Vad fick dig att le idag?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fast det är ju det det är, trist alltså..när man kallar det som man trodde var sunt förnuft och trevligt bteende för "naivt" önsketänkande.
Romance is dead. :gråta

Jaså? Du har romanser på gång? Men vår dejt kommande skottårsdag då? Väntar inte du på mig som jag väntar på dig? Där stack du verkligen dolken i romantikens spröda och ömtåliga rygg. :gråta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Något så enkelt som en ny låt som fick mig att må kanon. :)

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
det faktum att ajg äntligen kan börja spela wow igen, samt att det blir kebab ikväll med wilcan.... ÅÅÅH GÖÖÖÖÖÖTT!! så lite det krävs för att göra ne brud glad ;) :tummenupp

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jaså? Du har romanser på gång? Men vår dejt kommande skottårsdag då? Väntar inte du på mig som jag väntar på dig? Där stack du verkligen dolken i romantikens spröda och ömtåliga rygg. :gråta

Självfallet väntar jag på dej! :krama

Lär ändå vara härdad av umgänge ett tag framöver ändå... :näsblod
:D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Precis tagit och rastat av hojen, troligen sista gång för säsongen, tillsammans med en mycket trevlig donna jag inte träffat på länge.
Många mysiga vägar och en riktigt god Banana Split i Gränna :)
Och så blev det både trevliga och lite deppigt fotograferande av hojen, alltid kul att fotografera, men mindre roligt när man vet att korten troligen kommer användas till att få hojen såld till våren.

MEN FAN VA GÖTT DET ÄR ATT KÖRA HOJ :)

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Den här posten passar iofs även i sur-tråden men man ska ju vara possitiv så vi kör här istället.

Lycka är inte att behöva gå upp tidigt för att vara hos en kund i Stockholm kl 9 när det är en resa på 21 mil.
Lycka är inte heller att 500m från nämnda kund köra in i en laserkontroll av polisen i 42km/h på en 30 väg när man leter efter sista korsningen. 2400 kr blev priset för det, tack tack.
Lycka är att på vägen hem vara så sur att man kör lagligt (enligt gps'en iaf) och precis utanför Örebro blåsa förbi civilpoliser som skjuter laser på bilarna på motorvägen och slippa en andra bot för dagen! :tungan

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Den här posten passar iofs även i sur-tråden men man ska ju vara possitiv så vi kör här istället.

Lycka är inte att behöva gå upp tidigt för att vara hos en kund i Stockholm kl 9 när det är en resa på 21 mil.
Lycka är inte heller att 500m från nämnda kund köra in i en laserkontroll av polisen i 42km/h på en 30 väg när man leter efter sista korsningen. 2400 kr blev priset för det, tack tack.
Lycka är att på vägen hem vara så sur att man kör lagligt (enligt gps'en iaf) och precis utanför Örebro blåsa förbi civilpoliser som skjuter laser på bilarna på motorvägen och slippa en andra bot för dagen! :tungan

Alltid finns det något positivt i det mesta.
Hoppas att företaget/kunden får betala boten.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Skulle vara en flaska vodka som står här och väntar!

Här vare Kosken, det ända rätta för en finne :D
Blitt lite rödvin också, och nån öl :va

Jaja, det får mig att le iaf. alkoholen. Log även när jag var hemma hos två nyfunna tjejkompisar och kollade på film ikväll:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:D:tummenupp:yoparty

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
I området bor en lite lätt förståndshandikappat mongo o smyger omkring o håller koll på folk
i tron om att han är hemlig agent:va.

Mongot har bilen parkerad medans han smyger omkring o låtsats att en fickradio är en hemlig agentkomradio - denna dag är han jätte intresserad av mig.

Jag kommer körande o ser att en lapplisa står i vägen där jag skall parkera tvärs över en trottoar
och en gräsmatta , jag knallar fram och ber han ge sig av.

Sen gör jag en sällan skådad fulparkering.

Mongots bil är perfekt parkerad medans han sitter i ett buskage o leker fbi agent.

Dock får man inte stå där ändå.

Lapplisan knallar fram o lappar mongoagentbilen.:D:D

Mongoagenten blir jättearg o avbryter spaningsuppdraget och börjar tjafsa.

"Han idioten som står så där då" utbrister mongoliden och pekar på min bil.

"Han får stå där ha en trevlig dag"

Mongot är nu på dåligt humör:D

Jag såg han köra sin mongoagentbil lite senare:hihi:rofl - allt tydde på att fbi chefen inte ville betala hans p-bot som han fått under hemligt uppdrag

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha