Vad fick dig att le idag?

Dominator-Rocks

Guest
Det blir goda toast till kvällsmat ikväll :)

Stötte på grannkvinnan när jag kom hem med min skörd, gav bort lite till henne :brynad hon vart jEttEklad :nicka

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Var och hälsade på på mitt gamla jobb idag. De undrade om jag inte skulle börja där igen. De hade ingen ledig tjänst, men om jag ville komma tillbaka så skulle de skapa en! Det fick mig att le. Knasiga människor. :D

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Det blir goda toast till kvällsmat ikväll :)

Stötte på grannkvinnan när jag kom hem med min skörd, gav bort lite till henne :brynad hon vart jEttEklad :nicka

Hade en undarbar kollega en gång i tiden som gilla å plocka å rensa svamp, men som va allergisk som f.n så han kom in med svampen till jobbet när den va rensad å klar :yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En kompis i telen som kläckte ur sig en massa korkade kommentarer. :)

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Varför förövrigt ruskigt glad när jag kom ut från bolaget och titta ner i min kundvagn samtidigt som jag konstatera att det va riktig fredag idag :fyllisar

Dominator-Rocks

Guest
Hade en undarbar kollega en gång i tiden som gilla å plocka å rensa svamp, men som va allergisk som f.n så han kom in med svampen till jobbet när den va rensad å klar :yoparty

Lucky you!

Plocka dom är ju halva nöjet men rensa :näsblod

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Min 13-åriga lillasyster har skaffat sin första pojkvän, som dessutom är ett år äldre. Det får mig att bli lite småglad :).

Men jag tänkte på en sak, ska jag berätta för henne nu att det är lika bra att skita i alltsammans, bli nunna och bo i celibat eller ska jag vänta och låta henne upptäcka det själv?

Sen gjorde jag en god Chili Corn Carne med! :tummenupp

1goi2o.jpg

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min 13-åriga lillasyster har skaffat sin första pojkvän, som dessutom är ett år äldre. Det får mig att bli lite småglad :).

Nu vill jag att du sluter ögonen och tänker dig tillbaka till när du var 14 år och hamnade ensammen med en 13årig flicka på rummet, jag vill att du försöker återkalla vilka tankar som rusade genom din hormonstinna hjärna...

Och kom ihåg att det fortfarande är åtalbart att styckmörda 14åriga pojar även om dom tafsar på ens lillasyster....

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Nu vill jag att du sluter ögonen och tänker dig tillbaka till när du var 14 år och hamnade ensammen med en 13årig flicka på rummet, jag vill att du försöker återkalla vilka tankar som rusade genom din hormonstinna hjärna...

Och kom ihåg att det fortfarande är åtalbart att styckmörda 14åriga pojar även om dom tafsar på ens lillasyster....

Ja då var det ju att utforska så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt som gällde. :brynad

Men försöker han något sådant på henne så släpper jag en Chrysler smallblock i skrevet på honom! :mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja då var det ju att utforska så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt som gällde. :brynad

Men försöker han något sådant på henne så släpper jag en Chrysler smallblock i skrevet på honom! :mad:

Bra idé.
Bråka med henne, så byter hon till en 47årig heroinhandlare från Albanien.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...