Tommy.exe
Guest
Eftersom jag letar kåpohoj igen så satt jag och funderade högt framför tjejen, hittade en snygg gixxer 600 och menade på att det kunde vara något. Hon bara: - Va? E du tönt?... e väl bara tjejer som kör 600r?
Eftersom jag letar kåpohoj igen så satt jag och funderade högt framför tjejen, hittade en snygg gixxer 600 och menade på att det kunde vara något. Hon bara: - Va? E du tönt?... e väl bara tjejer som kör 600r?
En stor rejäl grogg som bara står där och väntar på bli sveept!
Själv sitter man med tomt spritföråd för tillfället, dålig framförhållning
Körde KTM 690 SMC idag, det fick mig att le Motard är sjukt kul, fast lite slött
Ha mer sprit kylen än mat, öppnde ett halvt kvarte föurt mende börja gå mot sit slut!Själv sitter man med tomt spritföråd för tillfället, dålig framförhållning
Ha mer sprit kylen än mat, öppnde ett halvt kvarte föurt mende börja gå mot sit slut!
Att jag slapp att vakna själv imorse, det fick mig att le stort.
Som sagt: Delad säng är dubbel glädje.......
Ja så är det verkligen när man saknat någon massor.
En man kom fram till mig på bussen idag för att starta en konversation. Han småpratade, en ensammen man som pratade om vädret och andra saker. Jag försökte var trevlig och tillmötesgående, men mitt huvud började göra ont av hans banaliteter. Jag märkte knappt att det hände, men plötsligt spydde jag över hela honom. Han blev inte glad och jag kunde inte sluta skratta.
Så jävla sjukt bra film
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |