sportbike
Guest
Nope
Det måste ju vara Kapten Blåskägg eller Dr.Bike han talar om jag hade gissat GuW men han bår ju åt helvete
Alla tre bår åt helvet
Last edited:
Det måste ju vara Kapten Blåskägg eller Dr.Bike han talar om jag hade gissat GuW men han bår ju åt helvete
Grattis som fan!En stor kopp kaffe och en fin snus får mig att le i detta nu
Log lite tidigare när dem ringde från ett ställe där jag jobbat en helg för någon månad sedan, och undrade om jag var sugen på att jobba kommande helger, sjukt gött att äntligen dra in lite cash
Det här är humor http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5343899.ab
Killen fick psykbryt och gick lös på en medtrafikant med slägga men fick själv lite för mycket stryk.
Somliga straffar gud på en gång skulle jag vilja säga men jag känner att med min instängda ilska i trafiken så kan det vara jag nästa gång Dock hoppas jag på att jag inte åker på lika mycket stryk som han verkar ha fått...
Tjejen hade köpt 3st olikfärgade flugsmällare på lidl idag. det fick mig o le och lite till haha.
(jag påpekade att vi redan hade flugsmällare hemma. Men dom var tydligen inte i rätt färg. Inte fan bryr sig väl flugorna om vilken färg smällaren har heller??)
Tjejen hade köpt 3st olikfärgade flugsmällare på lidl idag. det fick mig o le och lite till haha.
(jag påpekade att vi redan hade flugsmällare hemma. Men dom var tydligen inte i rätt färg. Inte fan bryr sig väl flugorna om vilken färg smällaren har heller??)
Extrapris tre flugsmällare till priset av en, vi tjejer går alltid på såntVafaan Gött att han fick sig en omgång iaf, jävla apa kasta sig ut och börja slå sönder rutor på bilen bara för att han fick fingret
Hon kanske vill ha en för flugor en för getingar och en för myggor
Edit: Det kanske äe olika spänst i dom
Morgonstånd har guld i pung.Morgonmys.
Det läskigaste är ju att det säkerligen är det detta tänkande som genomsyrar PP's väljare. För inte fan är det de viktiga integritetsfrågorna som de försöker påskina. Jävla nötter, skaffa ett liv.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|