Vad fick dig att le idag?

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
När jag satte mig efter jobbet och stoppade i skivan "Dennis skiva, som nu istället är Niklas" och satte på spår 20. Någon gammal låt med lite country-inslag där de sjunger något om "indian tribe". Kommer fan inte på låten, skulle vilja ha den på datorn med! :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
När jag satte mig efter jobbet och stoppade i skivan "Dennis skiva, som nu istället är Niklas" och satte på spår 20. Någon gammal låt med lite country-inslag där de sjunger något om "indian tribe". Kommer fan inte på låten, skulle vilja ha den på datorn med! :D

Har du inte CD-läsare på din dator?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag log (ett sorgligt leende) när jag stog i provhytten och klänningen jag krängt på mig och nu skulle ha av varken gick upp eller ner..PANIK..sen blev jag förbannad..men det är en annan tråd
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag log (ett sorgligt leende) när jag stog i provhytten och klänningen jag krängt på mig och nu skulle ha av varken gick upp eller ner..PANIK..sen blev jag förbannad..men det är en annan tråd

En lösning hade ju varit, att gå ut till kassan och säga, att du var väldigt nöjd med klänningen och tänkte använda den resten av dagen, betalat och gått. :tummenupp
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ler fortfarande:
Fick en nytändning på brassmusik efter Black Dyke.
Tittar på "Brassed Off".
[YOUTUBE-ID]6F5vBsY9VZ8[/YOUTUBE-ID]
Rekomenderas.
Längtar till Mars.
Månaden.
Mnozil konsert.
[YOUTUBE-ID]xhjO_H004v8[/YOUTUBE-ID]

Fick en nytändning på brassmusik efter Black Dyke.
Tittar på "Brassed Off".
[YOUTUBE-ID]6F5vBsY9VZ8[/YOUTUBE-ID]
Rekomenderas.
Längtar till Mars.
Månaden.
Mnozil konsert.
[YOUTUBE-ID]xhjO_H004v8[/YOUTUBE-ID]

Undrar om Hypnotic kommer till Sverige snart?
[YOUTUBE-ID]VUl-aBv889M[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hehe. En av chaufförerna på jobbet...
Kommer fram till mig o säger hej princessan...
Sen ganska direkt efter tittar han på mig och tycker att hmmm... du ser lite häxlik ut idag... *Asg*
Och själv ser han helt oskyldig medans han säger det...
Brukar ha håret uppsatt och så... Idag är det lockigt o utsläppt. Han frösökte förklara bort det med att håret var utsläppt osv osv osv...
Kan fortfarande inte sluta garva... :p
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter. Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i sju minuter. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skitstövel. Då skrev han ut en till!! Jag sa: Va f**n gör du, gris jä**l!? Då flinade han och skrev ur en tredje.
-Har inte ni svin annat att göra? Då kom det en till. Vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord men efter tio minuter satt det en halv telefonkatalog på vindrutan. Då tänkte jag: Vad f**n lite kul ska man väl ha på en fredag. Sedan gick jag bort till min egen bil...


:rofl
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter. Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i sju minuter. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skitstövel. Då skrev han ut en till!! Jag sa: Va f**n gör du, gris jä**l!? Då flinade han och skrev ur en tredje.
-Har inte ni svin annat att göra? Då kom det en till. Vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord men efter tio minuter satt det en halv telefonkatalog på vindrutan. Då tänkte jag: Vad f**n lite kul ska man väl ha på en fredag. Sedan gick jag bort till min egen bil...


:rofl

You are mean! :D
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter. Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i sju minuter. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skitstövel. Då skrev han ut en till!! Jag sa: Va f**n gör du, gris jä**l!? Då flinade han och skrev ur en tredje.
-Har inte ni svin annat att göra? Då kom det en till. Vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord men efter tio minuter satt det en halv telefonkatalog på vindrutan. Då tänkte jag: Vad f**n lite kul ska man väl ha på en fredag. Sedan gick jag bort till min egen bil...


:rofl
Ja, den vitsen var rolig första gången man läste den för ett par år sen ;)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top