Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En stor kopp kaffe och en fin snus får mig att le i detta nu:tummenupp

Log lite tidigare när dem ringde från ett ställe där jag jobbat en helg för någon månad sedan, och undrade om jag var sugen på att jobba kommande helger, sjukt gött att äntligen dra in lite cash:):Bugar
Grattis som fan!
Övriga medlemmar lovar att upprätthålla spamnivån.

Det måste ju vara Kapten Blåskägg eller Dr.Bike han talar om ;) jag hade gissat GuW men han bår ju åt helvete :p

Du var väldigt snabb att lägga ut dimridåer.
Vandrar kantänka fröken som en anka?

Last edited:

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
När hojen bara dog! :)
För jag var ute och bus körde och samma sek som den dog så svängde en polisbil in på vägen jag precis hade gasat på som bara fan (kan gissa på att dom hörde mig och skulle åka och kolla) Men jag rullade bara förbi dom för hojen var stendöd och sen sprang jag med kossan till hoj in och låste om mig och satt och vara lite paranoid ett tag. Men nu kan jag allt le åt det, fan vad det blev spännande, känner mig verkligen levande nu :D
Ibland ska man ha tur, men hojen var okej. Lyckades dränka den och växla upp istället för ner (bak vänd låda och inte helt van:näsblod)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det här är humor :D http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5343899.ab

Killen fick psykbryt och gick lös på en medtrafikant med slägga men fick själv lite för mycket stryk.
Somliga straffar gud på en gång skulle jag vilja säga men jag känner att med min instängda ilska i trafiken så kan det vara jag nästa gång :näsblod Dock hoppas jag på att jag inte åker på lika mycket stryk som han verkar ha fått...

Garga

Punami Racing
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k9 Yoshimura R-77 Carbon.
Tjejen hade köpt 3st olikfärgade flugsmällare på lidl idag. det fick mig o le och lite till haha.

(jag påpekade att vi redan hade flugsmällare hemma. Men dom var tydligen inte i rätt färg. Inte fan bryr sig väl flugorna om vilken färg smällaren har heller??)

Dominator-Rocks

Guest
Det här är humor :D http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5343899.ab

Killen fick psykbryt och gick lös på en medtrafikant med slägga men fick själv lite för mycket stryk.
Somliga straffar gud på en gång skulle jag vilja säga men jag känner att med min instängda ilska i trafiken så kan det vara jag nästa gång :näsblod Dock hoppas jag på att jag inte åker på lika mycket stryk som han verkar ha fått...

Vafaan :D Gött att han fick sig en omgång iaf, jävla apa kasta sig ut och börja slå sönder rutor på bilen bara för att han fick fingret :dummer

Tjejen hade köpt 3st olikfärgade flugsmällare på lidl idag. det fick mig o le och lite till haha.

(jag påpekade att vi redan hade flugsmällare hemma. Men dom var tydligen inte i rätt färg. Inte fan bryr sig väl flugorna om vilken färg smällaren har heller??)

Hon kanske vill ha en för flugor en för getingar och en för myggor :hihi

Edit: Det kanske äe olika spänst i dom ;)

Last edited:

edge

Exilmas
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2004, Honda CBR 900

Dem ska väl oxå dö med stil ....

Garga

Punami Racing
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k9 Yoshimura R-77 Carbon.
Haha jo det har du ju rätt i :)

Edit: Det kanske äe olika spänst i dom ;)[/QUOTE]

MikkE

Guest
Vart sommarens första jordgubbar för mig i värmande sol. Gott var det!

Bifogat

• DSC00391.jpg
    DSC00391.jpg
    64.2 KB · Visningar: 53

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vafaan :D Gött att han fick sig en omgång iaf, jävla apa kasta sig ut och börja slå sönder rutor på bilen bara för att han fick fingret :dummer

Edit: Det kanske äe olika spänst i dom ;)
Extrapris tre flugsmällare till priset av en, vi tjejer går alltid på sånt:rolleyes:

:whip

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sista meningen i den här artikeln :rofl
"Piratpartisterna må vara enkelspåriga, men de är inte dumma. Långt därifrån. "

Nej, det är ju väldigt smart att sitta och säga att folk ska få ladda ner fritt och sen att artisterna ska få betalt genom att uppmana folk att betala :brinnerup
Det läskigaste är ju att det säkerligen är det detta tänkande som genomsyrar PP's väljare. För inte fan är det de viktiga integritetsfrågorna som de försöker påskina. Jävla nötter, skaffa ett liv.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/euvalet/article5344913.ab

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det läskigaste är ju att det säkerligen är det detta tänkande som genomsyrar PP's väljare. För inte fan är det de viktiga integritetsfrågorna som de försöker påskina. Jävla nötter, skaffa ett liv.

Jag röstade på dem. För att det är det enda partiet som har vunnit mitt intresse. Men sen är jag ju 18, och inte 27 eller nått.

Sen ser jag inte riktigt vad du vinner på att kalla okända människor för "jävla nötter"? Det påvisar snarare din sociala dysfunktionalitet. Det kanske är du som ska skaffa ett liv?:tummenupp

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Alla som hänger ut röda lakan och handdukar från sina fönster runt Odenplan. Det är rörande och ser samtidigt riktigt fånigt ut.

Ngn som vet vad de blå flaggorna där betyder?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin