Starfighter
Oansvarslös
Idag lade jag hammaren och hiltin på hyllan för att på måndag byta ut det mot ett tangentbord och skärm. Få se om man klarar av kontorsjobb utan att få dåndinge.
Vilka jevla lärare man har
Jag går en CNC operatörs utbildning för tillfället, om man sköter sig bra samt är av rätt "virke" så kan man få utbilda sig vidare till Cnc Tekniker alt Verktygsmakare.
Jag har inte fått någon bedömning på Operatörs biten en då jag bara har kört Fler open knappt en vecka och skall göra en vecka till, och sen vidare till cnc svarven.. så beslutet om jag skulle få gå vidare eller inte skulle väll ha kommit om någon månad ungefär.
När jag kom hem idag hade jag fått brev från skolan Där i står det att jag är antagen till Tekniker urbildningen Skapligt roliga dom är säger ingenting till mig på skolan....
Well, ett bra avslut på veckan
Idag lade jag hammaren och hiltin på hyllan för att på måndag byta ut det mot ett tangentbord och skärm. Få se om man klarar av kontorsjobb utan att få dåndinge.
Grattis!
Lycka till! Ta med dig hammare, en spik och en träbit i väskan, så kan du snickra lite på lunchen. Trilskas datorn kan du snickra på den istället.
Tack tack.
En hake bara, orkar jag vara fattig och plugga 40 veckor till
Kanske får starta en poll
Beror väl på om de 40 veckorna ger ett arbete med så pass stor ekonomisk avkastning att det lönar sig i långa loppet? Eller om du får roligare arbetsuppgifter, som förvisso inte mäts i pengar, men som gör att livet i helhet blir roligare?
Startar du en poll kommer alla rösta på att du ska vara fattig 40 veckor till, bara för att djävlas med dig.
Vänta bara du kommer få din del av bekymmer även om de just nu ter sig i glädje!En flicka.
Vänta bara du kommer få din del av bekymmer även om de just nu ter sig i glädje!
Se till att få fysisk aktivitet på fritiden.Idag lade jag hammaren och hiltin på hyllan för att på måndag byta ut det mot ett tangentbord och skärm. Få se om man klarar av kontorsjobb utan att få dåndinge.
Se till att få fysisk aktivitet på fritiden.
Är man van att jobba fysiskt, för att sedan bli väskdängare så är det stor risk att man blir frusterad och (psykiskt) stressad.
Fysisk aktivitet bryter ned stresshormoner.
Börjar man dessutom äta "nyttigt" så blir det ännu värre.
Hjärnan behöver fett för att hantera stress.
Låter flummigt.
Stämmer på mig.
Har haft båda typerna av jobb (tidigare betongarbetare, murare anläggningsarbetare sedan ren samordnare).
Nu har jag lite av varje - sisådär 1/3 knapptryckeri, 1/3 tankearbete, 1/3 kroppsarbete.
Passar mig utmärkt!
Men alla är olika.
Lycka till!
Överdosering är sällan en bra idé.Det där med att fys aktiviteter förbränner "stressdemoner" stämmer attans bra in på mig men måste jag börja vräka i mig pizza å chips också när stressen/problemen hopar sig
Jag tjyvsnusar
Jag med
Man gnisslar inte tänder när man tjyvsnusar, man njuter
OT: Schyst tröjslogan, jag fick jaga iväg en älgjävel som hoppade fram och skrämde skiten ur mig när jag plockade svamp förra veckan :galet
Vänta bara du kommer få din del av bekymmer även om de just nu ter sig i glädje!En flicka.
Slappa den sanne optimisten
RAGE CLOSED INSIDE
Edit: Jag tjyvsnusar
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari