Vad fick dig att le idag?

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-
Dagen började som skit, fortsatte i samma anda men tillslut så fick jag ge mig ut o köra..
sånt jävla flyt, allting bara flöt på och man ringlade genom kurvorna som värsta ormen.
"vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram"

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Det som fick mig att le idag var när jag gav mig ut på den böta asfalten med min fyrhjuling och körde lite "drifting" ner till affären och tillbaka (en liten omväg blev väl också kanske). De var nästan så att det inte gjorde nåt att det var så sunkigt väder.:D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hade värsta flaxen imorse, ringde MCvaruhuset tidigare i veckan och ville hyra, men det fanns inget förrens på torsdag nästa vecka :(
Men imosre så tänkte jag att man vet ju aldrig om det blir ändringar och så,
så jag ringde dem meddetsamma kl 10 på morgonen och snubben som hyrde den innan mej skulle redan komma tillbaka med den idag kl 14.30!! :banana
McVaruhuset hade precis tänkt ringa mej på morgonen, men jag var snabb och hann före! :D

Det kanske inte är något att höja ett ögonbryn över, en Honda CBF600SA
http://www.mcvaruhuset.se/media/hyra/cbf600sa.jpg
Kostade 1595:- (lör-mån)

Tänkte vara lite trevlig och hälsa på en annan sporthojsåkare när jag körde ut till Vaxholm och såg att han tog upp handen ganska högt (fan va han var ivrig att vinka tillbaka, tänke jag:krama) men då tar han upp långfingret och pekar detta emot mej samtidigt som han lutade sig lite utåt emot mej och tittade bestämt på mej med en mean blick! :confused: :4skrika :rofl

Så jävla skön och rolig snubbe, fick mej ett skratt, han uppskattade nog inte att en touring-tjej fick för sig att vinka åt han.
Så om du läser detta;
Fuck you right back :FU :D

Du hade säkert kört ifrån honom tidigare så han var sur :D

Hudik

Guest
Jag provade att koppla in mitt PA system till datorn HA HA HA....

Fy faan vilket ljud i mitt lilla datorrum på 15m2.
Matade med tre st HILL audio LC1200 ett till topparna och en var till basarna....
Om nån undrar så levererar dom en jävla massa effekt..

Faan va jag skrattade när prylarna ramlade ner från väggarna..... jag har inte en pryl kvar på väggarna. :) :)

Nu måste jag nog plocka ner systemet innan frugan kommer hem. :tummenupp

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Jag mötte upp en SH-kille & vi åkte en sväng idag. TACK! för att det finns trevliga människor (killar) som kan förgylla ens vardag. Jag ler för att jag vågade detta & för att det gick så bra! :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag mötte upp en SH-kille & vi åkte en sväng idag. TACK! för att det finns trevliga människor (killar) som kan förgylla ens vardag. Jag ler för att jag vågade detta & för att det gick så bra! :)

Passa på medans tid är... Du lär inte le lika hårt när du ringer och beställer tid hos virologen.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
:D det enda jag gränslade idag var min hoj, så du behöver inte oroa dig! :tungan

Eftersom jag inte har någon våldsam drivkraft att bli buksvåger med hela Sveriges (kanske nordens) hoj åkare och dessutom har förstånd nog att undvika att doppa veken rätt i smitthärden så är jag inte det minsta orolig...

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Eftersom jag inte har någon våldsam drivkraft att bli buksvåger med hela Sveriges (kanske nordens) hoj åkare och dessutom har förstånd nog att undvika att doppa veken rätt i smitthärden så är jag inte det minsta orolig...

:rolleyes: jag menade så klart att du inte behövde oroa dig för mig! :tungan Jag är för det mesta en rätt skötsam flicka... Fart kan ibland ge nog så mkt njutning.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Blev glad när jag lackade om innerpanelerna i min bil HELT själv och fick ett bra resultat:)

Måste göra nått när man adopterat bort hojen... Lackade dom vita f.ö.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ikväll fick jag världens bästaste o gulligaste PM som man kan få:kär Det värmer gott i hjärtat:)

Men jag skickade ju PM förra veckan! Då skrev du minsann inte här!! :mad:

Det som fick mig att le idag var lite löst snack, som senare blev lite seriösare, om en bilresa/roadtrip med några polare, målet är tänkt att vara Marbella eller Málaga:yoparty:yoparty Öl kommer vara en viktig detalj för mig på resan, iaf. de sträckor man inte kör biljäveln :gnissla:yoparty

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha