Vad fick dig att le idag?

Tommy.exe

Guest
Eftersom jag letar kåpohoj igen så satt jag och funderade högt framför tjejen, hittade en snygg gixxer 600 och menade på att det kunde vara något. Hon bara: - Va? E du tönt?... e väl bara tjejer som kör 600:eek:r?

:rofl

:Rockbanan

:2cool

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
En stor rejäl grogg som bara står där och väntar på bli sveept! :fyllisar

Själv sitter man med tomt spritföråd för tillfället, dålig framförhållning :huvet :näsblod

Körde KTM 690 SMC idag, det fick mig att le:) Motard är sjukt kul, fast lite slött :gnissla

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ha mer sprit kylen än mat, öppnde ett halvt kvarte föurt mende börja gå mot sit slut!

Det brukar faktiskt vara så, men just nu ekar kylen tom :näsblod :huvet

Ska vara i verkstan 8 imorgon så det är nog lika bra att sova :död :3freak

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att jag inte bröt ihop och bölade (som jag brukar när jag blir arg/ledsen) när jag blev utskälld idag utan mötte argumenten så gott jag kunde tills personen jag pratade med fölorade fattningen och bad mig dra åt helvete och en massa gulliga obsceniteter. Det är roligare att vara den lugna personen som inte flippar ur :banana

maackan123

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
-08 Kawasaki Z750
När tandläkarn äntligen kläckte ur sig att hon var klar med att våldta min käft med diverse borrar, då log jag dagens första leende. Kostade till och med på mig att köpa ett 6-pack folkisar mitt i lyckoruset!:tummenupp :tummenupp

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
En man kom fram till mig på bussen idag för att starta en konversation. Han småpratade, en ensammen man som pratade om vädret och andra saker. Jag försökte var trevlig och tillmötesgående, men mitt huvud började göra ont av hans banaliteter. Jag märkte knappt att det hände, men plötsligt spydde jag över hela honom. Han blev inte glad och jag kunde inte sluta skratta.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Så jävla sjukt bra film
En man kom fram till mig på bussen idag för att starta en konversation. Han småpratade, en ensammen man som pratade om vädret och andra saker. Jag försökte var trevlig och tillmötesgående, men mitt huvud började göra ont av hans banaliteter. Jag märkte knappt att det hände, men plötsligt spydde jag över hela honom. Han blev inte glad och jag kunde inte sluta skratta.

Bifogat

• kevin.jpg
    kevin.jpg
    2.6 KB · Visningar: 72
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring