Vad fick dig att le idag?

Dominator-Rocks

Guest
Idag vart jag klar på min Cncteknikerutbildning :fyllisar :banana :fyllisar känns bra, no more schoolbench for me!

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Idag vart jag klar på min Cncteknikerutbildning :fyllisar :banana :fyllisar känns bra, no more schoolbench for me!

Gratulerar!
Hoppas det går bra för dig med jobb nu!
Men som du snackar här borde det ju inte vara några problem att sälja in sig hos en arbetsgivare... :D

Dominator-Rocks

Guest
Gratulerar!
Hoppas det går bra för dig med jobb nu!
Men som du snackar här borde det ju inte vara några problem att sälja in sig hos en arbetsgivare... :D

Tackar!

Mnja jag kan väll prata för mig men en aningens blygare på riKctigt.

Ja har några krokar ute, på 2st av dem har det varit och naffsat igår och idag :) så vi får väll se.

Ikväll blire en stor whisky och ett gäng öl god mat :firafira :öl :whisky :fyllisar

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Tackar!

Mnja jag kan väll prata för mig men en aningens blygare på riKctigt.

Ja har några krokar ute, på 2st av dem har det varit och naffsat igår och idag :) så vi får väll se.

Ikväll blire en stor whisky och ett gäng öl god mat :firafira :öl :whisky :fyllisar

Gratinerar!

Hoppas du får jobb! I Gävle brukar vi anlita en firma med ett gäng styrda maskiner, dom hade i princip noll jobb nu så det verkar vara rätt mörkt i den branschen.

Dominator-Rocks

Guest
Köpte ett groteskt vattengevär till grabben förra året (till ett groteskt pris 250:) tanken ligger på ca 3 liter knappt så han orkar bära skiten, fyra vatten strålar och grejer... :hihi

I dag var första vattenkriget bland ungarna han var ute och krigade i ca 2 timmar kom tillbaks lite halvtjurig och sa att geväret var dåligt :gråta

Well, time for DR to fix it :cdevil

När man pumpade upp för högt tryck så läckte det luft överallt, jag plockade isär gunnet så gott det gick och tvättade med aceton och tätade med smältlimm som eftervärmdes/smältes med varmluftspickan sen limmade jag igen två av fyra mynningar och borrade upp dom andra 2 med ett 1mm borr.

Det tog ca en timma men i morgon kommer han vara kung, vattenstrålarna som skjuter ut gör faan ont :hihi :cdevil :yoparty

:)

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Deklarationen! Fick runt 6lax tillbaka på skatten, men hade helt glömt bort reseavdraget: 20 lax extra (nåja, -8).

Jag skall ha 60bakhjulshästar på min stånka :fakta

Dominator-Rocks

Guest
*bump*

Ska det vara såhär dålig respons så får man ju sluta underhålla SH´s OT någon annan får ta över :nicka

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Sprti och gllada vämnmer fick mig att le idafg, elle rja, iggår,, men jag räknard e som idag tills jag somnat,,

NFC!!!

:fyllisar :fyllisar :banana :död

Gonatt

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...