Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Två små killar och deras mor fick mig att le idag
Två små killar
Shit man..Två små killar och deras mor fick mig att le idag
Inte för små hoppas jag
Shit man..
Mamma/dotter prylen är klassisk.. Men "små killar", fy fan!!!
Ny (begagnad) slangklämma?
Barnen är trevliga, deras mor också, men på ett annat sätt
Jag har fått många anledningar att le även idag. Jag log när jag var uppe hos min nyinflyttade granne och tillika nyfunna vän. Jag log bara av sällskapet. Men sedan var det härligt att se hennes kattungar somr edan börjat öppna ögonen, endast 7 dagar gamla. Sedan log jag när Schäfern var i hundgården och roade sig. Och sedan log jag nyligen igen när grannen kom över med en speciell sorts kattmat jag hade frågat henne om hon inte kunde köpa när hon ändå var hos veterinären. Hade inte fått svar på frågan så väntade mig inget, men hon kom med rätt mat som en glad överraskning.
Ja... det finns många saker man kan le å faktiskt. Eller så är det bara jag som är en glad jäkel.
Mjaha och själv så har jag gjutning kl 04:30 imorgon men jag förstår att du är avundsjukSjälv är jag rätt nöjd med att jag är ledig imorgon tills på måndag. Jippi kajej madderfakker.
Mjaha och själv så har jag gjutning kl 04:30 imorgon men jag förstår att du är avundsjuk
Började 04:30 och sista betongbilen åkte vid 11 tiden=stor gjutning, men sen kunde givetvis inte solen titta fram på flera timmar så vi fick vara kvar och slipa plattan hela kvällenNejdu! Dafid,, gå o legg dej nu½!... Jag säger til ldig på skarpen Jag ska ialllafall såva tiill kl 8 ..
Började 04:30 och sista betongbilen åkte vid 11 tiden=stor gjutning, men sen kunde givetvis inte solen titta fram på flera timmar så vi fick vara kvar och slipa plattan hela kvällen
Dock så han ja mecka dit nya lager, damtätningar, bromskivor,bultar osv på R1an igår så givetvis vart de provkörning.
Till alla moraltanter så var hojen avställd,felförsäkrad och ja hade endast blåbyxor, t tröja när ja provkörde, R1an gjorde 183 km/h på 2an innan varvstoppet gick i, varvbryt på 3an gick inte o se då crosshjälmen for runt som en pingisboll över 200
Har någon någon gång anklagat David att vara mogen ?
Ja du, svar på den kommentaren vill jag nog inte skriva, för personangrepp är ju inte tillåtet här
Och då kunde du lika väll låtit bli att posta
Nu vet vi att att du är en skötsam moralhondjävul
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring