Vad fick dig att le idag?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Den gamle sporthojs medlemen Rally_KAlles insats på wipeout idag! Ni som vart med ett tag kommer kanske ihåg.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Gammal men kul. Tröstsåg den här efter att ha haft besök från Danmark.

[YOUTUBE-ID]8_iixmqSBQw[/YOUTUBE-ID]

Var tog Youtube-tråden vägen föresten? :va

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Hjälpte mina morföräldrar lite och blev bjuden på rotmos som tack, bättre mat finns inte, möjligtvis om en jugge lagar maten men de är tveksamt!

Dominator-Rocks

Guest
Att jag bytte ut Creatives satelliter i mitt datorrum mot DLS 6x9or igår.

Faan vad bra det låter!

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Nu ekar AC/DC-Who made who

:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Edit: Mmmmmmm En stor kopp svart kaffe och
Classique%20Belgian%20Truffles%20White.jpg
:kär

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Har haft med mig en lärling den här veckan, först ville ja bara ha ihjäl fanskapet och tyckte enbart han drog ner tempot och tog tid men sen vände ja på det ist och såg de som ett test att inte bli arg eller upprörd.

Så idag känns de bra att släppa hem en glad lärling även om de har tagit på krafterna och man har fått bita sig i tungan många ggr :)

Man lär så länge man lever var det nån som sa!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Var hemma från jobbet idag då tåget spårade ur och tillbringade dagen med att åka med killen till bland annat MediaMarkt, fann ett ett par kanonlurar till touchen :)

Då det inte riktigt var planerat att jag skulle vara ledig så vart det redan bestämt att killen skulle möta upp en vän för att ta en fika. Problemet är bara att TT:n har obefintligt baksäte (rekommenderad längd är 150) och efter mycket om och men så tog sig vännen in med det gick dock inte så bra ut..:rofl skrattade så vi vek oss dubbla liksom ägarna till fiket vi skulle till . Vi fick bokstavligen dra ut honom :D
(jag erbjöd mig att sitta bak men snäll som han är så skulle han envist sitta bak).

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har haft med mig en lärling den här veckan, först ville ja bara ha ihjäl fanskapet och tyckte enbart han drog ner tempot och tog tid men sen vände ja på det ist och såg de som ett test att inte bli arg eller upprörd.

Så idag känns de bra att släppa hem en glad lärling även om de har tagit på krafterna och man har fått bita sig i tungan många ggr :)

Man lär så länge man lever var det nån som sa!

Man lär så länge man har elever.

Var hemma från jobbet idag då tåget spårade ur och tillbringade dagen med att åka med killen till bland annat MediaMarkt, fann ett ett par kanonlurar till touchen :)

Då det inte riktigt var planerat att jag skulle vara ledig så vart det redan bestämt att killen skulle möta upp en vän för att ta en fika. Problemet är bara att TT:n har obefintligt baksäte (rekommenderad längd är 150) och efter mycket om och men så tog sig vännen in med det gick dock inte så bra ut..:rofl skrattade så vi vek oss dubbla liksom ägarna till fiket vi skulle till . Vi fick bokstavligen dra ut honom :D
(jag erbjöd mig att sitta bak men snäll som han är så skulle han envist sitta bak).
Åkte 25 mil i "baksätet" på en Opel GT 1995.
Fortfarande ont.

Last edited:

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Måste ju säga att min älskade dotter (2 år 4 mån) på någe vis ger livet en helt ny dimension VARJE dag.
Att kunna vakna varje morgon och bara se nya äventyr och möta dem med det mest fantastiska av leenden... vad skall man säga :)
Tänk om vuxenlivet kunde vara så fantastiskt...(någon dag iaf)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati