Vad fick dig att le idag?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Detta :rofl

""Finsäkring Koppar2,5amp och 5amp
detta är säkringar som jag sätter istället för att behålla dom billiga som sitter i från fabriken....och det säger jag att detta gjorde susen verkligen på anläggningen, för allt bara började leva upp ännu mer.....och jag är inte den ända som reagerar över dessa säkringars prestanda och att dom kan göra så mycket , men det gör det och man får haksläpp verkligen .
det är inget konstigt med det utan när mer ström får plats i säkringen så kommer ju den stömmen lättare igenom utan att möta flaskhalsar på vägen som drar ner resultatet ..och det isig gör att resultat på allt som är kopplat blir oxå bättre, och detta är inget konstigt utan en mer logisk och nartulig självklarhet....när en kedja av grejer upprätthåller samma kvallitet och genom strömning så uppnår man ett optimalt ljud och resultat i hela anläggningen.
detta rekomenderas verkligen att köpa ..ett billigt tweek på alla sätt.""

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

detta är säkringar som jag sätter istället för att behålla dom billiga som sitter i från fabriken....och det säger jag att detta gjorde susen verkligen på anläggningen, för allt bara började leva upp ännu mer.....och jag är inte den ända som reagerar över dessa säkringars prestanda och att dom kan göra så mycket , men det gör det och man får haksläpp verkligen .
det är inget konstigt med det utan när mer ström får plats i säkringen så kommer ju den stömmen lättare igenom utan att möta flaskhalsar på vägen som drar ner resultatet ..och det isig gör att resultat på allt som är kopplat blir oxå bättre, och detta är inget konstigt utan en mer logisk och nartulig självklarhet....när en kedja av grejer upprätthåller samma kvallitet och genom strömning så uppnår man ett optimalt ljud och resultat i hela anläggningen.

Alla HiFi forum består till 90% av snubbar med foliehattar...

Inte undra på att olika religioner som utlovar hokuspokus kan få så många anhängare, lovar man en HiFi fanatiker en (IOFS icke uppmätbar) förbättring av ljudet bara han skänker ännu mer pengar till översteprästen i HiFi butiken så kan han inte fort nog vända ut och in på lädret...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Visserligen gårdagens...

Blicken i den fyraåriga tjejens ögon när hon smög upp bakom min fru. I händerna håller hon ett stort vattengevär med pump som hon fick i födelsedagspresent. Resultatet av det, från min frus sida, fullkomligt oväntade eldöverfallet lät inte vänta på sig!

Hela händelseförloppet finns dokumenterat som en bildsekvens på kamerans minneskort. :)

jetson

Guest
Detta (kolla bakom hojen)
profilepic42291_3.gif

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12

Så nu har jag oxå blivt glad:)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Hittade ett flak öl när jag hade storstädning nu senast, kan det bli bättre eller :D

Tidigare i veckan så hittade mitt besök också öl fast på annat ställe i lägenheten!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hittade ett flak öl när jag hade storstädning nu senast, kan det bli bättre eller :D

Tidigare i veckan så hittade mitt besök också öl fast på annat ställe i lägenheten!

Ett halvt flak vare ju!! de saru ju på fejsbokk!!

De såm fikk mij å le idag va nåra öl ooch nåra sköna polare, ocjh paradise ghotel danmark, nu ere spännande:näsblod

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
100 friska pollar mellan benen :tuttar
Kanske inte så mycket men att gå från en 125a är det stor skillnad och extremt kul :FU

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Höra ljudet av en W8 som startar upp efter smärre renovering!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha