Aha, fick du besök av Robinsons gamle kompis?Det är Fredag, det får mig ALLTID att le extra stort. ;D
Aha, fick du besök av Robinsons gamle kompis?
Gammal men kul. Tröstsåg den här efter att ha haft besök från Danmark.
Var tog Youtube-tråden vägen föresten?
...och så sprang jag på den här gamla klassikern... den håller fortfarande:
http://www.mightymusic.dk/images/growl/growlkaraoke_cigarfar_skum.swf
Har haft med mig en lärling den här veckan, först ville ja bara ha ihjäl fanskapet och tyckte enbart han drog ner tempot och tog tid men sen vände ja på det ist och såg de som ett test att inte bli arg eller upprörd.
Så idag känns de bra att släppa hem en glad lärling även om de har tagit på krafterna och man har fått bita sig i tungan många ggr
Man lär så länge man lever var det nån som sa!
Åkte 25 mil i "baksätet" på en Opel GT 1995.Var hemma från jobbet idag då tåget spårade ur och tillbringade dagen med att åka med killen till bland annat MediaMarkt, fann ett ett par kanonlurar till touchen
Då det inte riktigt var planerat att jag skulle vara ledig så vart det redan bestämt att killen skulle möta upp en vän för att ta en fika. Problemet är bara att TT:n har obefintligt baksäte (rekommenderad längd är 150) och efter mycket om och men så tog sig vännen in med det gick dock inte så bra ut.. skrattade så vi vek oss dubbla liksom ägarna till fiket vi skulle till . Vi fick bokstavligen dra ut honom
(jag erbjöd mig att sitta bak men snäll som han är så skulle han envist sitta bak).
...och så sprang jag på den här gamla klassikern... den håller fortfarande:
http://www.mightymusic.dk/images/growl/growlkaraoke_cigarfar_skum.swf
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring