Bah, min är hård som granit även efter en bag-in-box-frossa.är det därför du håller dig till ansiktsbehandlingar Herr Viklund? ...
Bah, min är hård som granit även efter en bag-in-box-frossa.är det därför du håller dig till ansiktsbehandlingar Herr Viklund? ...
Hantverkarna i källaren gör ett jättefint jobb med min tvättstuga. Det kommer bli kanonfint när det är klart där.
Å när tvättstugan är klar ska de fortsätta med badrummet nere. Väggar ska slås ut och rum ska göras om. När det är klart ska det bli relaxavdelning där. Bara jag kan hitta det kakel som jag vill ha. Någon som har tips vart man hittar kakel i grekisk/romersk stil??
Då har jag blivit gammal snabbtAtt jag fortfarande mår hur bra som helst efter gårdagens krogrunda, fan vad det är nice att vara ung ibland!!
Då har jag blivit gammal snabbt
Vunnit på lotto?Hämta en fin hoj idag ,imorgon hämtar vi killens
Har inte planerat att komma så långt!Jepp, snart är det rullstol och välling på hemmet för dig.
Då har jag blivit gammal snabbt
Hämta en fin hoj idag ,imorgon hämtar vi killens
Såja, nu ska fabbro Slappa lugna sig lite, inte överanstränga blodkärlen nu!
BILDER
Kommer kommer
Hantverkarna i källaren gör ett jättefint jobb med min tvättstuga. Det kommer bli kanonfint när det är klart där.
Å när tvättstugan är klar ska de fortsätta med badrummet nere. Väggar ska slås ut och rum ska göras om. När det är klart ska det bli relaxavdelning där. Bara jag kan hitta det kakel som jag vill ha. Någon som har tips vart man hittar kakel i grekisk/romersk stil??
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|