Köpte 100st Trisslotter och vann 1000:-.
Ett köp för 2500 spänn gav en vinst på 1000:-
Och du utbrast i ett leende????
Luktade iofs lite ironi där..
Återinvesterade mina 1000:- i 94st 10an lotter,två Trisslotter och en Piggelin. Jag vann 380:-
Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,. vet inte vad jag ska görra med livt, båda föräldrarna jobbar/har jobbat intom skolan, har hvat lite bråk mied dem, dom fattar inte vad hag vbill. inte ens jag själv fäörstår det..
Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,. vet inte vad jag ska görra med livt, båda föräldrarna jobbar/har jobbat intom skolan, har hvat lite bråk mied dem, dom fattar inte vad hag vbill. inte ens jag själv fäörstår det..
Vill minnas att Pinky fick 2500 över när han sålde sin gixxer för några år sen, det köpte han trisslotter förÅterinvesterade mina 1000:- i 94st 10an lotter,två Trisslotter och en Piggelin. Jag vann 380:-
För mkt frånvaro?Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,.
Du har fel, och det gör mig förbannad Det ska gå att söka även utan skit-indexering på, även om det tar längre tid.
Men jag hittade felet, idiotjävlarna har ju lagt till en liten jävla ruta på 1x1-pixel som man måste klicka i för att det förbannade skitprogrammet ska söka även i icke-indexerade filer. Förbannade idioter, nu har jag spräckt ytterligare ett blodkärl i pannan
Är det inte lika bra att bara ge upp och lägga sig ner tror du? Ditt datoranvändande verkar hälsovådligt.
Följande ordväxling mellan Dee_cati och C Barrow i Förbannad tråden..
I fel tråd dessutom!
I fel tråd dessutom!
:hajjfajjv
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|