Vad fick dig att le idag?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Haha! Störtskönt att höra att man inte är ensam...

Fan när man var liten köpte manju klorhex och socker som man tuttade på! En gång KOm faktiskt brandkåren!

Klorhex?
Om det är klorhexidin du pratar om så hanterar jag 200liters fat med det nästan dagligen. Utveckla gärna :brynad

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Till trådämnet...

Jag har haft som mål att knäskrapa så igår bar det av till Bulten och det kördes fram o tillbaka, fram o tillbaka... Inget skrap men en vän som åkte bakom sa att de va nära hela tiden...

Så idag åkte jag till Bulten igen för att försöka uppnå mitt säsongsmål. Har vart helt säker på att det är vänster knä som kommer gå i först och har inte ens engagerat mig så mycket i att hänga åt höger...

Så kommer jag till fotokorvan från Rosenhill hållet och vips så tar höger knät i backen! Livrädd blev jag innan jag förstod vad som hänt :yoparty

Sen vände jag och la ner riktigt ordentligt på vänster sida :) Har riktigt skrapmärke på pucken :tummenupp

Skrapade kanske sammanlagt 10 gånger i lite olika kurvor :banana

Det får mig att le idag :)

Bifogat

• DSC_9208-Edit.jpg
    DSC_9208-Edit.jpg
    80.2 KB · Visningar: 96
Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Det som fick mig le idag var en stor röd ros som jag fick av gullet när jag vaknade efter nattskiftet idag:):kär

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Log när jag äntligen fick komma hem idag efter en lång jävla helg i växjö. FY! dit åker jag aldrig igen :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Till trådämnet...

Jag har haft som mål att knäskrapa så igår bar det av till Bulten och det kördes fram o tillbaka, fram o tillbaka... Inget skrap men en vän som åkte bakom sa att de va nära hela tiden...

Så idag åkte jag till Bulten igen för att försöka uppnå mitt säsongsmål. Har vart helt säker på att det är vänster knä som kommer gå i först och har inte ens engagerat mig så mycket i att hänga åt höger...

Så kommer jag till fotokorvan från Rosenhill hållet och vips så tar höger knät i backen! Livrädd blev jag innan jag förstod vad som hänt :yoparty

Sen vände jag och la ner riktigt ordentligt på vänster sida :) Har riktigt skrapmärke på pucken :tummenupp

Grattis!

Kan tänka mig att du somnar med det STORA leendet ikväll.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Till trådämnet...

Får man rekommendera lite banåka till nästa år? :) Eller varför inte Rörken nu på söndag, man kan knäskrapa sig trött där. :D

Kul som fan är det med...

/J - smajlade hela dagen idag på Hälla Ring (BKK)

Last edited:

JakobTheOne

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
Moto Guzzi Griso 850
Det som fick mig att dra lite extra på smilbanden i helgen var mitt besök på Mc varuhuset i lördags.
Efter att ha vart och vänt på Tuvängen (kom såklart för sent för att få en plats...) ...så tog jag vägen förbi butiken för att få dagens Mc porrdos:) ...går runt i butiken och stannar upp vid en finfin yamaha r6 när jag hör samtalet mellan en försäljare (F) och 2 kunder.
Mamma (M) med son (S) på ca 20 år.
(S) Jag vill ha den!
(M) Är du säker? jo den är ju fin...
(F) Mmmm en mycket fin maskin...
(S) är den svår att köra? (M avbryter ) man måste ha körkort va??
Nu följer en diskussion om hurvida det är svårt att ta Mc kort ..vart man kör upp o s v.
(M) jag har inte pengar med mig nu men vi ska ha den i alla fall hur gör vi då?
(F) vi kan skriva ett kontrakt att du förbinder dig att köpa den...
(M) ...bestämmer en tid när dom ska komma tillbaka ..Det lät inte som att dom vart inne tidigare och visst har man bestämmt sig så har man, men nu börjar det bli riktigt kul!!
(M) Men hur ska du hinna köra det blir kallt snart!
(S) Jag ska köra året runt! (det är en sporthoj han spanat in sig på..
(M) Då måste vi ha vinterdäck också!!
(F) Ehem jo denhär dimensionen på däck vet jag inte om det finns för vinterbruk och sen kan det ju vara lite halt...
(S) men vadå om jag inte kör när det är snö och dom saltar ju vägarna! då är det väl inte halt ...och dessutom! även om det ligger snö ute så är det ju inte snö på dom stora vägarna oftast!
Försäljaren försöker nu förklara varför det inte är så bra att köra sporthoj på vintern ..och vad salt skulle göra med den fina nya hojen.
Spelar ingen roll! sonen ligger på som Sverker när han grillar säljaren... men du menar att det GÅR att köra på vintern!?! jag SKA bara köra där det inte är snö och VISST kan man tvätta den om den blir smutsig!?

Helt hysteriskt kul! vart nära flera gånger att dra upp buffen för att dölja garvet!! men som sagt! mycket ska man väl höra innan öronen trillar av:)

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Får man rekommendera lite banåka till nästa år? :) Eller varför inte Rörken nu på söndag, man kan knäskrapa sig trött där. :D

Kul som fan är det med...

/J - smajlade hela dagen idag på Hälla Ring (BKK)

Tack så mycket :)

Ja bana kommer det helt klart bli :)

Stora leendet sitter som klistrat på mig :D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jag var idag inställd på att gå på en Matte D-lektion, när jag väl kom till skolan visade det sig att vi hade Projektledning och Kommunikation... bara det gjorde dagen 25 gånger roligare :)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Det som fick mig att dra lite extra på smilbanden i helgen var mitt besök på Mc varuhuset i lördags.
Efter att ha vart och vänt på Tuvängen (kom såklart för sent för att få en plats...) ...så tog jag vägen förbi butiken för att få dagens Mc porrdos:) ...går runt i butiken och stannar upp vid en finfin yamaha r6 när jag hör samtalet mellan en försäljare (F) och 2 kunder.
Mamma (M) med son (S) på ca 20 år.
(S) Jag vill ha den!
(M) Är du säker? jo den är ju fin...
(F) Mmmm en mycket fin maskin...
(S) är den svår att köra? (M avbryter ) man måste ha körkort va??
Nu följer en diskussion om hurvida det är svårt att ta Mc kort ..vart man kör upp o s v.
(M) jag har inte pengar med mig nu men vi ska ha den i alla fall hur gör vi då?
(F) vi kan skriva ett kontrakt att du förbinder dig att köpa den...
(M) ...bestämmer en tid när dom ska komma tillbaka ..Det lät inte som att dom vart inne tidigare och visst har man bestämmt sig så har man, men nu börjar det bli riktigt kul!!
(M) Men hur ska du hinna köra det blir kallt snart!
(S) Jag ska köra året runt! (det är en sporthoj han spanat in sig på..
(M) Då måste vi ha vinterdäck också!!
(F) Ehem jo denhär dimensionen på däck vet jag inte om det finns för vinterbruk och sen kan det ju vara lite halt...
(S) men vadå om jag inte kör när det är snö och dom saltar ju vägarna! då är det väl inte halt ...och dessutom! även om det ligger snö ute så är det ju inte snö på dom stora vägarna oftast!
Försäljaren försöker nu förklara varför det inte är så bra att köra sporthoj på vintern ..och vad salt skulle göra med den fina nya hojen.
Spelar ingen roll! sonen ligger på som Sverker när han grillar säljaren... men du menar att det GÅR att köra på vintern!?! jag SKA bara köra där det inte är snö och VISST kan man tvätta den om den blir smutsig!?

Helt hysteriskt kul! vart nära flera gånger att dra upp buffen för att dölja garvet!! men som sagt! mycket ska man väl höra innan öronen trillar av:)

Detta fick mig att le! :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Artikeln om några efterblivna Bajen-supportrar *vet inte om det finns några normala sådana* som var upphov till många skratt.
Han som skrev artikeln måste ha gjort det med en baktanke, mycket läsvärd artikeln även om den handlar om ett ointressant fotbollslag!

"Bajare ska vara lojal mot andra Bajare men någonstans finns ändå en yttre gräns."

"Det känns som att det inte är bussvärdar vi behöver utan personliga ledsagare."

"För mig räcker med att den personen kommer att få leva med sig själv resten av livet det är straff nog."

:rofl

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Artikeln om några efterblivna Bajen-supportrar *vet inte om det finns några normala sådana* som var upphov till många skratt.
Han som skrev artikeln måste ha gjort det med en baktanke, mycket läsvärd artikeln även om den handlar om ett ointressant fotbollslag!

"Bajare ska vara lojal mot andra Bajare men någonstans finns ändå en yttre gräns."

"Det känns som att det inte är bussvärdar vi behöver utan personliga ledsagare."

"För mig räcker med att den personen kommer att få leva med sig själv resten av livet det är straff nog."

:rofl
Det är skrämmande vilket mänskligt avträde man hittar på ståplatsläktare.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha