Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Två små killar och deras mor :tuttar fick mig att le idag:tummenupp :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
De stora krukorna med påskris och fjädrar (till katternas förbannelse som nu är fastklistrade i fönstren) skrämde nästan livet ur mig igår. Men ack så fint det är. En tjej i kommunen som ordnar det väldigt fint i stan, himla skoj, hoppas de inte gör sig av med henne i första taget :) Vid hallowen gjorde hon stora pumpor (som självklart någon idiot skulle göra sönder :( ).

Nu åker det gamla påskriset ut , de som står utanför porten är betydligt fräckare :banana

Last edited:

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Kvällsturen på nya hojen i går. Kallt och kort men roligt!

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Jag har fått många anledningar att le även idag. Jag log när jag var uppe hos min nyinflyttade granne och tillika nyfunna vän. Jag log bara av sällskapet. Men sedan var det härligt att se hennes kattungar somr edan börjat öppna ögonen, endast 7 dagar gamla. Sedan log jag när Schäfern var i hundgården och roade sig. Och sedan log jag nyligen igen när grannen kom över med en speciell sorts kattmat jag hade frågat henne om hon inte kunde köpa när hon ändå var hos veterinären. Hade inte fått svar på frågan så väntade mig inget, men hon kom med rätt mat som en glad överraskning.
Ja... det finns många saker man kan le å faktiskt. :) Eller så är det bara jag som är en glad jäkel. :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag har fått många anledningar att le även idag. Jag log när jag var uppe hos min nyinflyttade granne och tillika nyfunna vän. Jag log bara av sällskapet. Men sedan var det härligt att se hennes kattungar somr edan börjat öppna ögonen, endast 7 dagar gamla. Sedan log jag när Schäfern var i hundgården och roade sig. Och sedan log jag nyligen igen när grannen kom över med en speciell sorts kattmat jag hade frågat henne om hon inte kunde köpa när hon ändå var hos veterinären. Hade inte fått svar på frågan så väntade mig inget, men hon kom med rätt mat som en glad överraskning.
Ja... det finns många saker man kan le å faktiskt. :) Eller så är det bara jag som är en glad jäkel. :)

Ja att le är inte så jäkla tokigt faktiskt.

Själv är jag rätt nöjd med att jag är ledig imorgon tills på måndag. Jippi kajej madderfakker. :banana

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Mjaha och själv så har jag gjutning kl 04:30 imorgon men jag förstår att du är avundsjuk :mad:

Nejdu! Dafid,, gå o legg dej nu½!... Jag säger til ldig på skarpen :mad: Jag ska ialllafall såva tiill kl 8 ..

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Nejdu! Dafid,, gå o legg dej nu½!... Jag säger til ldig på skarpen :mad: Jag ska ialllafall såva tiill kl 8 ..
Började 04:30 och sista betongbilen åkte vid 11 tiden=stor gjutning, men sen kunde givetvis inte solen titta fram på flera timmar så vi fick vara kvar och slipa plattan hela kvällen :mad:

Dock så han ja mecka dit nya lager, damtätningar, bromskivor,bultar osv på R1an igår så givetvis vart de provkörning.

Till alla moraltanter så var hojen avställd,felförsäkrad och ja hade endast blåbyxor, t tröja när ja provkörde, R1an gjorde 183 km/h på 2an innan varvstoppet gick i, varvbryt på 3an gick inte o se då crosshjälmen for runt som en pingisboll över 200 :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Började 04:30 och sista betongbilen åkte vid 11 tiden=stor gjutning, men sen kunde givetvis inte solen titta fram på flera timmar så vi fick vara kvar och slipa plattan hela kvällen :mad:

Dock så han ja mecka dit nya lager, damtätningar, bromskivor,bultar osv på R1an igår så givetvis vart de provkörning.

Till alla moraltanter så var hojen avställd,felförsäkrad och ja hade endast blåbyxor, t tröja när ja provkörde, R1an gjorde 183 km/h på 2an innan varvstoppet gick i, varvbryt på 3an gick inte o se då crosshjälmen for runt som en pingisboll över 200 :D

Moget:näsblod

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Brett smajl

Oj, vad det här fick mig att le brett igår. Ännu bredare log jag när Djurgårn blir våldtagna med 6-0 på planen. Stackars apor, men för oss andra på plats var det en helt underbar dag. Ulf Adelsohn satt med ett par backslicks ett par rader ovanför och såg ut som han skulle börja lipa. :hihi

Sitter fortfarande med ett leende och gåshud trots jobb upp över öronen. :) :yoparty

Ojoj, vad den här låten värmer en inombords. :angel :nicka

[YOUTUBE-ID]NxGR061BHCU[/YOUTUBE-ID]

Jag vill också tacka alla som så fint hedrade den fallne ängeln CJ och de som höll ordning på våra gator ;)

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...