Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Mähhh jag är jue tjääär...

Jasså :) spilla bönorna :)

Jag ler för att jag är en ondskefull jävel. En av brudarna på jobbet är gravid (med allt som hör till :brinnerupp) och äter allt som kommer i hennes väg. Speciellt hyllade är dom eviga Ballerinakexen som proppas in två åt gången.
Idag är hon hemma...då passade jag på att snitta upp rullen med kex lite snitsigt (no pun intended :p) och tog ut alla kexen och pillrade loss chokladkrämen ur alla och lade tillbaka dom så att det inte syns att jag var där :)
Om jag inte syns till här imorgon har jag blivit dödad av en gravid arabisk kvinna med Ballerinaabstinens :gnissla
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jasså :) spilla bönorna :)

Jag ler för att jag är en ondskefull jävel. En av brudarna på jobbet är gravid (med allt som hör till :brinnerupp) och äter allt som kommer i hennes väg. Speciellt hyllade är dom eviga Ballerinakexen som proppas in två åt gången.
Idag är hon hemma...då passade jag på att snitta upp rullen med kex lite snitsigt (no pun intended :p) och tog ut alla kexen och pillrade loss chokladkrämen ur alla och lade tillbaka dom så att det inte syns att jag var där :)
Om jag inte syns till här imorgon har jag blivit dödad av en gravid arabisk kvinna med Ballerinaabstinens :gnissla

Scackalalackamuhamedjihad.
 

Dr.Bike

Guest
Jasså :) spilla bönorna :)

Jag ler för att jag är en ondskefull jävel. En av brudarna på jobbet är gravid (med allt som hör till :brinnerupp) och äter allt som kommer i hennes väg. Speciellt hyllade är dom eviga Ballerinakexen som proppas in två åt gången.
Idag är hon hemma...då passade jag på att snitta upp rullen med kex lite snitsigt (no pun intended :p) och tog ut alla kexen och pillrade loss chokladkrämen ur alla och lade tillbaka dom så att det inte syns att jag var där :)
Om jag inte syns till här imorgon har jag blivit dödad av en gravid arabisk kvinna med Ballerinaabstinens :gnissla

Ahahahahahaha! :rofl
DET var tamejfaan det roligaste jag läst idag! :lol

Hälsa och säg att du bara ville skydda henne från de vedervärdiga transfetterna som dessa kakor till 100% består utav... :fakta
(trots vad som står på förpackningen)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Denna underbar kommentaren i SVD:
– Det handlar om ett par centimeter snö, så det kan bli besvärligt att ta sig till jobbet, säger Johan Lundgren.

MEN FÖR I HLVT! ett par cm är väl inte nåt?? :D:D
Ja se sthlmare... (Jo jag är en själv)

Hela artikeln
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1963565.svd
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Thyg0d: Nja, erfaren stockholmare skulle jag påstå... för vem vet inte att folket inte fattat att snö är halt förräns de sitter i räcket.

Funderar på att omvärdera situationen och byta till vinterdäck redan ikväll istället.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Thyg0d: Nja, erfaren stockholmare skulle jag påstå... för vem vet inte att folket inte fattat att snö är halt förräns de sitter i räcket.

Funderar på att omvärdera situationen och byta till vinterdäck redan ikväll istället.
För att sedan skylla på vägverket.
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Thyg0d: Nja, erfaren stockholmare skulle jag påstå... för vem vet inte att folket inte fattat att snö är halt förräns de sitter i räcket.

Funderar på att omvärdera situationen och byta till vinterdäck redan ikväll istället.
Varför inte göra det "rätt" från början vilket uppskattningsvis 20-40% av stockholmarna redan gör: byt aldrig till sommardäck. Kör med vinterdäck året om. Helst dubbat så att det både syns och hörs.

Dessa idioter får mig att le! :tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
Jag vet att jag tjatar om min träning :näsblod

Men jag är så jävla stolt över mig själv att jag äntligen har kommit igång på riktigt efter en alltför lång vila.

Så jag ler för att jag är så ihärdig med min motionsträning :)


Nu gäller det bara att hålla i!!11!!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Att vi faktiskt var 6 st idioter som gav oss iväg på årets sista onsdagsgazz idag!
Satan i gatan vad kallt det var! 0,6 C när jag kom hem! :gnissla
 

Dominator-Rocks

Guest
:klappar

Det är den där känslan jag jagar, jag vet hur den känns och den är som precis du säger, underbar!
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top