Vad fick dig att le idag?

Kia

Guest
Hantverkarna i källaren gör ett jättefint jobb med min tvättstuga. Det kommer bli kanonfint när det är klart där. :)

:) Å när tvättstugan är klar ska de fortsätta med badrummet nere. Väggar ska slås ut och rum ska göras om. När det är klart ska det bli relaxavdelning där. Bara jag kan hitta det kakel som jag vill ha. Någon som har tips vart man hittar kakel i grekisk/romersk stil??

Dominator-Rocks

Guest
Hantverkarna i källaren gör ett jättefint jobb med min tvättstuga. Det kommer bli kanonfint när det är klart där. :)

:) Å när tvättstugan är klar ska de fortsätta med badrummet nere. Väggar ska slås ut och rum ska göras om. När det är klart ska det bli relaxavdelning där. Bara jag kan hitta det kakel som jag vill ha. Någon som har tips vart man hittar kakel i grekisk/romersk stil??

Google är din vän!

http://www.lariggiola.net/svezia/prodotti.html

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Att jag fortfarande mår hur bra som helst efter gårdagens krogrunda, fan vad det är nice att vara ung ibland!! :yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Jag gillar prylar/elektronik har precis stuvat in en stationär dator till på mitt office så nu sitter jag här med en asus netbook till vänster en Fujitsu siemens med en 22" platt framför mig och till höger en Compaq med en 20" platt :) knapprar lite på allihopa "samtidigt" som jag nu zippar på en iskall heiniken 3,5 :) Sen ligger det lite mp3 spelare och telefoner och lite andra elektronik prylar på skrivbordet.. det får mig att le :) :prylbög

Önskar att jag kunde få en halv miljon att bara köpa prylar för :fakta

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Minnet av Jocke-J:s version av "Land down under" på Singstar igår! Satan vad jag skrattade, tårarna bara sprutade...! :D:rofl :fyllisar

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det var en stockholmare som läser i tidningen att det var en fritidsstuga till salu upp
i Norrland. Eftersom han älskar den norrländska naturen så ringer han upp den nuvarande
ägaren. Han får en målande beskrivning av en välbyggd stuga i en underskön natur.

Men eftersom han är allergisk mot myggbett, så frågar han också om det finns mycket
myggor där stugan ligger och får ett nekande svar - inga myggor. Han nöjer sig för
tillfället. Några dagar senare kan han ändå inte släppa det här med myggorna utan ringer
upp igen och frågar om det är 100 % säkert att det inte finns några mygg - och han får
samma nekande svar. Man bestämmer att stockholmaren ska komma upp och titta på stugan.

När stockholmaren kommer upp till Norrland blir han alldeles betagen, men så är det så
det här med myggen...
Ägaren börjar tappa tålamodet och ger stockholmaren ett erbjudande:
"Jag ska åka in till staden och handla nu på förmiddagen. Innan jag åker till stan binder
jag fast dig vid flaggstången spritt språngande naken, och om du har fått ett endaste
myggbett när jag kommer tillbaka så lovar jag dig att du får stugan gratis.

Det här går stockholmaren med på. Han binds fast vid flaggstången och ägaren åker till
stan. När han återkommer så ser han stockholmaren hänga i repen vid flaggstången,
alldeles grå i ansiktet och helt slut. Herregud ,tänker han, fanns det ändå myggor här!!!
rusar fram till stockholmaren som svagt stönar:

Nej, inga mygg, men den där jävla kalven - har den ingen mamma?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Japp....borta vid Willys Björkgatan. Dom har ascoolt grek/romerskt kakel med plattor som har tecken och detaljer på. Jag kan inte fackspråket då det gäller sånna här grejjer :p men dom har fint urval. Snacka med den äldre mannen där (även om den yngre killen får hjärtat att hoppa till ;)) så är den äldre killen med glasögonen på nästippen och muscha(?) KUNNIG!!!
Kakeldesign tror jag det heter. GO GO GO!

Jag log som idiot när jag hämtade hem min vovve från hundpensionatet i dag. Gladare liten kille fick man leta efter. Om någon söker ett FÖRSTA KLASSENS SUPERDUPER hundhotell så kan jag varmt rekommendera Jordnära Hund strax bortom Uppsala (mot Forsmark). Såååå nöjd med allt!!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Filmen Rodney carrington - live at the majestic fick mig att skratta rakt ut minst femton gånger:tummenupp :yoparty

"köp" den på internett:tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Jag skall glo på film i kväll och vill le/skratta!

Har 2 filmer att välja på.

Robert Gustaffson - Lösvikt

Björn Gustafsson -Ett livsverk

Vilken är bäst tror/vet ni?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Var på en weekend med ett tiotal kompisar och åkte skidor och drack öl i Sälen, grymt kul!

Den enda baksidan med det hela är att jag nu vet hur jag kommer känna mig när jag är 75 år gammal. :stelsåinnihelvittiochsmärtairyggenotränaddeluxe :död

Ingen som har lust att ge en våldsamt hård massage? :näsblod

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...