Vad fick dig att le idag?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Ler åt att jag har ett gigantiskt historieprov på Måndag och ja har inte öppnat böckerna än, det är nåt som tar emot. Jag vill bara inte plugga asså!

Så nu sitter ja och ler åt mig själv och ångesten ja kommer ha på Måndag kväll efter att ha bommat provet ;)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
appropå tentor...

Ler över att jag inte har haft ett skolprov på över tio år, ler över att jag tog rätt beslut att inte "göra som alla andra" och göra det som känns rätt.:)

:) fars dag i morgon, där behövs ingen TV då farsan är som en levande historiebok

btw...håller :tummenupp slappa.... öl trevlig helg.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Brassbandsfestivalen.
"Hemmabandet" från en liten by utan lanthandel kammade hem förstapriserna i "minibrass", division 3 (juniorerna) och division 1.
Dessutom två dirigentpriser och två solistpriser.

Till en by utan lanthandel.
Dessutom spelade Black dyke.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ler åt att jag har ett gigantiskt historieprov på Måndag och ja har inte öppnat böckerna än, det är nåt som tar emot. Jag vill bara inte plugga asså!

Så nu sitter ja och ler åt mig själv och ångesten ja kommer ha på Måndag kväll efter att ha bommat provet ;)
Ler åt fjortisar som inte fattar hur man skriver måndag.
 

Dr.Bike

Guest
Ler åt fjortisar som inte fattar hur man skriver måndag.

Jag ler åt folk som INTE kan skriva ordet "Jag" i borjan pa en mening, eller kommatera, sa att det blir naturliga pauser i texten! Men anda ska hacka pa den som skriver mandag med inledande versal... ;) :krama
Hej Valmers! :hej (gillar ju eg. nar du styr upp sarskrivningar och felstavningar vettu ju)
(fa se hur lang tid det tar innan TJ kommer och styr upp mig, han ar min korrekturlasare...) :D

Sen ler jag har pa 21.vaningen pa Crowne Plaza da jag tittar ut over KL, och undrar vad denna dag ska ha i sitt skote.
Nagot billigt skit ska man val kunna hitta att kopa hem :D

Ha en bra dag alla.
 
Last edited:

hally

Guest
Grattis! :tummenupp Starkt jobbat.
Detta ska jag visa for min kollega harnere, han ska sluta.
Visserligen hade jag en stock snus med mig ner, men efter den sa...


TACK=)
det var faktiskt "lättare" än vad jag trodde... lite nikotintuggummi som stöd men:) 3:e veckan var värst..
 

Dr.Bike

Guest
TACK=)
det var faktiskt "lättare" än vad jag trodde... lite nikotintuggummi som stöd men:) 3:e veckan var värst..

Det var som... lätt - uhu!
Minns min vän och kollega en gång i tiden, som blev ett zombifierat kolli i tre veckor!
Knappt kontaktbar, lättretlig, och man fick leda honom till olika aktiviteter :lol

Jag har hört någon siffra på att det ska vara 18 ggr mer nikotin i snus än cigg.

Nåväl - starkt jobbat. Bara korkrötter sponsrar tobaksindustrin och sin egen för tidiga död.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top