Vad fick dig att le idag?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nej för bövelen, tävla är du inte klok, :3freak näh nån ordning får det vara :mattias

Har en arbetspolare som är på mig också, vill att jag ska testa en MTB-tävling. Vete katten, jag vill ju mest mysa omkring i skogen... :rolleyes: Är egentligen mest rädd för att jag ska tycka det är grymt kul att tävla, hur ska man ha tid med att åka på en massa tävlingar utöver allt annat strunt man pysslar med?

Back on topic: Log tidigare idag när jag kom på att det är fredag redan imorgon = sparring, veckan har gått fort...
 

Dominator-Rocks

Guest
Har en arbetspolare som är på mig också, vill att jag ska testa en MTB-tävling. Vete katten, jag vill ju mest mysa omkring i skogen... :rolleyes: Är egentligen mest rädd för att jag ska tycka det är grymt kul att tävla, hur ska man ha tid med att åka på en massa tävlingar utöver allt annat strunt man pysslar med?

Back on topic: Log tidigare idag när jag kom på att det är fredag redan imorgon = sparring, veckan har gått fort...

Ja för tusan, jag kör ju intervall ;) Öser en stund tills jag får syn på nått fint att fota, stannar knäpper ett par kort... trampar vidare ... ;)
 

Dominator-Rocks

Guest
Behöver inte tävla, du kan köra som motionär :)

Själv är jag inte så sugen på att ta upp tävlandet igen men nån motionstävling vore skoj!

Mycke uppför :näsblod
[YOUTUBE-ID]tk6uVfFGb2s[/YOUTUBE-ID]

Det får bli nått sånthär istället, jag skall bara inhandla Biltemas fulldämpade hoj först :hihi
[YOUTUBE-ID]Sx_bO30xyOU&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Min jobbarkompis.

Han började köra hoj förra sommaren, köpte sig en billig liten sak, köpte en ny hoj den här sommaren, är helt inbiten nu.
Han skickade frun på semester till Afrika som kompensation för att han har köpt hoj och tillbringat all ledig tid med att köra den.

Nu när frun är på semester skulle han göra oljebyte/service på hojen, tyvärr välte hojen, inga skador på hojen dock, men ett stort jack i parketten i vardagsrummet. :D

Som tur är bor hans dotter hemma fortfarande så att han fick hjälp med att resa upp hojen igen, dock luktar parketten bensin nu.

Han är härlig!!!
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag ler för att jag har mekat minimoto hela kvällen/natten:tummenupp :näsblod :gnissla
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top