Bah, min är hård som granit även efter en bag-in-box-frossa.är det därför du håller dig till ansiktsbehandlingar Herr Viklund?
...
Bah, min är hård som granit även efter en bag-in-box-frossa.är det därför du håller dig till ansiktsbehandlingar Herr Viklund?
...
Hantverkarna i källaren gör ett jättefint jobb med min tvättstuga. Det kommer bli kanonfint när det är klart där.![]()
Å när tvättstugan är klar ska de fortsätta med badrummet nere. Väggar ska slås ut och rum ska göras om. När det är klart ska det bli relaxavdelning där. Bara jag kan hitta det kakel som jag vill ha. Någon som har tips vart man hittar kakel i grekisk/romersk stil??
Då har jag blivit gammal snabbtAtt jag fortfarande mår hur bra som helst efter gårdagens krogrunda, fan vad det är nice att vara ung ibland!!![]()
Då har jag blivit gammal snabbt![]()
Vunnit på lotto?Hämta en fin hoj idag ,imorgon hämtar vi killens![]()
Har inte planerat att komma så långt!Jepp, snart är det rullstol och välling på hemmet för dig.![]()
Då har jag blivit gammal snabbt![]()
Hämta en fin hoj idag ,imorgon hämtar vi killens![]()
Såja, nu ska fabbro Slappa lugna sig lite, inte överanstränga blodkärlen nu!
BILDER![]()
Kommer kommer
Hantverkarna i källaren gör ett jättefint jobb med min tvättstuga. Det kommer bli kanonfint när det är klart där.![]()
Å när tvättstugan är klar ska de fortsätta med badrummet nere. Väggar ska slås ut och rum ska göras om. När det är klart ska det bli relaxavdelning där. Bara jag kan hitta det kakel som jag vill ha. Någon som har tips vart man hittar kakel i grekisk/romersk stil??
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!