Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Som du uppenbarligen redan betalt in för mycket...
Varsågod att du fick dina egna pengar tillbaka! :tungan
(konsten att förstöra glädjen över "oväntade" pengar! :D)

Inte fasen kan det där lilla uttalandet förstöra någon glädje inte :D
Jag vet mycket väl attdet är mina inbetalade pengar..men vaffasen gör det. Jag tar dom hellre i klump en gång om året...då har man ngt att se fram emot. Jag är inte så bra på att spara iaf..lika bra att skatteverket gör det åt mig.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
15 000:- till mig tackar...men som sagt...redan lagt ut...men va fan det känns underbart ändå. Kan gott ligga ute med lite och få det som ett brev på posten en gång om året. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fick hjälp med e30 turbon ikväll, hål i intercoolern visade det sig, men nu är lever den rövare igen!

Laddar runt 1.3kg nu, och märkbart över 200hk i en 20-år gammal 1.6:a i 1000kg bakhjulsdrivet! :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Laddar runt 1.3kg nu, och märkbart över 200hk i en 20-år gammal 1.6:a i 1000kg bakhjulsdrivet! :)

Det låter som att det är upplagt för lite nattbus:yoparty

Laddar inget nu, och märkbart över 100hk i en 20-år gammal 2.0:a i 1200kg bakhjulsdrivet! :)

:rolleyes:
Funderade på att sticka ut till någon övergiven P-plats och slösa lite gummi med gammvålvon, extra roligt när det regnar, släpper som fan:yoparty:banana
Men sen insåg jag att om det regnar så ser jag heller inget, då vindrutetorkarna har gett upp helt:gnissla

Ingen som har nån bra bil att sälja? Gärna billigt och bra:gnissla

För att inte gå helt OT:
Jag log när jag spelade COD4* för första gången hemma hos en polare ikväll, fifan vilket jävla grymt spel:yoparty

*Call of Duty 4

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Den obligatoriska inkörningsbörnen av ett nytt bakdäck gjorde mig glad idag:tummenupp

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Fick nya fjärkontroller inprogrammerat till bilens larm (DEFA). Helt gratis & SNABBT! trots att det inte längre ens var ett garanti-ärende. (5 år sedan installation!). Underligt trevligt bemötande! Märkligt ! *hade samlat kraft/motivation ett bra tag, för att orka fixa skiten*

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det låter som att det är upplagt för lite nattbus:yoparty

Laddar inget nu, och märkbart över 100hk i en 20-år gammal 2.0:a i 1200kg bakhjulsdrivet! :)

:rolleyes:
Funderade på att sticka ut till någon övergiven P-plats och slösa lite gummi med gammvålvon, extra roligt när det regnar, släpper som fan:yoparty:banana
Men sen insåg jag att om det regnar så ser jag heller inget, då vindrutetorkarna har gett upp helt:gnissla

Hehe, njä, tror det får vara, har busat tillräckligt medans vi fipplade med inställningarna, nu är fanskapet inparkerat med.

Funderar på att åka och dra lite "hillclimb" på grus med den, kan bli rätt vildt tror jag. :) Kanske borde skippa lågprofilarna då bara....

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hehe, njä, tror det får vara, har busat tillräckligt medans vi fipplade med inställningarna, nu är fanskapet inparkerat med.

Funderar på att åka och dra lite "hillclimb" på grus med den, kan bli rätt vildt tror jag. :) Kanske borde skippa lågprofilarna då bara....

Hehe:tummenupp

Istället för att förstöra denna tråden så startar jag en ny i "Överflödiga" där vi kan snacka gamla bilar:tummenupp:):yoparty

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4245967#post4245967

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Fick nya fjärkontroller inprogrammerat till bilens larm (DEFA). Helt gratis & SNABBT! trots att det inte längre ens var ett garanti-ärende. (5 år sedan installation!). Underligt trevligt bemötande! Märkligt ! *hade samlat kraft/motivation ett bra tag, för att orka fixa skiten*

Vilken firma? :)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) fick trevligt kaffe främande som jag inte sett på 20 år konstaterade vi, plus att rabarberpaj var väldigt god som jag gjorde :) :yoparty

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
:) fick trevligt kaffe främande som jag inte sett på 20 år konstaterade vi, plus att rabarberpaj var väldigt god som jag gjorde :) :yoparty
Rabarberpaj rokkar phett.
Hustrun har gjort paj med hallon, blåbär och rabarber någon gång.
Den pajtypen med havregryn.
Söte Jesus vad gott det är.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE