Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att alla förlovar sig runt omkring mig. Nu senast min "partner in andra generationens irakungar i Sverige". Log från öra till öra när jag hörde att hon blivit överraskad på en klippa vid havet på sin norrlandsemester med en diamantring.

Log generat när jag råkade avslöja för min anställdas mamma att hon förlovat sig, när mamman var inne o klippte sig idag :O men vaffan...dom är "jättenära" och ungen förlovade sig för 2 månader sedan snart. Det var ingen hemlighet..men mamman var väl sådär imponerad och jag ville dö
:jobbigt

Last edited:

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Åt min extremt tröga kollega :D
Trögare tjej får man f*n leta efter!!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ler för att jag har 4 veckors semme framför mig..!!! :)

FY FAN VAD NICE!!

Förvisso blir det väl lite jobba med att spika veranda och fixa på tomten. Men jämfört med att bygga hus på h e l a förra semmen, känns det som peanuts.

TJING!!!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ler för att jag har 4 veckors semme framför mig..!!! :)

FY FAN VAD NICE!!

Förvisso blir det väl lite jobba med att spika veranda och fixa på tomten. Men jämfört med att bygga hus på h e l a förra semmen, känns det som peanuts.

TJING!!!

Samma här, det är inte alls så pjåkigt!

Dominator-Rocks

Guest
Fick ett paket idag!

wii-fit-japan.jpg

:)

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Råkade klicka på en reklambanner på aftonbladet och kom in på www.enkrona.se
Tittade på en auktion och såg en digitalkamera som budet låg på 551kr + 59kr frakt
(typ 1 timme kvar auktionen).
Googlade på märket på kameran och på första träffen så fanns den på Siba för 495:-, vilka är dessa idioter som tror att dom gör ett klipp?:va

Har man den kunskapen som att registera sig på siten så borde ju man kunna Googla/Pricerunner m,m på priser....:lol

Dominator-Rocks

Guest
:D J-a spel, talar bara om för mig att jag är för tjock. Som om jag inte visste det innan?!? :gnissla

Min älskling fixade det till min födelsedag.

Ha så kul! För det ÄR kul! :tummenupp

Apkul :nicka

Vi kör för fullt nu!

Jag skall duscha bort svetten lite så vi kan fortsätta med lite andra aktiviteter :brynad

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Snart flera stycken
Nu e han född

Det hände igår:) ...men idag slog det mig lite extra...jag har blivit pappa för första gången:) Det blev en liten kille på 48cm och 3380g.Känslan kan man inte beskriva med ord:va Ni som har varit med om det förut vet vad jag menar..känns som att världen stannar upp och att allt annat inte har nån betydelse längre.Känslan att få hålla om den lilla slår allt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det är nog det bästa som har hänt i mitt liv.
Hans leksak står i garaget iaf men den får nog vänta några månader tills att han blivit lite större:D

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
GRATTIS!!!!! :D
Det är stort och som du skriver så går känslan inte att beskriva.
Så nu ska jag behöva trängas med honom på banan snart då *S*
Ha det toppen och ta hand om den lilla killen och frugan.
Fia och Per

Det hände igår:) ...men idag slog det mig lite extra...jag har blivit pappa för första gången:) Det blev en liten kille på 48cm och 3380g.Känslan kan man inte beskriva med ord:va Ni som har varit med om det förut vet vad jag menar..känns som att världen stannar upp och att allt annat inte har nån betydelse längre.Känslan att få hålla om den lilla slår allt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det är nog det bästa som har hänt i mitt liv.
Hans leksak står i garaget iaf men den får nog vänta några månader tills att han blivit lite större:D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...