Vad fick dig att le idag?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Var hem en sväng från jobbet och tog emot tvn. Som löken på laxen hade mina två album (Bonafide) kommit som jag beställt samtidigt. Woohoo! :banana

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
vi satt och snackade på jobbet om olika fula namn som finns i almenackan och då drog jag mig till minnes denne snubbe, och det fick mig att flina lite..

:arsele

(klicka på arselet)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Detta fick mig att garva läppen av mig...
Min kusin deklarerade att hon hade skapat en ny reklamlogotyp till mig då jag har egen skönhetssalong.

Då hon är duktig på grafisk design och sånt blev jag nyfiken. Hon har tagit ett kort av sig och ett kort av sin bror och skapat denna:

Hahahahahah han ser ju förfaan ut som Björn Ulvaeus jag dööööör :rofl

Bifogat

• laserrummetreklam.jpg
    laserrummetreklam.jpg
    68.5 KB · Visningar: 162

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Vilket kön har en dator?
En språklärare försökte förklara det här med "kön" för sina elever.
- Jag ska ta ett exempel, sa läraren. Båtar, flygplan, bilar och orkaner benämns som "hon".

En av eleverna undrade vilket kön i så fall en dator skulle vara.

Läraren gjorde detta till en gruppuppgift och delade in klassen i två grupper.

Tjejerna kom fram till att en dator definitivt är en "han" eftersom.
1. Han kan en hel del, men vet sällan hur han ska använda sin talang utan att få instruktioner.
2. Det är meningen att han skall hjälpa till att lösa dina problem, men hälften av tiden är han själv det största problemet.
3. För att få hans uppmärksamhet måste du först sätta på honom.
4. Så fort du skaffat dig en vet du att om du bara hade väntat lite längre skulle du kunna hitta en bättre modell.

Killarna, å andra sidan, ansåg att en dator är en "hon" eftersom.
1. Ingen, utom hennes skapare, kan förstå den inbyggda logiken.
2. Det språk en dator använder för att kommunicera med en annan dator är obegripligt för alla som inte är datorer.
3. Minsta lilla misstag lagras i ett långtidsminne och kommer att ställa till problem långt efteråt.
4. Så fort du har fastnat för en, kommer du tvingas att spendera halva lönen på mer eller mindre nödvändiga tillbehör.

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Grannen, som jag aldrig pratar med, knakar på dörren och ger mig över 200 DVD filmer. Han ska flytta hem till USA och trodde att det var en dålig idé att ta med sig alla filmerna.

Så nu har jag allt med, Lost, 24, Prison Break, NUmbers, Simpsons och en massa andra kul filmer:banana:banana:banana

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Grannen, som jag aldrig pratar med, knakar på dörren och ger mig över 200 DVD filmer. Han ska flytta hem till USA och trodde att det var en dålig idé att ta med sig alla filmerna.

Så nu har jag allt med, Lost, 24, Prison Break, NUmbers, Simpsons och en massa andra kul filmer:banana:banana:banana

Plötsligt händer det...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Vilket kön har en dator?
En språklärare försökte förklara det här med "kön" för sina elever.
- Jag ska ta ett exempel, sa läraren. Båtar, flygplan, bilar och orkaner benämns som "hon".

En av eleverna undrade vilket kön i så fall en dator skulle vara.

Läraren gjorde detta till en gruppuppgift och delade in klassen i två grupper.

Tjejerna kom fram till att en dator definitivt är en "han" eftersom.
1. Han kan en hel del, men vet sällan hur han ska använda sin talang utan att få instruktioner.
2. Det är meningen att han skall hjälpa till att lösa dina problem, men hälften av tiden är han själv det största problemet.
3. För att få hans uppmärksamhet måste du först sätta på honom.
4. Så fort du skaffat dig en vet du att om du bara hade väntat lite längre skulle du kunna hitta en bättre modell.

Killarna, å andra sidan, ansåg att en dator är en "hon" eftersom.
1. Ingen, utom hennes skapare, kan förstå den inbyggda logiken.
2. Det språk en dator använder för att kommunicera med en annan dator är obegripligt för alla som inte är datorer.
3. Minsta lilla misstag lagras i ett långtidsminne och kommer att ställa till problem långt efteråt.
4. Så fort du har fastnat för en, kommer du tvingas att spendera halva lönen på mer eller mindre nödvändiga tillbehör.

:rofl

fast tjejernas svar kändes bättre och mer genomtänkta :brinnerup

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Detta fick mig att garva läppen av mig...
Min kusin deklarerade att hon hade skapat en ny reklamlogotyp till mig då jag har egen skönhetssalong.

Då hon är duktig på grafisk design och sånt blev jag nyfiken. Hon har tagit ett kort av sig och ett kort av sin bror och skapat denna:

Hahahahahah han ser ju förfaan ut som Björn Ulvaeus jag dööööör :rofl

:tummenupp:banana
vilka ögon din kusin har :kär

Ninjette

At full tilt
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
2009, Kawasaki Ninja 250r
Först vaknar man vid 0530-tiden av regnet och blåsten som piskar fönstret.
Tänker "tjusigt, då blir det den jefla bussen idag" och somnar om med en ilsken min. :huvet

Ägnar sedan morgonen åt att be till vädergudarna och när klockan närmar sig sju och det är dags att på allvar besluta huruvida hojen får vara kvar i garaget eller följa med till jobbet slutar det plötsligt att regna..! Då spred sig ett leende över mina läppar... :)
:Bugar :banana

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Är hon singel och sugen på att bli renskötarhustru i norrland?

Älskling..hon snusar som en demon, svär lika mycket som jag och kommer från Gällivare (och har gällivarehäng på sina brallor) ;) så hon är nog mera renskötare än du är bäjbi ;)

Är det hon till höger?

Vilken slutledningsförmåga ;)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...