Vad fick dig att le idag?

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
I dag log jag stort och brett för att det finns riktiga hojåkare...På väg till jobbet runt 18.30..Novembersvart...utomhustermometern i bilen visar -2 grader...lätt snöfall, då möter jag en hoj i gott tempo. Kan fortfarande inte sluta flina...:yoparty

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
idag har vi i skåne fått så mycket snö som vi nog aldrig har sett på en och samma gång.
det kan nog handla om totalt 5cm snö. som fortfarande ligger kvar på marken.
det är helt otroligt.
men själv längtar jag bara till den inbokade resan till gambia i januari.. :) nu blev jag glad igen. Älskar solen:)
Ha en trevlig helg

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Skulle väl va den enorma mängd snö som fallit, tillsammans med det faktum att jag har sommar däck modell 255 som är som stora skidor :huvet

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Ojojoj.. blev ett barn igen idag. Sladda runt med bilen var superskoj! Bra substitut för hojåkat :)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det här fick mig att :hihi idag

sn013-1.jpg

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur fan kan ni sitta här och le åt att marken täcks med lappmögel!

Ni borde bannas från sporthoj och tvingas häcka på något snöskoterforum!

Dominator-Rocks

Guest
Det fina vädret, -1 och strålande solsken :)

Proppade mp3 spelaren full med tuff musik och gav mig ut på en långpromenad 2,5 tim,passade på att gå förbi Systemet och köpa en flaska glögg så nu sitter jag här med en mugg glögg :)

Fick mig ett par rejäla skratt med när jag var ute och gick, från "stora torget" hördes nå jekla liv så jag gick dit och kollade, en liten scen och ca 20 st snorungar i 8 års åldern som stod och sjöng ABBA låtar aa fyfaan :lol stannade å skrattade åt dem en stund :) Sen när jag gick in på Affären för att köpa jordnötter så var det några retards före mig i kön som hade köpt engångsgrill kassörskan fällde någon kommentar om att det inte såldes så många grillar så här års. Å då BAH han BAH JAAAG Å BROSCHAN VETTU ÄR UTE ÅÅÅ KAMPAR I EN HUSVAGN, VIII ÄR FRÅÅN NOORRRKÖÖÖPING.......:näsblod

:skrattaåt

Kassörskan bet sig i läppen men när grabbarna gick så brast det för henne och hon började garva men ursäktade sig rätt snabbt och skärpte till sig.

:)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
idag har vi i skåne fått så mycket snö som vi nog aldrig har sett på en och samma gång.
det kan nog handla om totalt 5cm snö. som fortfarande ligger kvar på marken.
det är helt otroligt.
men själv längtar jag bara till den inbokade resan till gambia i januari.. :) nu blev jag glad igen. Älskar solen:)
Ha en trevlig helg

Älskar solen? Det gör jag också. Ser den här lysande utanför fönstret. :tungan

Vad gäller snön så är det härligt! Bara att hoppas det kommer mer och håller i sig. Blir så mycket ljusare och trevligare med snö. :tummenupp

Sedan får den i och för sig gärna snabbt försvinna i början av mars och ersättas av sol, klarblå himmel och framförallt minst +20 grader. :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ida' så va de så fint i eken utanför mitt fönster och det gick förbi en katt med lite frost i morr håren och jag bara njööööt med en stor kopp vaaaaarm choklad. Sedan stickade jag en lovikavante och tog en höst prommis i snö vädret. Jag bara älskar vintern. :) :) :) :) :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Snöförhoppningar.
Vinterrustat traktorn.
Stått stilla i ett halvår.
Utomhus.
61 år gammal.
Startade direkt.
Gick som en klocka.
Kedjor och snöblad monterade.
Bring it on.

Är en skön känsla att plöja snö med egenrenoverad veterantraktor.
Motorn i full belastning.
Skärmlöst.
Hyttlöst.
Längtar.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag log när jag vaknade upp på en soffa, i Pinuppa och Pinkys hem, av att Pinky stod och petade på mig. Sen log jag när jag "slog" Pinky i Guitar Hero:gnissla :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati