Slappa
Rage closed inside!
Was ist eine klimakteriedinosaur?Om du ser en spritmarinerad klimakteriedinosaur på vägen så kör över den.![]()
Då blir jag glad !![]()

Was ist eine klimakteriedinosaur?Om du ser en spritmarinerad klimakteriedinosaur på vägen så kör över den.![]()
Då blir jag glad !![]()
Was ist eine klimakteriedinosaur?![]()
Något/någon av kvinnligt kön som borde varit utdöd, men konsumerat så stora mängder alkohol att kroppen liksom blivit konserverad och mirakulöst nog lever vidare på rent djävulskap och dessutom fastnat i klimakteriet?Was ist eine klimakteriedinosaur?![]()
Något/någon av kvinnligt kön som borde varit utdöd, men konsumerat så stora mängder alkohol att kroppen liksom blivit konserverad och mirakulöst nog lever vidare på rent djävulskap och dessutom fastnat i klimakteriet?![]()
Det är därför du är så smat som du är anställd som expert !![]()
Något/någon av kvinnligt kön som borde varit utdöd, men konsumerat så stora mängder alkohol att kroppen liksom blivit konserverad och mirakulöst nog lever vidare på rent djävulskap och dessutom fastnat i klimakteriet?![]()
Vaffan,de måste va mitt ex![]()
Men.. då har du ju också anledning att le!![]()
![]()
Vaknade till ett tomt hus.. Barnet på dagis, kärringen på jobb..Vad fick dig att le idag och lämnar ett leende resten av dagen....
Att det första jag får se e min älskade sambos vackra ansikte när jag vaknar.![]()
Idag var sista dagen på gamla jobbet. Så jag svetsade igen min mindre kära kolegas verktygsskåp, på många olika ställen där man inte ser det. Han har varit lika trevlig som en finne på röven under en cykelsemester.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |