Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Smackade på stålomspunna slangar fram på 750n idag! Gött änna
Snälla människor som hjälpte både mig o som tog hand om hojen då jag körde omkull idag. Tack ni vänliga själar![]()
Aj då. Hoppas det mest var lite plastdetaljer och en gnutta stolthet som tog skada och att du själv är ok.
Det är bara att lära sig av misstagen och sedan prova igen.![]()
Jo då, det gick bra, en gipsad hand med 2 sprickor i o mjukdelsskador o en sträckt nacke, det kunde varit värreDet låg ett grustag över hela vägbanan typ o vi var 4st som höll på o gå omkull i kurvan, tyvärr så blev inte min hoj kvar på vägen
![]()
Inte mycket man kan göra när väl hjulet släpper, mer än att ge lite gas och hoppas det greppar igen. Men känslan i maggropen är allt annat än trevlig när man känner det börjar kasa.
Så hur länge dröjer det innan handen är läkt, för jag misstänker den tar längst tid på sig?
Ja, om 3 veckor blir jag av med gipset o jag hoppas att båtbenet inte ställer till det för det ska visst vara lite trixigt att läka.
1) slappfisorna som släppte mig av kroken igår FAST min bil hade stått iaf 5 timmar över tiden. Min underbara lilla hund räddade mig eftersom hon råkade gilla hundar phhhheeew
2) att jag körde bil (efter jag slapp undan ÄNNU fler böter) för första ggn på 2 månader..det var så skönt att jag ville ta en cigg efteråt...och jag röker inte ens![]()
Har Nursey varit utan kortStackare..
Hoppas allt är bra annars.
Det knallarhur mår ni? tänkte ta mig till donken nästa vecka...kommer ni?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |