Att jag inte var en av alla som blev varslade! FAN SÅ SKÖNT!!!
Gratinerar!!
Det är verkligen nått att le åt...
Grattis.
Kommer de inte in nåt mer jobb så går jag troligtvis hem om 2 veckorAtt jag inte var en av alla som blev varslade! FAN SÅ SKÖNT!!!
När jag satte mig efter jobbet och stoppade i skivan "Dennis skiva, som nu istället är Niklas" och satte på spår 20. Någon gammal låt med lite country-inslag där de sjunger något om "indian tribe". Kommer fan inte på låten, skulle vilja ha den på datorn med!
Har du inte CD-läsare på din dator?
Jo, jag vet.
Men är man bäst så är det klart att ni vill ha det...
:flärpapåhängslena
Jag log (ett sorgligt leende) när jag stog i provhytten och klänningen jag krängt på mig och nu skulle ha av varken gick upp eller ner..PANIK..sen blev jag förbannad..men det är en annan tråd
Fick en nytändning på brassmusik efter Black Dyke.Ler fortfarande:
Fick en nytändning på brassmusik efter Black Dyke.
Tittar på "Brassed Off".
[YOUTUBE-ID]6F5vBsY9VZ8[/YOUTUBE-ID]
Rekomenderas.
Längtar till Mars.
Månaden.
Mnozil konsert.
[YOUTUBE-ID]xhjO_H004v8[/YOUTUBE-ID]
I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter. Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i sju minuter. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skitstövel. Då skrev han ut en till!! Jag sa: Va f**n gör du, gris jä**l!? Då flinade han och skrev ur en tredje.
-Har inte ni svin annat att göra? Då kom det en till. Vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord men efter tio minuter satt det en halv telefonkatalog på vindrutan. Då tänkte jag: Vad f**n lite kul ska man väl ha på en fredag. Sedan gick jag bort till min egen bil...
Ja, den vitsen var rolig första gången man läste den för ett par år senI fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter. Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i sju minuter. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skitstövel. Då skrev han ut en till!! Jag sa: Va f**n gör du, gris jä**l!? Då flinade han och skrev ur en tredje.
-Har inte ni svin annat att göra? Då kom det en till. Vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord men efter tio minuter satt det en halv telefonkatalog på vindrutan. Då tänkte jag: Vad f**n lite kul ska man väl ha på en fredag. Sedan gick jag bort till min egen bil...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|