Vad fick dig att le idag?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
En kanondag i Norrtälje! Det blir bara bättre och bättre där med åren som går. :)

Bonusbild! Ollonblankt får en helt ny innebörd.

2662460052_a8e875907c_o.jpg

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Höger & vänster på samma varv, låter bilderna tala för sig själva :yoparty :D

Bifogat

• _MG_0171.JPG
    _MG_0171.JPG
    94.1 KB · Visningar: 54
  • Bild063.jpg
    Bild063.jpg
    77.5 KB · Visningar: 45
  • Bild064.jpg
    Bild064.jpg
    77.1 KB · Visningar: 48

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
När katten väckte mig i morse och jag insåg att jag var betydligt piggare än vad jag förtjänar att vara idag :)

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Jag köpte en ny hoj idag, skall hämta den om en vecka. Hur skall man kunna hålla sig :rolleyes:

Bifogat

• Ninja.jpg
    Ninja.jpg
    62.4 KB · Visningar: 61

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
1: Datorn har krånglat under våren (1,5 år gammal, gått in i energisparläge). Hade bra kontakt med supporten på Fujitsu Siemens där när vi inte kom längre blev erbjuden att skicka in den då jag har två års garanti.

Kollade upp med vad det skulle kosta att skicka den vilket skulle hamna på runt 250 kr, inte mycket pengar men lite böktigt att fixa en bra skrymmande kartong. Nåväl tog en chansning och åkte till inköpsstället och de tog utan problem hand om datorn och ivägskick trots att jag därifrån bara har ett års garanti.....tre dagar senare så fick jag sms från service att man har beställt reparationsdelar (är med andra ord hårdvarufel och går på fujitsu siemens garanti, troligen grafikkort). Kostar mig inte ett öre och det har gått snabbt och enkelt och jag slapp bry mig om frakten och hemleverans:)

2: Har under flera år åkt med Connex och Tågkompaniet hem ifrån göteborg på mitt "Västtrafiks Regionenruntkort" i samarbete med SJ. Har fungerat kanon tills SJ tog över sträckan och vi pendlare skulle helt plötsligt inte få åka med längre pÅ SJ:s egna månadskort:huvet men åka med konkurrerande bolag gick bra :va.....efter kontakt med Satans Järnvägars kundombudsman så ska man göra om kontraktet då man "glömde pendlarna" och vi ska få åka med så fort kontraktet är påskrivet. Fick idag hem biobiljetter som första kompensation :) ....Man har kallat det tur, jag kallar det "djävlar anamma"....

3: Gör inget att man inte har semester när vädret är så här pissigt, bonusen gör det värt det och det är lugnt och skönt på jobbet :)

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
När jag kom ut från affärn igår satt en lapp på min hoj. "Häppåre Ullis, kram Shirin " Sånt får en att dra på smilisarna :)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Le är nog en kraftig underdrift. Jag skulle kalla det för att ha tur att det sitter ett par öron på skallen annars hade huvvet delats i två. :D

Jag får många fina, trevliga och JÄVLIGT porriga SMS av min nya tjej! :kär Det blir middag ikväll.......:drool

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Le är nog en kraftig underdrift. Jag skulle kalla det för att ha tur att det sitter ett par öron på skallen annars hade huvvet delats i två. :D

Jag får många fina, trevliga och JÄVLIGT porriga SMS av min nya tjej! :kär Det blir middag ikväll.......:drool

Får mig att undra av vilken anledning du kommer att skriva i "förbannadtråden" i morgon.
Skäggskott pga övertändning eller impotens pga prestationsångest.

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
vaknade idag o tittade ut genom köksfönstret och kom på att jag visst var hojägare nu..

har fortfarande inte kunnat få smilbanden att slappna av :)

resten av dagen spenderats med att antingen putsa och pilla på den, eller i diverse butiker köpandes en massa prylar till den..

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Att jag satte personbästa på Åsen i torsdags =)
Känslan sitter fortfarande kvar, jädra vad bra det kändes!

Dominator-Rocks

Guest
En bra dag!

Först så cyklade jag 4,5 mil, det kändes jävligt bra efteråt :)

Sen så hade jag ett ärende till Mjölby nu i kväll, låg i ca 110 på 90 väg (med bil) en 70 skylt :va tänkte wtf inga poliser ute nu en söndagskväll... så jag blåser vidare i ca 100 ett par sekunder till :va kommer sen på att skyltarna sitter där av en anledning och släpper av sekunderna senare så ser jag dom, männen med dom gula västarna :hjärtbank hoppas hoppas hoppas.... och visst faan jag klarade mig :) :) :) :) :)

När jag skulle åka hem från mjölby hade solen tittat fram, den stod jävligt lågt och jag började famla efter mina solglas :huvet dom ligger hemma..... Ja ja svängde in på Statoil hittade ett par för 160:- tog en kaffe till mig och en festis till grabben betalade med kort... när jag går mot dörren så slår det mig att jag betalade 120:- för kaffe solglas och festis ännu ett :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept