sportbike
Guest
Dagens smajl - vi har en igelkottsfamilj inneboende under yttertrappen.
Smågulligt ghey sådär, men djur är jag mesig med (och fullgas på moppen)...
/J
Jerom intemjölk,dådörom :mittinaturen
Dagens smajl - vi har en igelkottsfamilj inneboende under yttertrappen.
Smågulligt ghey sådär, men djur är jag mesig med (och fullgas på moppen)...
/J
Jerom intemjölk,dådörom :mittinaturen
PMa din adress, så skall jag bjuda på en kukspark.Det verkar som det ska regna nästa vecka!
Tjohoo! Nu ligger 5 veckor semester för fötterna, förhoppningsvis med fint väder & måånga mil i sadeln på hoj.
Gick hem från jobbet före lunch, bytte om till skinnställ & tog hojen till Kinnekulle för att kika på lite bankörning & tjata skit. Därefter åkte jag hem & svidade om inför kvällens grillning med några kalla härliga semester-öl
När jag kom hem såg jag att två avier från posten kommit, så jag åkte & hämtade ut mina senaste nyförvärv, PCIII + K&N-filter & min nya kamera Nikon D90.
En riktigt, riktigt skön & härlig dag!
Blev glad när ja/vi skrevs ut från sjukan idag på förmiddagen så pass att man hann tillbaka till banan och fick köra ett pass om än ett väldigt lugnt sådant. Öm i kroppen är man men det var nödvändigt.
Återigen tack till Jocke för lånet av hoj och ni andra för utrustningen (min blev sönderklippt på akuten)
Nu ska bara grejerna dvs hoj och kropp tejpas så man kan köra mer!
Blev glad när ja/vi skrevs ut från sjukan idag på förmiddagen så pass att man hann tillbaka till banan och fick köra ett pass om än ett väldigt lugnt sådant. Öm i kroppen är man men det var nödvändigt.
Återigen tack till Jocke för lånet av hoj och ni andra för utrustningen (min blev sönderklippt på akuten)
Nu ska bara grejerna dvs hoj och kropp tejpas så man kan köra mer!
Hämtade en hyrbajk idag och var ute och körde i det fina vädret, först lite i stan, sen till Djursholm, sen till Vaxholm för att avsluta med att köra Bogan (premiär tillika) och hemåt igen, och hann precis parkera hojen på innergården när de första dropparna föll på tanken.
Perfekt.
Var över 2 månader sist jag körde så lite stelt va det i början, men det släppte på hemvägen och man kom in ett skönt flow, underbart.
Imorron blir det åka me!
Nu när man avverkat Bogan kanske man skulle prova att köra Bulten också
Lär isf slå rekod på Bulten som den första som kör hela den sträckan lagligt
Underbar dag hursomhelst!
Hämtade en hyrbajk idag och var ute och körde i det fina vädret, först lite i stan, sen till Djursholm, sen till Vaxholm för att avsluta med att köra Bogan (premiär tillika) och hemåt igen, och hann precis parkera hojen på innergården när de första dropparna föll på tanken.
Perfekt.
Var över 2 månader sist jag körde så lite stelt va det i början, men det släppte på hemvägen och man kom in ett skönt flow, underbart.
Imorron blir det åka me!
Nu när man avverkat Bogan kanske man skulle prova att köra Bulten också
Lär isf slå rekod på Bulten som den första som kör hela den sträckan lagligt
Underbar dag hursomhelst!
Vad var det för bajk? Och var hyrde du?
Två månader sedan sist du körde? Den som väntar på något skoj...
Lät som en härlig dag i alla fall!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |