Lär sova som en nöjd liten efter denna dagen!
Skoj att köra
Japp! Därför skulle jag aldrig kunna vara utan det i två månader som du under sommarhalvåret, utan att krypa på väggarna.
Hoppas nu du får sol och fint väder imorgon!
Lär sova som en nöjd liten efter denna dagen!
Skoj att köra
Dagen började som skit, fortsatte i samma anda men tillslut så fick jag ge mig ut o köra..
sånt jävla flyt, allting bara flöt på och man ringlade genom kurvorna som värsta ormen.
"vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram"
Hade värsta flaxen imorse, ringde MCvaruhuset tidigare i veckan och ville hyra, men det fanns inget förrens på torsdag nästa vecka
Men imosre så tänkte jag att man vet ju aldrig om det blir ändringar och så,
så jag ringde dem meddetsamma kl 10 på morgonen och snubben som hyrde den innan mej skulle redan komma tillbaka med den idag kl 14.30!!
McVaruhuset hade precis tänkt ringa mej på morgonen, men jag var snabb och hann före!
Det kanske inte är något att höja ett ögonbryn över, en Honda CBF600SA
http://www.mcvaruhuset.se/media/hyra/cbf600sa.jpg
Kostade 1595:- (lör-mån)
Tänkte vara lite trevlig och hälsa på en annan sporthojsåkare när jag körde ut till Vaxholm och såg att han tog upp handen ganska högt (fan va han var ivrig att vinka tillbaka, tänke jag) men då tar han upp långfingret och pekar detta emot mej samtidigt som han lutade sig lite utåt emot mej och tittade bestämt på mej med en mean blick!
Så jävla skön och rolig snubbe, fick mej ett skratt, han uppskattade nog inte att en touring-tjej fick för sig att vinka åt han.
Så om du läser detta;
Fuck you right back
Jag mötte upp en SH-kille & vi åkte en sväng idag. TACK! för att det finns trevliga människor (killar) som kan förgylla ens vardag. Jag ler för att jag vågade detta & för att det gick så bra!
Passa på medans tid är... Du lär inte le lika hårt när du ringer och beställer tid hos virologen.
det enda jag gränslade idag var min hoj, så du behöver inte oroa dig!
Eftersom jag inte har någon våldsam drivkraft att bli buksvåger med hela Sveriges (kanske nordens) hoj åkare och dessutom har förstånd nog att undvika att doppa veken rätt i smitthärden så är jag inte det minsta orolig...
Det trodde jag också tills ja testade ngt som gav mer, visst hoj är skitskoj men när de gäller adrenalinkickar så finns det roligare hobbysFart kan ibland ge nog så mkt njutning.
En stoooor grogg fick mig att le, smakar så jävla bra!
Det är ingen hobby, det är livsbränsle ffSå det är det som är din nya roliga hobby?
Ikväll fick jag världens bästaste o gulligaste PM som man kan få Det värmer gott i hjärtat
Vänta.. Jag måste hämta en penna... :kia
Ikväll fick jag världens bästaste o gulligaste PM som man kan få Det värmer gott i hjärtat
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|