Slappa
Rage closed inside!
Was ist eine klimakteriedinosaur?Om du ser en spritmarinerad klimakteriedinosaur på vägen så kör över den.
Då blir jag glad !
Was ist eine klimakteriedinosaur?Om du ser en spritmarinerad klimakteriedinosaur på vägen så kör över den.
Då blir jag glad !
Was ist eine klimakteriedinosaur?
Något/någon av kvinnligt kön som borde varit utdöd, men konsumerat så stora mängder alkohol att kroppen liksom blivit konserverad och mirakulöst nog lever vidare på rent djävulskap och dessutom fastnat i klimakteriet?Was ist eine klimakteriedinosaur?
Något/någon av kvinnligt kön som borde varit utdöd, men konsumerat så stora mängder alkohol att kroppen liksom blivit konserverad och mirakulöst nog lever vidare på rent djävulskap och dessutom fastnat i klimakteriet?
Det är därför du är så smat som du är anställd som expert !
Något/någon av kvinnligt kön som borde varit utdöd, men konsumerat så stora mängder alkohol att kroppen liksom blivit konserverad och mirakulöst nog lever vidare på rent djävulskap och dessutom fastnat i klimakteriet?
Vaffan,de måste va mitt ex
Men.. då har du ju också anledning att le!
Vaknade till ett tomt hus.. Barnet på dagis, kärringen på jobb..Vad fick dig att le idag och lämnar ett leende resten av dagen....
Att det första jag får se e min älskade sambos vackra ansikte när jag vaknar.
Idag var sista dagen på gamla jobbet. Så jag svetsade igen min mindre kära kolegas verktygsskåp, på många olika ställen där man inte ser det. Han har varit lika trevlig som en finne på röven under en cykelsemester.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|