Vad fick dig att le idag?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Måste ju säga att min älskade dotter (2 år 4 mån) på någe vis ger livet en helt ny dimension VARJE dag.
Att kunna vakna varje morgon och bara se nya äventyr och möta dem med det mest fantastiska av leenden... vad skall man säga :)
Tänk om vuxenlivet kunde vara så fantastiskt...(någon dag iaf)
Det är det, på sitt sätt :)

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
märkligt det där med barn, i ena läget kan man tycka det är jobbigt MEN,
det är inte utan en liten tår i ögat man sitter och saknar sin dotter just nu...
(hon sover över hos svärföräldrarna inatt)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
märkligt det där med barn, i ena läget kan man tycka det är jobbigt MEN,
det är inte utan en liten tår i ögat man sitter och saknar sin dotter just nu...
(hon sover över hos svärföräldrarna inatt)
Jag kan utan omsvep erkänna att jag är liv rädd för barn.

Av den enkla anledningen att jag är livrädd för at nån ska få likadan uppväxt som jag, där första minnet är bråkande föreldrar, där hela uppväxten handlar om att välja att trösta rätt förälder för att familjen ska hålla ihop.

jag är totalt konflikträdd va det gäller flickvänner säger dom bu! så springer jag iom att jag inte klarar mer bråk jag har självförtroende som en looser medan alla prova visar att jag är fan så mkt martare änn alla jag känner och jag inom mig vet att är tillräkligt smart för att klar det jag vill så kan jag inte övertala mig själv till det (Snälla vet nån något bra tip pm:a mig :D).

Men samtidigt försöker jag stödja syrrans ungar så mkt jag kan iom att jag värkligen vill att dom ka ha en bättre start än jag ock syrran. men de e lite svårt iom att syrran för stödja mig när jag brutti ihop pga att min far "låkat med mat i ena handen och knogjärn i andra handen", å så fort man ättit en smula får man veta att man skulle varigt en fläck på en matta..
Så jag skaffar inga ungar innan jag hittat den perfekta så jag aldrig utsätter nån för min sitts. å andra sidan har jag många polare var fars dog när dom var små som klarat sig fint men jag vill inte vara sån, fan nu blev det här jävligt djupt och säkert felstavat men det bjuder jag på..

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Grogg, nudlar och den bästa låten någonsin!!

[YOUTUBE-ID]ktHvWbEXvX8[/YOUTUBE-ID]

Dominator-Rocks

Guest
Killars skräck för att prata djupa saker :p

Efter ett lååångt uppehåll blev man tillsammans med grabben igen :yoparty och han hade lagt upp och planerat alla "djupa" saker han ville ta upp. Då det var gjort kände han sig lättad..det hade ju bara tagit 100 år för honom att förbereda sig mentalt för denna stund ;) Vi bestämde oss för att ta det lugnt o försiktigt och allt var bra.

Dagen därpå..när han inte var beredd (jag stog i köket o diskade och han var vid datorn) så sade jag trevande:
-"Du bejbi..du vet allt det där djupa som vi pratade om igår kväll..(paus, högljutt sväljande)...asså..jag måste fråga en sak...om du vill att jag blir din flickvän igen...såå...
(han håller andan och ser lite lätt skitnödig ut ;))
jag fortsätter..sååå...måste du (ser allmänt plågad ut)...BYTA DISKSTÄLL TA MIG FAAN...DET HÄR SUGER STENHÅRT" :D minen hans var obetalbar :rofl...

Härligt att du har funnit din plats i köket igen :tummenupp

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Dagens skämt av en arbetspolare fick mig att le lite.. Politiskt inkorrekt kanske, men f*n vad roligt..

Vet du vad Hans Fritzell´s fru sa till honom varje kväll när de gick till sängs?
"Har du släckt i källaren?"

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att det stod en kartong med ett par jättefina skor på mitt tangentbord på jobbet imorse. Insåg att jag nog har världens bästa kille. :)

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Det vackra och underbara vårvädret fick mig att le stort idag. Och att jag är fri från sjukhuset nu! Har inte blvit många leenden dom senaste två veckorna...

// Lena

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Grogg och goda vänner.. Slappa är trevlig:tummenupp :yoparty :rofl :fyllisar

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Att jag har sov morgon imorgon och att jag ska förhoppningsvis köra en långtur med hojen imorgon med världens bästa handledare:tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA