Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag log i 1 ½ timma när jag kollade på Johan Glans på stora teatern i GBG:tummenupp Fyfan vad grym han är:yoparty
Sen log jag när showen var slut och jag skulle övningsköra bilen hem:tungan

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
När jag stod vid övergångsstället och väntade idag kom det en svart Corvette C5. Fin bil, dock så är den nya fett snyggare. När bilen passerade såg jag att idioten hade satt någon slags kombiglasanordning :va över hela bakluckan där coupeglasrutan brukar slutta neråt.

Då log jag för mig själv och funderade hur man kunde våldta en bil och göra nåt så ohyggligt fult.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
När jag stod vid övergångsstället och väntade idag kom det en svart Corvette C5. Fin bil, dock så är den nya fett snyggare. När bilen passerade såg jag att idioten hade satt någon slags kombiglasanordning :va över hela bakluckan där coupeglasrutan brukar slutta neråt.

Då log jag för mig själv och funderade hur man kunde våldta en bil och göra nåt så ohyggligt fult.
Det är inte möjligt.
Men:
Ändå.
Kanske.

För många år sedan läste jag om en kille som jobbat med att köpa begagnade lyxbilar i Saudi arabien för en spottstyver, renovera och exportera.
Han byggde även om en del bilar åt oljeshejkerna.
En relativt vanlig ombyggnad var att montera ett sådant "akvarium" på corvetter.
Dessa passade visst för att åka runt och visa upp brudgåvan/hemgiften vid giftemål.
Kan du ha sett en riktig arabracer?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Dagens garv kom när fröken Fia berättade om sitt pryo :rolleyes: var på jag just tage mun full med kaffe,:rolleyes: Fia vart helt ner sprayad med kaffe :lol
Och hennes min var obetal bara både innan detta och efter. Aldrig sett nån pendla så mellan jag ska slå ihjäl henne eller asgarva :)

:pannkyss Jag är skyldig fia några koppar kaffe som kompensation tror jag :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Är inte direkt glad men nöjd över att ha kunnat fånga in idioterna som slog sönder min bil förut, hoppas bara att ja får ut en hyfsad ersättning!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Det enda som gjort mig glad idag är att jag lyckades snylta till mig en extra burgare.

Deprimerande egentligen..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...