Köpte 100st Trisslotter och vann 1000:-.
Ett köp för 2500 spänn gav en vinst på 1000:-![]()
Och du utbrast i ett leende????![]()
Återinvesterade mina 1000:- i 94st 10an lotter,två Trisslotter och en Piggelin. Jag vann 380:-
Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,. vet inte vad jag ska görra med livt, båda föräldrarna jobbar/har jobbat intom skolan, har hvat lite bråk mied dem, dom fattar inte vad hag vbill. inte ens jag själv fäörstår det..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,. vet inte vad jag ska görra med livt, båda föräldrarna jobbar/har jobbat intom skolan, har hvat lite bråk mied dem, dom fattar inte vad hag vbill. inte ens jag själv fäörstår det..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vill minnas att Pinky fick 2500 över när han sålde sin gixxer för några år sen, det köpte han trisslotter förÅterinvesterade mina 1000:- i 94st 10an lotter,två Trisslotter och en Piggelin. Jag vann 380:-
För mkt frånvaro?Sprrit och glada vaännert!? Bleev avskedad från min praktikpllats,.
Du har fel, och det gör mig förbannadDet ska gå att söka även utan skit-indexering på, även om det tar längre tid.
Men jag hittade felet, idiotjävlarna har ju lagt till en liten jävla ruta på 1x1-pixel som man måste klicka i för att det förbannade skitprogrammet ska söka även i icke-indexerade filer. Förbannade idioter, nu har jag spräckt ytterligare ett blodkärl i pannan![]()
Är det inte lika bra att bara ge upp och lägga sig ner tror du? Ditt datoranvändande verkar hälsovådligt.
Följande ordväxling mellan Dee_cati och C Barrow i Förbannad tråden..
![]()
I fel tråd dessutom!
I fel tråd dessutom!
:hajjfajjv
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |