kompisar heller så de skulle bli impade om jag kom med en kalaspingla. Men det slår fan inte en talande groda.

Kia

Guest
Bla bla bla... jättekul skämt.... osv...

Du har ett helt gäng talande grodor va...?? :arsele

Det var en gång en man som var ute och gick. Plötsligt så träffade han på en groda som sa:
-Kyss mig och jag förvandlas till en snygg tjej!

Mannen tog upp grodan och stoppade den i fickan.
Grodan fortsatte prata:
-Kyss mig och jag förvandlas till en jättesnygg tjej och lovar att stanna hos dig i ett år.

Mannen fortsatte bara att gå.

Så sa grodan igen:
-Kyss mig och jag kommer att förvandlas till världens snyggaste tjej och vara dig trogen för evigt!

Mannen tog då upp grodan och sade till den:

-Ok, jag är datanörd och har inget liv. Har aldrig haft nån tjej och det har inte mina kompisar heller så de skulle bli impade om jag kom med en kalaspingla. Men det slår fan inte en talande groda.

Du gav mig just dagens första leende.... :)

Tack! :pannkyss

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det flöt på lite mysigt över några hopp på crossbanan idag, total rookie som man är på det så är det rätt fränt - och det var svårt att torka av smajlet.

/J

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...