Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Djurplågaren i lerum har fått sin dom.

(tråden där detta diskuterades är stängd).

20-åringen dömdes till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning. Han fälldes för att ha dödat 13 katter och en hund. Dessutom fälldes han för ofredande och skadegörelse. De två åtalspunkterna gäller de brev han skickade till djurägarna efter dåden och den lekplats han satte eld på.

Glad att han inte är fritt springandes lös bland folk och djur.

Edit: skadestånd med 6 000 kronor per person (djurägarna) för kränkning medan kommunens nedbrända lekplats ersätts med drygt 160 000 kronor.

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Djurplågaren i lerum har fått sin dom.

(tråden där detta diskuterades är stängd).

20-åringen dömdes till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning. Han fälldes för att ha dödat 13 katter och en hund. Dessutom fälldes han för ofredande och skadegörelse. De två åtalspunkterna gäller de brev han skickade till djurägarna efter dåden och den lekplats han satte eld på.

Glad att han inte är fritt springandes lös bland folk och djur.

Joel Ander heter idioten och har tydligen medverkat i någon svensk B-rulle kallad "Bäst i Sverige".

Läs hans citerade inlägg på sidan jag länkar till nedan. Jag blir så ledsen och förbannad när jag läser det att jag önskar att någon ger honom precis samma behandling.:mad:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48119

FB har flera sidor med info om idioten.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Joel Ander heter idioten och har tydligen medverkat i någon svensk B-rulle kallad "Bäst i Sverige".

Läs hans citerade inlägg på sidan jag länkar till nedan. Jag blir så ledsen och förbannad när jag läser det att jag önskar att någon ger honom precis samma behandling.:mad:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48119

FB har flera sidor med info om idioten.

Tack, ska ta mig tid att läsa när jag kommer hem. Risken att man har lust att
:argpådato är nog ganska stor.

Ler idag åt det fina vädret i göteborg, lite småkallt på minus fem men det är uppfriskande. Ser ut att bli en fin dag.

Last edited:

Kia

Guest
En busschaufför (kärring) som satt sig i skiten och fastnade i en korsning fick mig att både le och skratta. Dumknullade jävlar som inte fattar att bussen genar med arslet när man svänger ska fan inte sitta och köra skolbuss. Det var väldigt roande att titta på när hon försökte få loss bussen. :)

Gabor

Guest
En busschaufför (kärring) som satt sig i skiten och fastnade i en korsning fick mig att både le och skratta. Dumknullade jävlar som inte fattar att bussen genar med arslet när man svänger ska fan inte sitta och köra skolbuss. Det var väldigt roande att titta på när hon försökte få loss bussen. :)

:D:D...så skönt att slippa kollektiva trafiken.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En kompis klarade uppskrivningen för hoj idag! Och hon hade inget pokerfejs när hon kom ut ur salen! :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fick hem 68 flaskor med sprit idag, och nu har jag öppnat 3 av mina nya bourbon-flaskor och jag sitter bara här och njuter hos en polare, framför fotbollen. Fyfan, det är jag värd efter att ha lagt tak i mörker och minusgrader och med blodiga knän.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
[YOUTUBE-ID]On1drhgxGWU&hl=sv&fs=1&[/YOUTUBE-ID]

Mooahaaaaa :rofl Fruktansvärt elakt men jag älskar småfnisset efteråt :D

Slappa skrev:
Hur får man blodiga knän av att lägga tak? Har ja aldrig lyckats med! :va

Glömde säga att det var plåttaket från helvetet och att Blåkläders nya byxor suger getpung när det gäller knäskyddsfickan :mad: Lyckades knäa plåtkanten några gånger när jag försökte hänga i nocken och skruva taket. Plåten var dessutom blöt och det bildade ett tunt istäcke på skiten då det var minusgrader så det gjorde att man halkade runt litegrann och slog i knäna än mer :(

Klippans skrev:
Reklam för en skitsida

Vad är det för skit du gör reklam för? Kanske skulle testa att skaffa en bra hemsida först innan du gör reklam för dina billiga däck?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Satt och småpratade med en taxichaffis igår och kom in på ämnet hojar och hojåkning. Karln drog av en riktigt trovärdig historia om att han på 90-talet hade ägt en 82:ans Honda Bol'Dour som han hade dragit upp på slangen i 310km/h....SITTANDES PÅ STYRET :rofl
Vid nåt annat tillfälle hade han sprängt framdäcket när han satte ner hojen från slange, så fort hade det gått. Men han hade vurpat och krossat axeln.
Inte nog med det men efteråt så hade han blivit tvungen att skriva kontrakt med sin mamma att aldrig göra så igen. :D

Tänk att folk inte har nån som helst skam i kroppen när det kommer till rövarhistorier.

Innan Hondan så hade han haft en 125:a som han körde med på vintern, med punka på bakhjulet för att det var stabilare så.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...