Vad fick dig att le idag?

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Taaaack:tuttar

Fan det måste va nåt i vattnet...ALLA skaffar barn nu :) gratinerar

Tack,, Alla...?? Jämför oss inte med alla.. :banana
Får se om man får tid att dyka förbi Svea nästa Onsdag, men vet aldrig.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Att berätta på telefonen för kompisen som jobbar i en musikaffär att jag kommer strax åka förbi och varva ur för att säga hej, och när jag gjorde det så hoppade en kille bokstavligen rakt upp, haha! Bra ljud i akrat mellan husväggar!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
uttrycket i killens ansikte är bara obetalbart :D får ett rejält leende när jag kollar på bilden :D

bestreacti54036.jpg

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
När ska du hinna gå på bio som pendlar med SJ, du är väl aldrig hemma?

Jodå det händer, helger o mellan halv sju kväll till sex på morgonen,
helger också men skulle sj bråka så finns faktiskt bio i gøtet också ;).

Sedan jag gick till bemanning kan jag ta ut ledighet utan tjafs (till skillnad mot den offentliga vården) när jag vill men jag trivs så bra, det är roligt att jobba och trivs i götet med alla goa göteborgare. Under vissa perioder när immunförsvaret är nedsatt blir det dock en del ofrivillig ledighet, då blir det bio hemma.

Edit :) idag då jag fick åka med lokföraren, hoppas få åka med gröna tåget i framtiden om jag har lite flax.

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Spanade AFA-kräks i mitt annars så rojalblåa område under gårdagskvällen, i fullt sjå med att klistra upp tafatta budskap. Hemligt, hemligt och under mycket hysch-hysch tapetserades lyktstolpar, anslagstavlar och trafikskyltar. Jag hade lite brådis, så det fick bero.

Men efter lite soldyrkning och rödvinsfylla återvände jag hem, letade upp skattemärkesskrapan och gjorde min medborgerliga plikt. :lol

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Spanade AFA-kräks i mitt annars så rojalblåa område under gårdagskvällen, i fullt sjå med att klistra upp tafatta budskap. Hemligt, hemligt och under mycket hysch-hysch tapetserades lyktstolpar, anslagstavlar och trafikskyltar. Jag hade lite brådis, så det fick bero.

Men efter lite soldyrkning och rödvinsfylla återvände jag hem, letade upp skattemärkesskrapan och gjorde min medborgerliga plikt. :lol

Följande fick mig att le, STORT!

Bilen rullar på Gotland och kom och hälsade på oss på Lelle 2009.

polis.jpg

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag åker på två veckors semester på måndag, iofs obetald. Men OOoootroligt välförtjänt :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Moppeendurance på fyra timmar idag :D

Fantastiskt att en gammal, trimmad DT utan luftfilter håller så bra. Fullgas i fyra timmar.. :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag fick världens sötaste motorcyklist mig att le som en sol på sjukhuset hela dagen när jag var där och besökte honom. Imorgon hoppas jag att leendet blir ännu större när läkaren förhoppningsvis säger att han får följa med mig hem. :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha